Bed and Breakfast Montana

2 reviews over Bed and Breakfast Montana in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

van doorn
24-7-2011

mijn broer en schoonzus zijn hier geweest met Plop arrangement. Inderdaad de entree is een beetje rommelig en ruikt een beetje muf, maar de familiekamer die ze hadden was ruim, bestond uit 3 slaapkamers. Er was speelgoed aanwezig waar je gerust mee kon spelen. De kamers waren eenvoudig maar schoon, ontbijt was best uitgebreid en vers, heb de foto's gezien dat zag er prima verzorgd uit hoor.Ligging is perfect in het centrum, auto gratis parkeren even verderop. Mensen zeer hartelijk. Zij zouden hier zeker naar teruggaan.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2010

Eens maar nooit meer

Rene
19-9-2010

De eerste indruk die je krijgt is zeer slecht , dit komt met name door de onaangename lucht die er hangt ( vocht).verder is alles er zeer oud en een badkamer waar je je niet in wilt wassen omdat je het risico loopt dat je er viezer uitkomt dan je er in ging. Op de badkamer lag wat kinderspeelgoed (uit de jaren 80) met een vieze bruin gele aanslag. Ik ben echt geen zeikerd en heb al veel gezien maar zelfs in mijn tijd in het leger ben ik nog netter ondergebracht in een Poolse kazerne dan in deze ouwe vet bende

Ik kan maar een positief ding verzinnen en dat is de ligging je zit namelijk midden in het centrum van De Panne en niet al te ver van het strand

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Montana

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Montana in De Panne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Montana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.