Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

25 Reviews over Pinson-en-suite

• 8Joost, Eva en kleine Tobias uit Amsterdam16-09-2017

Hartstikke fijn verzorgde B&B /vakantiehuis

Super verzorgd en zeer goed gelegen vakantiehuis op de eerste verdieping van het huis.

Mooie woonkamer en slaapkamer, en nog een leuk balkon om in de ochtend in de zon te zitten. Leuk stapelbed voor zoonlief wat hij heel spannend vond en nog speelgoed voor kinderen. We kregen zelfs een vlieger nog van Annick, de eigenaresse, die onder het appartement woont. We konden ook onze huurfietsen nog beneden stallen wat ook fijn was.

Het huis ligt ook heel centraal op 500 meter van de boulevard van het mooie De Panne, met de kusttram daar achter. Vlakbij het marktplein ook en achter de winkelstraat die op de boulevard uitkomt. Het huis ligt ook achter twee supermarkten wat ook handig was omdat wij zelf het eten en drinken kochten en organiseerden.

Was een fijne vakantie!

• 10M. Brugman08-08-2016

Nog aan het nagenieten

Wij hebben een week verbleven in Pinson en Suite. We hebben genoten! De ligging is geweldig. Vlakbij winkels en strand. Je hebt een eigen appartementje met een slaapkamer met een tweepersoonsbed en een stapelbed. Er is een gezellig balkon met ochtendzon. Er is speelgoed voor de kindjes, er zijn boeken en tijdschriften. Er is een TV en een radio. Je hebt een magnetron en een oven en een 4-pits gaskookplaat. Koffie, thee, toiletpapier, keukenrol, wattenstaafjes, wattenschijfjes, handzeep, douchegel en zefs oordopjes. Echt aan alles is gedacht. Bij ons was het koffiezetapparaat kapot, er stond dezelfde dag nog een andere. Dochterlief was beteuterd omdat er voor haar geen keukentje was en de volgende dag kwam de gastvrouw een theeserviesje brengen. Echt zo superattent! Het is schoon en gezellig. Echt een aanrader! Wij komen absoluut zeker nog eens terug!

• 10Myrvanha27-06-2016

Ieder jaar komen wij weer ;-)

Dat er hier een ongelofelijke gastvrouw is , en uiteraard in een schitterend ingerichte mooie locatie en dichtbij zee/ winkels . Hier moet je enkel uw bagage meebrengen om hier tot rust te komen . Grtjs Myrvanha

• 9werner Vangool 06-05-2015

Genieten !

Een paar dagen met partner en kinderen hier verbleven . Ontzettend verwend hier , lekker ontbijt en overal dichtbij.

• 9Dejong17-04-2015

Wij komen terug

Heerlijke vakantie gehad! Zeer vriendelijke gastvrouw , alles tiptop.

• 10Yves,Evelien,Jules en margot03-08-2014

Topper

Net een heerlijk weekend achter de rug bij pinson en suite.Superleuke b&b in een familiaal kader. Niets dan lof over de gastvrouw die oog heeft voor elk detail.kortom een echte aanrader en een topservice....wij komen zeker terug.

• 10Carola01-08-2014

Menig hotel mag hier een voorbeeld aan nemen

Met een zeer vriendelijk ontvangst begint je verblijf al direct goed. Aan niets ontbreekt. Riante woonkamer met keuken en een kast met allerlei boeken en spulletjes voor de kids. Mooie slaapkamer met een tweepersoons bed en een stapelbed. Een camping bedje beschikbaar voor de allerkleinste. Ruime badkamer. Na een heerlijke nacht wordt er een super uitgebreid ontbijt gebracht. Kortom, zoek je een verblijf in De Panne, dan is dit zeker een aanrader. Mochten wij die kant weer eens opgaan, hopen wij hier weer terecht te kunnen. Op een paar minuten afstand van het strand en Plopsaland.

Annick, hartelijk dank voor de warme gastvrijheid en het aangename verblijf waar niets aan ontbrak.

• 9Katia26-06-2014

Ideaal !

Wij, een gezin met kinderen vonden het ideaal bij Annick. Een heel gezellig verblijf, alles zeer netjes en ruime kamer. Het ontbijt was zeer lekker. Dit wordt gebracht op het tijdstip wanneer jezelf wenst. Annick komt dagelijks de bedden opmaken, badkamer schoonmaken en uitvegen. Toiletpapier wordt aangevuld , alsook koffie en thee die steeds vrij te gebruiken is. Ook mochten wij gratis gebruik maken van een parkeerplaats en WiFi . Op wandelafstand van zee en allerlei winkeltjes. Voor ons was het een heel aangenaam verblijf en we komen zeker terug !

• 8Waeytens - Caignau 11-06-2014

Een aanrader!

Wij hadden het perfect naar onze zin in deze knus ingerichte B&B. Je hebt echt een volledig klein appartement ter beschikking met een woonkamer en open keuken (voorzien van alle benodigdheden), badkamer (enkel douche en toilet) en een grote slaapkamer met dubbel bed en stapelbed. Prijs kwaliteit voor ons dik in orde en bovendien een hele vriendelijke gastvrouw. Ontbijt bij besteld (apart te boeken) en dat was heel uitgebreid en lekker! Niets op aan te merken! Er is ook een klein flesje rode en witte wijn, plat en bruisend water voorzien. Verder misschien gewoon een maar kleine details, extra rolletjes toiletpapier plaatsen en een paar kleine douchegels/shampoo. De badkamer is basic maar voor ons wat dit voldoende. Wij komen zeker nog terug als we iets zoeken in De Panne.

• 9Fran06-04-2014

Sfeervolle, ideaal gelegen b&b!

Wat een heerlijke plek, direct in het centrum (maar net zo dat het heerlijk rustig is). Lopend, door winkelstraat naar het geweldige strand van de Panne. Het appartement is bijzonder sfeervol! Gezellige zithoek, grote keuken met alles erop en eraan. Spelletjes en boeken in de kast, aan alles is gedacht. Een klein halletje, iets verouderde badkamer (maar wel weer sfeervol!) en een geweldige slaapkamer qua sfeer, goed bed! En een stijlvol stapelbed. Balkon achter met zitje voor de ochtendzon. Het ontbijt willen we ieder weekend wel! Eigenaresse brengt het bij je langs en werkelijk niets ontbreekt. Onze twee meisjes van 3 en 5 hebben ook genoten, vooral fijn om een weekend te doen en strand/omgeving te combineren met dagje Plopsa.

Bed & Breakfast Pinson-en-suite info

Het complex