Hotel Mon Bijoustersterster

8Fantastisch

België, West Vlaanderen, De Panne

Op vakantie geweest naar Mon Bijou?

8Fantastisch

Tonen op kaart

25 reviews over Hotel Mon Bijou

• 9wieke03-09-2016

Voor herhaling vatbaar.

Goed 3 sterren hotel. mooie ligging in centrum. Strand en promenade op 300m. Lekker ontbijtbuffet. Heel propere kamers. Wegens omstandigheden tijdelijk geen half-pension mogelijk. Ik wil er wel nog eens terug. Privé garage mits betaling

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Luc08-06-2015

Leuk hotel ! aanrader !

Zeer vriendelijke uitbaters , heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet ! We hebben een zalig weekendje De Panne gehad .Dank u wel !

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Kelly Borremans17-04-2015

Leuk familiaal hotelletje

Heel vriendelijk onthaal, leuk hotelletje vlakbij alles, ontbijt was heel uitgebreid en heel lekker! Super De uitbaters waren heel vriendelijk! Kamers basis maar proper, leuke voor enkele nachten!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 4activa_00016-09-2013

Z'n prijs niet waard!

Het is een verouderd hotel, voor ons was het een ontgoocheling, en dat voor zo'n prijs. Onvriendelijk onthaal. Heel weinig uitleg van alles gekregen. De kamer was erg verouderd en we zaten op de achterkant van hotel. We hadden geen zicht. Door het ene venster keken we uit op een andere kamer waar we mensen in bed zagen liggen, door het andere venster (in de badkamer) keken we uit op een muur! Er waren geen vensters waar het bed stond. Kamers hebben te weinig verluchting. Kleine badkamer. De poetsvrouwen stonden de kamers schoon te maken met keiharde muziek en praten enorm luid,bovendien spreken ze schunnige en vuile taal tegenover elkaar, wat de klanten niet graag gaan horen. Hier moet je dus de zondagmorgen niet uitslapen. Het ontbijt is erg lekker. Alles is er wat je moet hebben. Er werd ons niet gevraagd of alles naar wens was, aangenaam verblijf? Neen. We gaan het zeker niet aanraden, dit hotel is veel van z'n charme verloren, mede door de eigenares. Veel te duur voor wat het is!

Gereisd in september 2013

• 8digri03-08-2011

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Goed hotel, maar nood aan wat opfrissingswerken hier en daar. Blijkbaar zijn er wel al enkele kamers vernieuwd, maar vooral het restaurant en de inkom/traphal zijn wat gedateerd. Desalniettemin alles heel proper, lekker uitgebreid ontbijt en goede ligging. Hondjes zijn toegelaten, ook in het restaurant.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8van boxstael02-04-2011

Ideaal hotel, een aanrader voor iedereen.

Een hotel met een goede service, nette kamers en fijn eten. Ook de ligging is een voordeel, in het centrum maar toch niet ver van zee.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9kathleen de beer08-03-2011

Telkens zeer leuk om naartoe te gaan

Garantie voor een leuke ontspannende en kwalitatief zeer goede vakantie

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 10Jacques en Lisete Bleijenbergh-Simons07-03-2011

zeer geschikt familiehotel.

Hotel Mon Bijou is een excellent hotel, niet alleen voor families met kinderen,maar zeker ook voor senioren. Het hotel biedt alle confort en een uitstekende service, prijs/kwaliteit. Hun arrangementen zijn zeker aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 10ENGELS GEERT07-03-2011

Een absolute aanrader !

Een aangenaam en leuk hotel met een uitstekende service en een chef aan het fornuis die heel goed kan koken. Zeer nette kamers. De eigenaars zelf zijn bovendien altijd persoonlijk bereikbaar voor uw wensen en ook heel vriendelijk net als hun personeel. Ik keer er regelmatig terug.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 7Tamara22-06-2010

mooi hotel, kleine kamers

Een mooi hotel heel centraal gelegen in De Panne. Kamers waren mooi en netjes, maar klein en warm. De lift is eng en klein. Wel heel goede service, heel vriendelijk en lekker ontbijt!

Gereisd met vrienden in november 2009

0 tips over Hotel Mon Bijou