Géén boekingskosten

BelgiëWest VlaanderenDe Panne

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

3 Reviews over Le Fox

• 10Britt B21-08-2013

Genieten van aankomst tot vertrek

Heel vriendelijk personeel, evenals meneer en mevrouw Buyens. Je voelt je er welkom. Het eten is zalig, een culinair orgasme. Het is 't geld zeker waard. De kamers zijn ruim en verzorgd. Je zit vlakbij dijk en winkelstraat. We zijn er al twee keer geweest en hopen nog vaak terug te gaan!

• 9Hetty & Paul09-04-2011

Pure verwennerij

We zijn zojuist thuisgekomen van een driedaagse verblijf bij Hostellerie Le Fox. We nemen altijd onze border collie mee die vriendelijk (wij ook) ontvangen wordt. Overdag met de hond de langs het strand en 's avonds culinair genieten voor het vrouwtje en het baasje. Als je van het sublieme eten en de heerlijke wijnen kunt genieten is het de prijs meer dan waard. Men doet er alles aan om het u naar de zin te maken.

• 10dulst ellen25-01-2011

unieke culinair pareltje aan de belgische westkust

topklasse 2 michelinsterren restaurant en een toffe luxe hostellerie met zicht op zee

• 8wim11-06-2004

Zeer vriendelijk personeel,wie met de auto gaat kan zijn auto kwijt in een aparte garagebox onder de dijk(voetgangersuitgang op ongeveer 20 m van hotel).Het eten is echt supergoed maar wordt er ook wel naar betaald.Hotel licht op enkele meters van de dijk .We zijn daar voor een verlengd weekend geweest en dat is zeer goed meegevallen,kan het eigenlijk iedereen aanraden

Hotel Le Fox info

• Adresgegevens