Tijdelijk €25 aanbetaling

Het Maantje

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Het Maantje voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 16 reviews

7.9GoedScore uit 16 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Het Maantje

• 10Maud24-07-2014

In één woord.....super!!!

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de gastheer. Ondanks dat we een kleine kamer hadden geboekt, werd ons een grote kamer (met balkon) aangeboden. De kamer was zeer ruim en schoon. Het Maantje ligt op loopafstand van centrum en strand en parkeren is gratis. Wil je een paar daagjes/weekend naar De Panne, dan is Het Maantje een aanrader.....wij gaan er zeker weer terug!!!

• 8Yannes28-04-2013

Stijlvolle, keurige kamer

Heerlijk bed. Ruime complete kamer met zitje van 2 kuipstoeltjes en salonfafeltje én een 'gewoon' tafeltje met 2 stoelen. compleet met waterkoker, thee en (oplos)koffie en flesjes water.

• 8Trudy09-06-2012

geweldig leuk

Een prima plaats voor een heel schappelijke prijs, leuke kamers. vriendelijke ontvangst. dicht bij de kust , leuke winkeltjes, rustige straat. Ideaal voor een korte vakantie en overnachting. Heeft helemaal voldaan aan onze verwachting..!!

• 8Hellin Simon24-11-2011

Aangenaam verblijf

Samen met m'n vriendin een aangenaam verblijf gehad in Het maantje. De locatie is echt uitstekend, vlakbij het centrum van De panne en niet ver wandelen naar het strand. Ook voor een wandeling in de duinen hoef je maar enkele minuten te wandelen.

• 9irma05-08-2011

gewoon gezellig wij gaan zeker terug

kamer was zeer gezellig en mooi en proper , vriendelijk onthaal door een charmante (niet zo jonge) dame dicht bij het centrum gelegen . s morgens een mooie mand met enorm veel eten als ontbijt,ideaal dat je de kamer niet moet verlaten om te ontbijten . je ontbijt staat s morgens gewoon voor de deur ( prachtig idee van de uitbaters) en een gezellig,rustig terras

• 8Ingrid Smits03-08-2011

Basic, maar netjes

1 nachtje daar geweest, we hadden ze blauwe zeekamer voor 4 pers. Was 1 stapelbed en 1 dubbel bed. Badkamer zeer proper. Kamer kan likje verf gebruiken maar was netjes. Prima prijs/kwaliteit. Zeer vriendelijke uitbater. Vlakbij marktpleintje, winkelstraat, ongeveer 10 min wandelen naar strand, rustige ligging en toch vlakbij alles gelegen.

• 8M&M18-07-2011

aanrader

Via google zijn we terecht gekomen op logies het maantje daar we een weekendje aan zee wilden vertoeven.We hebben dan ook een kamer geboekt. Het weer viel wat tegen maar daar is natuurlijk niemand verantwoordelijk voor. We zijn in de romantische kamer blijven logeren. De kamer was netjes met alle nodige comfort. We hadden onze eigen badkamer wat je niet altijd kan verwachten in een bed en breakfast. Het ontbijt was beperkt tot een mand dat ze aan de deur hadden geplaatst. Persoonlijk eet ik niet veel van een ontbijt dus voor mij was dit prima.Een pluspunt is dat het dicht bij het centrum is gelegen. Ons zien ze zeker nog eens terug.

• 9Bruno16-07-2011

We komen zeker nog eens terug

We hadden 2 kamers geboekt. Door file raakten we wat achter op schema, maar voor de mensen van het Maantje was dit geen erg. We werden gastvriendelijk ontvangen door een vriendelijke dame van middelbare leeftijd. De kamers waren verzorgd. Tegen de ochtend stond een ontbijtmand voor onze deur. Ook de ligging is een pluspunt, je zit onmiddellijk in het centrum van De Panne en toch is het rustig gelegen. We komen zeker terug.

• 8Charlie16-07-2011

Dik in orde!

Aangenaam verbijf gehad in Het Maantje! De kamers waren heel verzorgd en zeer netjes. Om zeker nog eens terug te keren!

• 1Fam. vd Wiel04-06-2011

Kraakpand !!!!

Na een dagje plopsaland wilden wij een hotel overnachting dicht in de buurt. Ivm het hemalvaart weekend hadden we niet veel keus vandaar dat we op zoek zijn gegaan naar een bed & breakfast en zijn we zo terecht gekomen via Google bij B&B het Maantje. In één woord .... verschrikkelijk. Onze dochter van 5 zei zelfs: mama het stinkt hier en ik vind de kamer echt niet mooi ... ze had ook gelijk want zelf hadden we het idee dat de bedden, wat je eigenlijk geen bed kon noemen, niet eens verschoond waren. De ontbijtmand ('s morrgens) voor de deur) was ook niet veel 4 broodjes met een kuipje pasta en jam en een flesje Jus.

Jammer !!!! maar voor ons nooit meer een bed & breakfast, hoewel het natuurlijk niet overal zo hoeft te zijn.

Bed & Breakfast Het Maantje info

Het complex