Plopsaland De Panne

5.5Voldoende

• 9MATTERNE serge27-04-2015

Supers attractions...

parc très bien tenu, avec beaucoup d'attractions pour les petits et les grands.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Tanguy Dewaele01-11-2014

Plezier, de hele dag door!

Fantastisch park! Een hele dag plezier kan hier niet anders!

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8vandervelden michel17-06-2014

a voir avec les enfants

une belle journée a passé avec les enfants

Gereisd met partner in januari 2014

• 8GreXster17-08-2009

Net terug van Plopsaland het park ken ik goed (oud Meli)heb er nog gewerkt en 5 jaar terug zat ik in de animatie ploeg in Plopsaland. Qua Thematisatie en sfeer uitstekend. Wat ZEER spijtig was is de reactie omtrent de prijscategorie kinderen tot 1M. Aan de kassa 6 euro en ééns aan de ingang werd er beoordeeld dat volwassen tarief moest betaald worden wegens 1 cm te groot dus terug naar de andere kassa, .. Enfin zeer spijtig dat dergelijke twijfelgevallen niet door de vingers wordt gezien om iedereen tevreden te stellen men consumeert toch in het park sowieso. Toen ik in Disney tewerkgesteld was streefde het park naar tevredenheid bij elk individu maar Disney is dan weer de grondlegger van themaparken. Behalve deze opmerking is het een zeer mooi park en het bezoeken de moeite waard.

augustus 2009

• 10fam Konings14-06-2007

Plopsaland De Panne is een park waar na een regenbui de houten bankjes worden droog gemaakt zodat bezoekers weer kunnen zitten. Waar de echte kabouter Klus terugloopt als een jongetje hem roept. Dit hebben wij na meerdere bezoeken mogen ervaren! Kortom, een geweldig park waar de figuren van Studio 100 tot leven komen en waar het echt om de kinderen gaat! Super vriendelijk personeel en geweldige sfeer!

Gereisd met familie in juni 2007

• 9Christel21-07-2007

Gezellig schoon park Perfect uitje voor het hele gezin Er zijn genoeg atracties voor jong en oud! En de vrienden van tv lopen rond!!

Gereisd met familie in juli 2007

• 9sabina12-09-2007

wat een mooi leuk park met zoontje van 22 maanden geweest hij vond het fantastisch.

Gereisd met familie in september 2007

• 9mjan13-05-2016

Heel mooi park

Erg mooi gethematiseerd park met attracties voor jong en oud. Alles is er ook erg schoon. Zeker bezoeken als je in de buurt logeert met kinderen van jonger dan 10 jaar.

mei 2016

• 8Corstens01-08-2017

Prima park voor jonge kinderen qua thema

Mooi verzorgd park maar horeca echt duurder dan de Efteling waar je ook voor zachte prijzen snacks en lunch kunt krijgen naast complete menu s. Ook souveniers echt goedkoper in Efteling. Voor n paar euro daar al leuk souvenier. Efteling heeft ook mooiere beplanting en is uitgestrekter. Houten achtbaan lijkt op n houten achtbaan ( die nu omgebouwd is tot Joris en de draak). Verder prima park vooral voor basisschoolkinderen

januari 2016

• 9Shirley18-08-2008

Wij als gezin zijn afgelopen zaterdag gegaan, het was een voordeel en nadeel.Voordeel was dat het park tot 21.30 uur open was met daarna spetterende optredens en zeer mooi en veel vuurwerk...nadeel was dat we maar een paar attracties konden betreden, zo enorm druk met megalange wachtrijen. Dat was echt minder, zeker als je er 3 uur voor rijdt.We gaan zeker een keer terug maar dan op een doordeweekse dag.

Verder is het een zeer leuk park, gezellig, sfeervol, netjes, vriendelijk...en ze kijken goed naar de lengte van de kleintjes! Het eten is ook goed, alleen erg duur...dat is weer jammer dat de prijzen zo hoog zijn.

Kortom plopsaland is een park voor jong en oud, met veel avontuur, thema's, shows en entertainment....zeker meerdere bezoeken waard! Het doet me veel denken in totaliteit aan Disneyland.!

augustus 2008

10 van de 327 reviews gezien