Géén boekingskosten

Maxim

BelgiëWest VlaanderenDe Panne

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Maxim voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 30 reviews

7.5GoedScore uit 30 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

30 Reviews over Maxim

• 8KEMPENEERS23-07-2014

hotel Maxim

mooie kamer met terras lekker ontbijt kortbij zee en strand kortbij winkelstraat vriendelijk onthaal ze waren ook kindvriendelijk

• 5schorpioentje22-07-2013

houden zich niet aan hun woord

garage gereserveerd, geen gekregen dus 1 uur liggen rondrijden voor ergens verderop een parking te vinden, met deze drukte aan zee geen meevaller, hadden een reservatie tegen 13 uur mochten er maar om 15 uur binnen, allemaal te wijten door collega ?? hadden een vivabox waarmee we een fles bubbels kregen en pralines, deze laatste hebben we niet gekregen ...

• 8verplaetse erik30-05-2012

Leuk hoteltje

Goed hotel met kleine kamers maar proper zeer lekker ontbijt niet ver van strand en vlakbij het winkelcentrum vriendelijk personeel. tevreden om nog eens terug te keren

• 0Kristof_Shana09-01-2012

Gezellig weekendje De Panne met de hond.

Mooi rustig gelegen hotelletje, niet ver van het strand en dicht bij winkelstraat. Kleine propere kamer, ontbijt was er heerlijk, veel keuze. De mensen waren er vriendelijk en behulpzaam.

• 9jackkris31-05-2011

Voor heraling vatbaar

De persoon aan de balie was zeer vriendelijk. Goed ontbijt buffet. De kamer was proper, alleen wat klein. De lift hoorde je ook goed van in onze kamer . De verwarming sloeg ook regelmatig aan wat s'nachts wel niet zo fijn is. Verder alles ok

• 9jolanda02-05-2011

leuk hotel uitstekende service

fijn hotel niet duur schone kamers goede bedden heerlijk ontbijt leuke mensen kortom super weekend gehad.

• 9mariëtte van de sande08-03-2011

gastvrij en prima hotel

Wij zeer vriendelijk ontvangen en onze kamer ( met balkon) was ook prima. Ik kan me voorstellen, dat het in de zomer wel prettig is om een koelkast op de kamer te hebben. Die hadden wij dus niet. De kamer werd netjes schoon gemaakt. Het ontbijt was ook keurig verzorgd en er was keuze genoeg voor iedereen. Wij hadden een garagebox gehuurd.Het is toch een prettig gevoel, als je je auto afgesloten kunt parkeren. Het is misschien wat krap, die garagebox, maar volgens mijn man heb je je rijbewijs niet voor niets gekregen en het is goed te doen. Wij hebben er fijne dagen doorgebracht en de gastheer en gastvrouw verdienen een compliment voor hun goede zorgen.

• 6L. Klein.16-10-2010

Alte Möbel ! Personal : Freundlich.

Alte Möbel , Bettwäche-wechsel 1 x wochentlich . Kleine Zimmer , dreckige Garagen , freundliches Personal , Frühstück könnte besser sein aber okay.

• 7Benny09-09-2010

Goede ligging

Leuk hotel kort bij het centrum en kust van de Panne. We hadden een garagebox erbij gepakt. Het was ingewikkeld om bij de garagebox te komen. Tevens kon de garagebox niet op slot en je moest goed manuvreren om er in te komen. Effe moeten zoeken naar de lift Op de kamer hadden we harde bedden. Op het balkon stond water. De badkamer ging er wel mee doen, alleen zaten er roestvlekken op de kranen. Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De receptie was ook de bar. De halte van de kustram ligt op loopafstand, leuk en niet duur om een dagtochtje te maken.

• 8Menno18-07-2010

Keurig hotel

Keurig hotel met zeer vriendelijk personeel. We hebben de auto een stukje van het hotel geparkeerd, 5 min lopen maar dat vonden wij geen probleem. Kamer was wat ouderwets, maar badkamer was vrij nieuw. Wel allemaal goed schoon. Ontbijt was prima en uiteindelijk voor de prijs een keurig verblijf gekregen.

Hotel Maxim info

• AirconditioningNiet beschikbaar