Géén boekingskosten

• 8Waardering

25 Reviews over Mon Bijou

• 9wieke03-09-2016

Voor herhaling vatbaar.

Goed 3 sterren hotel. mooie ligging in centrum. Strand en promenade op 300m. Lekker ontbijtbuffet. Heel propere kamers. Wegens omstandigheden tijdelijk geen half-pension mogelijk. Ik wil er wel nog eens terug. Privé garage mits betaling

• 8virgi30-07-2016

2 nuits en amoureux

Le batiment extérieur est très beau et bien entretenu. L'intérieur est également très propre. Nous étions dans une chambre au 3ème étage: la vue n'était pas superbe mais en même temps nous n'étions là que pour dormir. La chambre était très propre , pas super grande mais pas besoin de plus pour nous. Dans la salle de bain: douche, évier, sèche cheveux, toilette , essuis et des petits produits de beauté. Sur nos oreillers des bonbons et sur la table dans la chambre une bouilloire électrique et de quoi se faire un café ou un thé. Il y a une farde dans la chambre qui nous explique tout concernant l'hotel et les environs. Le personnel est très gentil et souriant. Le petit déjeuner est riche et varié! Il y en a pour tous les gouts! Pour la voiture nous avions réservé un garage individuel (sous la place du marché)pour12 euros pas jour: parfait! Sinon il y a des parking gratuits bien indiqués par des panneaux. Les chiens sont également accepté dans l'hotel: la prochaine fois nous prendrons la notre !Nous avons passé un bon séjour à la panne! Le seul point négatif: l insonorisation. On entend tout ce qui se passe dans le couloir.

• 9Luc08-06-2015

Leuk hotel ! aanrader !

Zeer vriendelijke uitbaters , heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet ! We hebben een zalig weekendje De Panne gehad .Dank u wel !

• 8Kelly Borremans17-04-2015

Leuk familiaal hotelletje

Heel vriendelijk onthaal, leuk hotelletje vlakbij alles, ontbijt was heel uitgebreid en heel lekker! Super De uitbaters waren heel vriendelijk! Kamers basis maar proper, leuke voor enkele nachten!

• 4activa_00016-09-2013

Z'n prijs niet waard!

Het is een verouderd hotel, voor ons was het een ontgoocheling, en dat voor zo'n prijs. Onvriendelijk onthaal. Heel weinig uitleg van alles gekregen. De kamer was erg verouderd en we zaten op de achterkant van hotel. We hadden geen zicht. Door het ene venster keken we uit op een andere kamer waar we mensen in bed zagen liggen, door het andere venster (in de badkamer) keken we uit op een muur! Er waren geen vensters waar het bed stond. Kamers hebben te weinig verluchting. Kleine badkamer. De poetsvrouwen stonden de kamers schoon te maken met keiharde muziek en praten enorm luid,bovendien spreken ze schunnige en vuile taal tegenover elkaar, wat de klanten niet graag gaan horen. Hier moet je dus de zondagmorgen niet uitslapen. Het ontbijt is erg lekker. Alles is er wat je moet hebben. Er werd ons niet gevraagd of alles naar wens was, aangenaam verblijf? Neen. We gaan het zeker niet aanraden, dit hotel is veel van z'n charme verloren, mede door de eigenares. Veel te duur voor wat het is!

• 5bernard16-04-2013

look désuêt sympathique mais chambre pas terrible

Avons passé deux jours à l'hôtel mon bijoux avec notre enfant. Le restaurant et la réception au rez-de-chaussée sont sympas avec leur look Art Déco. Belle cage d'escalier avec décor en marbrite. On a beaucoup aimé les déjeunés. On y mange bien le soir aussi. Question chambre par contre, on conserve un mauvais souvenir. La nôtre, chambre triple, n'avait quasi pas de fenêtres. La porte de la s.d.b grinçait atrocement, à réveiller tout le monde. C'était propre, mais plutôt moche, avec de laides finitions genre balatum gris déprime et autres meubles en agglo stratifié blanc.

• 1Anouck_houbron03-08-2012

Plus jamais

Chambres sales et minuscules, accueil glacial, petit déjeuner copieu mais de mauvaise qualité. Nous sommes parti pour un autre hotel apres la premiere nuit. Je vous déconseille vivement cet hotel !

• 8digri03-08-2011

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Goed hotel, maar nood aan wat opfrissingswerken hier en daar. Blijkbaar zijn er wel al enkele kamers vernieuwd, maar vooral het restaurant en de inkom/traphal zijn wat gedateerd. Desalniettemin alles heel proper, lekker uitgebreid ontbijt en goede ligging. Hondjes zijn toegelaten, ook in het restaurant.

• 9thill nataly10-05-2011

vraiment top!!!!

très propre, très bien situé....contrairement à l'hotel cecile(juste à côté) on a fait les deux, et bien, le "cécile" c'est sale, petit et pas acceuillant....

• 8van boxstael02-04-2011

Ideaal hotel, een aanrader voor iedereen.

Een hotel met een goede service, nette kamers en fijn eten. Ook de ligging is een voordeel, in het centrum maar toch niet ver van zee.

Hotel Mon Bijou info

Het complex