Géén boekingskosten

Hotel Parkhotel De Panne

BelgiëWest VlaanderenDe Panne

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Parkhotel De Panne voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 29 reviews

7GoedScore uit 29 reviews
  • 7Waardering

• Rolstoel toegankelijk

29 Reviews over Parkhotel De Panne

• 7Norbert05-10-2018

Hotel is oke

Mooi gelegen in de A. Dumontwijk. Dichtbij strand en winkels. Het hotel is een beetje verouderd, wel nieuwe en uitstekende lift. Goeie bedden en ontbijt is zeker voldoende.

• 1Swaans01-07-2017

Nooit meegemaakt

Verschrikkelijk verouderd , niet onderhouden vies en vuil. Wij zaten op een familie kamer die echt in schandalige staat was. De kamer is nooit onderhouden geweest, de muren zijn vies, de vloer nog viezer. De deur sluit niet deftig en de verlichting hangt half uit de muur. De badkamer is half vernieuwd... Dan nog te zwijgen over de gangen en de lift dat hebben wij nog nooit gezien. Op de koop toe spreekt de helft van het personeel niet eens Nederlands. Mensen een goede raad boek hier nooit!

• 5dhr. Vanhees13-08-2016

Alles kapot : hoge prijs is puur geldklopperij !

Personeel wel vriendelijk. Ontbijt karig maar voldoende

• 8ilona de raden26-12-2015

Prima hotel voor kort bezoek de panne

Parkhotel is een prima hotel voor als je een kort bezoek brengt aan de panne. Heel dichtbij Plopsaland,ideaal. De familiekamer is perfect voor een gezin van 4!schone kamer,badkamer pas opgeknapt en ook schoon en goede bedden! Het hotel zelf is wat verouderd maar dat stoorde ons totaal niet. Zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie

• 9Rosse06-05-2014

Prima familiehotel in hartje De Panne

Mooie verzorgde verbruikszaal, vriendelijke uitbaters, huiselijke sfeer, voor gezinnen met kinderen en qua prijs-kwaliteit een ideaal familiehotel in de beroemde rustige Dumontwijk van De Panne, tussen de cottagehuizen. Alleen zoals zoveel aan de Vlaamse kust is ook hier het personeel meestal enkel franstalig, op enkelen na. Toch vinden wij naast de service in het frans dit hotel toppie.....!

• 8Monden02-10-2013

Voor herhaling vatbaar

Op het eerste zicht lijkt het hotel ietwat oud en versleten, maar het is best goed onderhouden, onze kamer was netjes met een mooi gerenoveerde badkamer. Hier en daar enkele kleine foute details, maar daar doen we niet moeilijk over. De geluidsakoestiek is nog wel aan wat renovatie toe. In de tuin staat een leuk nieuw? speeltuig en er was een springkasteel aanwezig. Het ontbijtbuffet was beperkt, maar zeker niet onvoldoende. Het geeft biologische en streek-producten, wat wij een waardevolle troef vinden.

• 1de wit22-04-2013

dit nooit meer

verouderd ligging was wel goed niet onderhouden buiten niet vriendelijk niet genoeg keuze bij hte ontbijt ouderwetse kamers

• 6roberto27-12-2012

beetje oud

Wij zijn in december 2 dagen daar geweest. Locatie is top.Toen ik in het hotel kwam viel mij op dat er nogal achterstallig onderhoud is. Muren waar de verf van af valt.kleine oude lift, kleine gangetjes naar je kamer. Verder is het nogal koud, als het waait dan komt er door alle kieren rond de ramen wind en blaast deze lekker over je bed. Dit opgelost door de badhandoeken in de kieren te duwen. Dit de volgende morgen gemeld aan de eigenaar die hiervan schrok en er direkt iets aan ging doen.....ontbijt was prima. Zeer slechte parkeermogelijkheden.

• 8karen30-08-2012

ideale plek met kinderen.

Dit hotel is een geweldige plek voor kinderen. Er is een terras met grote speelruimte, waar de ouders iets kunnen drinken op het terras terwijl de kinderen ravotten. De kamers ogen gedateerd, maar zijn toch voorzien van alle nodige comfort.Het ontbijt is zeer uitgebreid en er is genoeg keuze. Dit is een kindvriendelijk hotel. De toegangstickets voor plopsaland kan je ter plaatse kopen aan een voordelig tarief.

• 9Pris01-06-2012

Prima hotel

Wij zijn hier een nachtje geweest vanwege een bezoek aan Plopsa Land. Hotel is prima, hier en daar zou er wat onderhoud gepleegd mogen worden maar verder ok.

Ontbijt was super!!

Met de auto maar een klein stukje rijden naar PlopsaLand en op loopafstand van het strand van de Panne.

Wij hadden de familiekamer, kleine kamer met een 2 persoonsbed en een stapelbed. Prima voor op doorreis.

Hotel Parkhotel De Panne info

• LiftenBeschikbaar (1)