Géén boekingskosten

Hotel Cajou

BelgiëWest VlaanderenDe Panne

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Cajou voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 42 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 42 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

42 Reviews over Cajou

• 9Van Langendonck François23-06-2021

gewoon een aanrader

Wij komen hier al 11 jaar, soms twee keer per jaar. -1 Iedereen is zeer vriendelijk: - de uitbaters,- het personeel kortom iedereen -2 het eten is schitterend evenals de bediening ook de bar is een aanrader -3 het hotel zelf is zeer aangenaam om te verblijven: ruime kamers, met alles erop en eraan en ook ideaal gelegen, niet ver van het strand het centrum en de tramhalte.

• 10Kimmos02-08-2015

Super leuk hotel.

Wij vonden het een super leuk,mooi hotel,een goede ligging en heel vriendelijk personeel. Wij waren met 2 kinderen van 3 en 5 jaar,hele mooie nieuwe geroniveerde familie kamer,super wat een ruimte en wat een mooie badkamer..wauw!! We zaten op de 3 de verdieping,heerlijk rustig,keken uit op dw parkeerplaats,wat wij niet erg vonden! Echt voie herhaling vatbaar!!! Het ontbijt was ook super wn je kon bij het hotel parkeren voir 8,50 per dag!!! Eigenaressen ook heel veiendelijk,niks was teveel! Deze waardering moet echt omhoog!

• 8De Tandt Danny21-08-2014

Zeker een bezoekje waard.

Vriendelijke uitbaters en personeel. Lekker en veel eten*. Badkamer en kamer wat minder. Kuis madame vuilbak vergeten te legen.Maar het eerste maakt veel goed. Parking 7,5 eu per dag. Maar op straat kost het nog meer of als de blauwe lamp paseert.

• 9van dessel pierre27-11-2013

lekker goed hotel

aangenaam hotel en vriendelijk personeel-zeker jeffrey

• 1Godfried Onraedt09-11-2013

Neen.

Mijn vrouw en ik gingen dineren op de avond voor de zaak voor jaarlijks verlof gesloten. Slechter kon niet. Enkele gebruinde patatjes ipv. frietjes, taaie steak en groentjes die mogelijks al een keer opgegeten werden. En dat terwijl de pa van de baas leraar was in Hotelschool Koksijde....foei !

• 9Pascal Louf03-11-2013

Perfecte ligging

Perfecte ligging-100 meter van de zee en de winkelstraten. Lekker eten -uitgebreid ontbijt.Zeer vriendelijk personeel. Wij gaan zeker terug.

• 10sabrina08-04-2013

Zonnig weekend

Een heel leuk en zonnig weekend achter de rug in hotel Cajou. Zeer vriendelijk onthaal, mooie kamer, vriendelijke bediening en heel lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 3Diana19-05-2012

Oud, vergane glorie, weinig sfeer

Twee nachten waren geboekt. slechts één gebleven. Natuurlijk wel moeten betalen maar dan toch liever slapen in ons eigen bed en douchen in een schone douche. De bedden hadden erg zachte matrassen, de badkamer was vies met schimmel aan de randen. Het ontbijtbuffet was mager (broodjes waren om 9.15 al op). Wij waren "aan de overzijde van de straat" in een gezinskamer geplaatst. De indruk bestaat dat het hoofdgebouw beter gemoderniseerd is. Leuk dat de kinderbedden een dekbed van Piet Piraat/ Mega Mindy hadden en dat de kinderen bij het naar huis gaan een Plopsaland beker kregen. De ligging is echter perfect. Met de tram naar Plopsaland geweest. Prima te doen: rijdt elk kwartier en niet duur (nog geen €8,- voor 3 personen retour). Lekker dicht bij strand en "boulevard".

• 2Johanna en Hans08-08-2011

Nooit meer !

Zeer kleine, muffe, onfrisse, vieze kamer. In de kamer héééle oude, duffe tapis plein. Zeer weinig plaats rond het bed én dan stond er nog een opengeklapt kinderbedje. (hoewel we een kamer voor 2 volwassenen vroegen) Piepklein plakkerig bureautje, waarop een kapotte lamp en een rieten stoel erbij waar de etensresten, haren e.d. oplagen.

• 5charlottedegenkamp29-04-2011

Vergane glorie

We verbleven in het hotel tijdens de schitterende paasdagen. Mooier weer hadden we niet kunnen wensen. Ligging van het hotel is enerzijds heerlijk net achter het strand, maar aan een drukke weg waar de tram door heen komt en veel verkeer. Onze kamer was aan de straatkant. Het was zeer benauwd op de kamer maar met het raam open was geen optie vanwege de drukke straat en luidruchtige mensen gedurende de late avond en vroege ochtenduurtjes. De kamer was verder echt oud en zeer uitgeleefd. De badkamer was smerig, de eerste dag dacht ik dat ik me vergiste, maar de geur van urine was zeer penetrant, de volgende dag zag ik dat de toilet in de badkamer lek was en dat er dus een plas met urine ed aan de onderkant lag. De schuifdeur vd douche ging niet dicht en de ventilatiepijp kwam rechtstreeks uit de keuken, waar eveneens gerookt werd want de badkamer rook vaak naar rook. Het ontbijt was in orde ook al waren er nauwelijks gekookte of andere eieren te krijgen, ook geen croisants meer.

Hotel Cajou info

• AirconditioningBeschikbaar