Géén boekingskosten

Hotel Donny

BelgiëWest VlaanderenDe Panne

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Donny voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 62 reviews

9.8FenomenaalScore uit 62 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

62 Reviews over Donny

• 10Stefaan Depuydt24-08-2021

In één woord "TOP"

TOP service, lekker uitgebreid ontbijt en zeer net. Zeker een aanrader om nogmaals terug te komen. Uitstekende kamers voor zowel familie's als zaken mensen. Zeker eens een babbeltje slaan met de uitbater Geert, een man die weet van aanpakken en steeds uit om het beste te geven aan zijn klanten.

• 10Berlinda21-02-2020

thuiskomen in de Panne

Voor de vijfde keer dat we gingen en zoals steeds top service. We nemen wel een prestige kamer. Superlekker valentijnsdiner en erg goede service. De wellness is vernieuwd en er is veel meer plaats nu rond het zwembad, infrarode lampen en een geweldige douche. Het ontbijt is erg lekker en half pension is een aanrader. Het was zeker niet onze laatste keer...

• 9Joseph en Cecile09-06-2019

We keren terug. Heel positief verblijf.

Alles naar wens. Prijs kwaliteit heel goed. Gaan zeker trug.

• 6horfra02-10-2018

Een 4**** onwaardig

De tafels in 't restaurant .! men moet eten zonder enige tafelkleed ,nap of onderlegger op een een ongedekte tafelblad 's morgens en 's avonds .. Navraag bij receptie waarom de tafels geen tafelkleed hebben ? antwoord de directie " wij kiezen voor dit concept en vinden een ongedekte tafelblad mooier ".

• 5Ronald04-03-2018

Tijd voor een flinke opknapbeurt

Zoals je overal leest: prima qua ligging. Dichtbij strand en plopsaqua. Maar vriendelijkheid personeel maakt nog niet dat: hotel gedateerd is, ontbijt erg mager (incl koude scrambler eggs, toetjes dienover datum zijn en beperkte keuze), bedden erg hard liggen, het op veel plekken koud is, vloer hotelkamer (familie) ijskoud is, tegels in douche en toilet overschilderd zijn, doucheset kapot is, logica in kamer ver te zoeken is ( lampspotjes die nauwelijks te stellen zijn en zeer fel zijn) en waar koude bij de ramen binnenkort alsof het raam openstaat.

• 8Dirk04-02-2014

goed hotel

schitterend hotel,vriendelijke uitbaters,mooie kamers lekker eten,is ons goed bevallen,mooi binnen zwembad,sauna,stoombad,

• 9Denise en Hans Huijskens-Stollman18-10-2013

Wat een geweldig verblijf !!

Wij zijn net terug in Nederland van een kort verblijf in Hotel Donny / De Panne op uitnodiging van onze (schoon)ouders bij gelegenheid van hun 50-jarig huwelijk. Ons verblijf in Hotel Donny was in vele opzichten een Topper!! Schitterende kamer (nr. 202 boven de ingang en met uitzicht op zee), een topklasse ontbijtbuffet, meer dan vriendelijk en service-gericht personeel, zeer correcte behulpzaamheid en ga zo maar door. Wij hebben echt genoten.

• 5Ine02-08-2013

Ons zien ze er niet meer terug!

VUILE prestige kamer. Overal stof, defecten aan toilet en kranen, muffe geur, vuile badkamer. Zeker GEEN 4-sterren wat betreft kamer, gelukkig maakt ontbijt al iets goed. Zwembad kan met kinderen enkel tot 18 u gebruikt worden :-(

• 8Wauters A.05-11-2012

Aan te raden.

Je voelt je hier wel thuis. Men is niet opdringerig. De kamers zijn rustig en ruim en netjes. De hond kan mee. Lekker ontbijt met véél keuze. Lekker zwemmen in zwembad. Op 1000m. van de zee. Op stapafstand van Frankrijk. Aan te raden.

• 10vaneeckhout04-11-2012

TOP HOTEL

Onze suite was prachtig, zeer proper en en mooi uitzicht op zee. Het eten was super lekker en de wijn was van een goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. Het ontbijt was zeer uitgebreid met voor ieder wat wils. Het personeel was zeer vriendelijk en ook kindvriendelijk. Ook aan de balie niets dan lof voor de nieuwe uitbaters.Ze waren zeer hulpvaardig en snel van dienst. De welness was goed en zeer ontspannend. Dit hotel is een echte aanrader!!!

Hotel Donny info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar