Hotel Parkhotel De Panne

Kleine hotelsWeer vandaag17°8°
Hotel Parkhotel De Panne
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel De Panne voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Parkhotel De Panne in het Nederlands

Met jonge kinderen

Hotel is oke

Norbert
5-10-2018

Mooi gelegen in de A. Dumontwijk. Dichtbij strand en winkels.

Het hotel is een beetje verouderd, wel nieuwe en uitstekende lift.

Goeie bedden en ontbijt is zeker voldoende.

Nooit meegemaakt

Swaans
1-7-2017

Verschrikkelijk verouderd , niet onderhouden vies en vuil. Wij zaten op een familie kamer die echt in schandalige staat was. De kamer is nooit onderhouden geweest, de muren zijn vies, de vloer nog viezer. De deur sluit niet deftig en de verlichting hangt half uit de muur. De badkamer is half vernieuwd... Dan nog te zwijgen over de gangen en de lift dat hebben wij nog nooit gezien. Op de koop toe spreekt de helft van het personeel niet eens Nederlands. Mensen een goede raad boek hier nooit!

Alles kapot : hoge prijs is puur geldklopperij !

dhr. Vanhees
13-8-2016

Personeel wel vriendelijk.

Ontbijt karig maar voldoende

Prima hotel voor kort bezoek de panne

ilona de raden
26-12-2015

Parkhotel is een prima hotel voor als je een kort bezoek brengt aan de panne. Heel dichtbij Plopsaland,ideaal. De familiekamer is perfect voor een gezin van 4!schone kamer,badkamer pas opgeknapt en ook schoon en goede bedden! Het hotel zelf is wat verouderd maar dat stoorde ons totaal niet. Zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie

Prima familiehotel in hartje De Panne

Rosse
6-5-2014

Mooie verzorgde verbruikszaal, vriendelijke uitbaters, huiselijke sfeer, voor gezinnen met kinderen en qua prijs-kwaliteit een ideaal familiehotel in de beroemde rustige Dumontwijk van De Panne, tussen de cottagehuizen. Alleen zoals zoveel aan de Vlaamse kust is ook hier het personeel meestal enkel franstalig, op enkelen na. Toch vinden wij naast de service in het frans dit hotel toppie.....!

Voor herhaling vatbaar

Monden
2-10-2013

Op het eerste zicht lijkt het hotel ietwat oud en versleten, maar het is best goed onderhouden, onze kamer was netjes met een mooi gerenoveerde badkamer. Hier en daar enkele kleine foute details, maar daar doen we niet moeilijk over. De geluidsakoestiek is nog wel aan wat renovatie toe. In de tuin staat een leuk nieuw? speeltuig en er was een springkasteel aanwezig. Het ontbijtbuffet was beperkt, maar zeker niet onvoldoende. Het geeft biologische en streek-producten, wat wij een waardevolle troef vinden.

dit nooit meer

de wit
22-4-2013

verouderd

ligging was wel goed

niet onderhouden buiten

niet vriendelijk

niet genoeg keuze bij hte ontbijt

ouderwetse kamers

beetje oud

roberto
27-12-2012

Wij zijn in december 2 dagen daar geweest. Locatie is top.Toen ik in het hotel kwam viel mij op dat er nogal achterstallig onderhoud is. Muren waar de verf van af valt.kleine oude lift, kleine gangetjes naar je kamer.

Verder is het nogal koud, als het waait dan komt er door alle kieren rond de ramen wind en blaast deze lekker over je bed. Dit opgelost door de badhandoeken in de kieren te duwen. Dit de volgende morgen gemeld aan de eigenaar die hiervan schrok en er direkt iets aan ging doen.....ontbijt was prima. Zeer slechte parkeermogelijkheden.

ideale plek met kinderen.

karen
30-8-2012

Dit hotel is een geweldige plek voor kinderen. Er is een terras met grote speelruimte, waar de ouders iets kunnen drinken op het terras terwijl de kinderen ravotten. De kamers ogen gedateerd, maar zijn toch voorzien van alle nodige comfort.Het ontbijt is zeer uitgebreid en er is genoeg keuze.

Dit is een kindvriendelijk hotel. De toegangstickets voor plopsaland kan je ter plaatse kopen aan een voordelig tarief.

Prima hotel

Pris
1-6-2012

Wij zijn hier een nachtje geweest vanwege een bezoek aan Plopsa Land. Hotel is prima, hier en daar zou er wat onderhoud gepleegd mogen worden maar verder ok.

Ontbijt was super!!

Met de auto maar een klein stukje rijden naar PlopsaLand en op loopafstand van het strand van de Panne.

Wij hadden de familiekamer, kleine kamer met een 2 persoonsbed en een stapelbed. Prima voor op doorreis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel De Panne in De Panne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel De Panne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.