Bed and Breakfast La Casa

Bed and Breakfast La Casa

9.9Fenomenaal

België, West Vlaanderen, De Panne

Op vakantie geweest naar La Casa?

9.9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

9 reviews over Bed and Breakfast La Casa

• 10Robby & Ellen & kids (1 en 3)10-08-2016

Fantastisch en aangenaam verblijf!

Afgelopen nacht een overnachting gedaan in 'La Casa' . Zeer vriendelijk welkom gekregen en zeer behulpzame mensen. Er stond speelgoed klaar voor onze kindjes bij aankomst, een kinderstoel.....

Zeer proper en verzorgd, voldoende handdoeken en verzorgingsproducten van kwaliteit. Bedden heel goed, kussens redelijk zacht (maar dat is heel persoonlijk)

Voldoende ruimte voor 2 volwassenen en 2 kids, genoeg ruimte om te spelen.

En dan het HELE grote pluspunt, het ontbijt! Pistolets, sandwiches, brood, croissants, chocoladebroodjes, .... Vleessoorten, kazen, zoet beleg, hartelijk, je kan kiezen voor gekookt en gebakken eitjes. Aangepast aan de leeftijd van de kinderen: wij kregen vers geperst fruitsap, de kinderen hadden de keuze uit vers of een pakje omdat niet alle kids dit vers lusten, een petit-gervais, kinder bordje, bestek en beker. En een mooi vol glas met vers fruit: braambessen, frambozen, kiwi, banaan, ..... Peperkoek, speculoos,.... En ik zal nog wel heel wat vergeten zijn. Allemaal zeer uitgebreid en geweldig lekker! Chapeau voor Eveline!

Locatie: op paar minuutjes van de winkelstraat, 10 minuutjes van de zee en lekker rustig. Ideaal voor ons.

Eveline en Dimitri, jullie zien ons zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Gerdje30-12-2013

Prima verblijf !

Ligging : kort bij Plopsaland, kort bij de markt Kamer : mooi, ruim, verzorgd, Badkamer : mooi, ruim, verzorg Ontbijt : uitgebreid, lekker, . Uitbaters : hele vriendelijke mensen, aangenaam gezin Kortom : een echte aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 10F&B15-08-2011

Mooie kamer

Wij hebben de eerste week van augustus mogen verblijven bij B&B La Casa. Mooie kamer in het centrum van de Panne. Heerlijk geslapen in een goed bed. De meiden vonden het ook geweldig want zij sliepen met z'n tweeen een etage hoger met uitzicht op de kamer. Het zitje was gezellig, de badkamer was netjes en het ontbijt was overheerlijk. De gastvrouw was ook nog hartstikke aardig. Al met al alleen maar lof. We hebben maar 1 min puntje en dat is dat de buren een haan hebben die om 04:30 uur begint met geluid maken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10Ilja en Martine19-07-2009

Heerlijke B&B

Wij hebben hier het weekend van 11 en 12 juli gelogeerd in combinatie met 2 keer plopsaland. Een erg sfeervol en goed verzorgde B&B. Omdat wij geen onbijt hadden en vooral veel weg waren hebben we niet echt met Eveline te maken gehad. Maar de ontvangst en het contact dat er was, was uiterst vriendelijk. Op een goede locatie, gratis parkeren, paar minuutjes lopen naar de kustlijn die ook bij plop stopt. De vide in de kamer waar de kinderen sliepen is erg leuk maar ik zou het niet doen met hele kleine kinderen. Een steile ladder, een hekwerk etc. Onze kinderen zijn 3 en 5 en daarmee hadden we afgesproken dan ze zouden roepen als ze wakker waren dan kwamen wij ze halen. We hebben al eerder in de panne gelogeerd (dat was geen succes) dit adres onthouden we zeker! Goede bedden ook en luxe badkamer! Vind het wel wat aan de prijzige kant, het onbijt hebben wij niet genomen. Vonden we te veel geld voor wat onze kinderen eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 10Antonette Verhallen28-06-2009

Verrassend sfeervol en gezellig

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 10Carine Jacobs-Janssens20-05-2009

sfeervol

Carine Jacobs-Janssens

Algemene indruk: 10 Ligging: 10 Service: 10 Eten: 10 Kamers: 10 Prijs/kwaliteit: 10 (gem. 10 )

Sfeervol Niets doet vermoeden dat achter de gevel van dit rijhuis een zo'n sfeervolle B&B huist. De ontvangst was zeer vriendelijk, de sfeervolle kamer en douchekamer zeer proper en een kwaliteitsvol 2-persoonsbed maakt dat je verblijf niet meer stuk kan. Een uitgebreid ontbijt op een uur dat je zelf bepaald op de kamer geeft een heerlijk vrij gevoel. Een aanrader! We zijn een kijkje gaan nemen op de grote familiekamer en dat is een prachtige mezzanine.

19-05-2009 bezocht met partner

Gereisd met partner in mei 2009

• 10Carine Jacobs-Janssens19-05-2009

Sfeervol

Gereisd met partner in mei 2009

• 10lobke maters17-05-2009

la casa voor ons een blijvend toppertje

wij zijn net terug van een weekendje in la casa. dit is een geweldige bed en breakfast met een zeer vriendelijke en attente gastvrouw eveline.. wij mochten samen met ons dochtertje van 3 jaar gebruik maken van de familie kamer op de tweede verdieping... een mooie ruime kamer met een mooie flatscreen tv incl leuke dvd ,s voor jong en oud..een lekker ruim bed en een gezellige zit hoek.. ons dochtertje sliep op de 2de verdieping wat met een klein trapje naar boven ging dat vond ze erg spannend.. elke morgen een heerlijk vers ontbijtje met alles er op en er aan.. de auto stond lekker voor de deur en met 10 min stond je in het centrum..wij zijn met de tram naar plopsaland geweest wat op zo,n 5 min afstand lig... al met al een echte topper!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

• 10Tim31-07-2008

Perfecte Bed & Breakfast

na de vorige 2 jaren in de 2 persoonskamer gelogeerd te hebben,hadden we deze keer de familiekamer.Beide zijn heel mooi en netjes De 2persoonskamer was voor ons en ons kindje van toen 3 al groot genoeg.De familiekamer is helemaal super ruime zithoek,groot bed,eethoek en ruime badkamer (de bedden voor de kinderen een klein trapje op onze zoon van 4 jaar vond dit geweldig! In beide kamers was het ontbijt(op de kamer) heel lekker,vers en ruim voldoende.De ligging is ook perfect. Rustige straat,met steeds vrije parkeerplaatsen(gratis),op 5 min. wandelen van de winkelstraat die richting dijk gaat(+/-15min.). En dan gastvrouw Eveline. Nog op geen enkele plaats waar we ooit gelogeerd hebben werden we zo vriendelijk ontvangen. Al vanaf de eerste e-mail leek het alsof ze ons al jaren kende. Voor ons de perfecte combinatie met Plopsaland (5 minutjes met de auto).

Gereisd met familie in juli 2008

Bed and Breakfast La Casa info