Hotel Anverssterster

Tonen op kaart

21 reviews over Hotel Anvers

• 3els25-09-2016

dit nooit meer

Bij aankomst 4maanden na internetboeking worden we ontvangen aan de toog tussen tooghangers met de mededeling dat onze kamer geannuleerd was door de boeking site. Ze konden me telefonisch niet bereiken en dus maar geannuleerd.... we stonden daar na een rit van vier uur (file) bekaf en stonden paf... ze hadden mijn mail en adres zodus was ik zeker bereikbaar. Aan de andere kant had ik nog nooit meegemaakt dat een hotel zelf annuleert... zeer onprofessioneel. Tussen de soep en De ppatatten ging hij nog andere klanten helpen aan de toog en met een familiekamer (wat wij ook geboekt hadden...). Na lang aandringen en boos maken werd ee kleine kamer met tweepersoonsbed voor ons drie gevonden.... verre van klantvriendelijk en ideaal maar voor de rest waren de hotels in de regio volzet of te duur zo lastminute. Slecht geslapen en heel mager ontbijt de volgende ochtend. Oud hotel piepkleine badkamer. Nooit meer! Deze mensen weten niks af van klantvriendelijkheid en respect.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 2Larissa25-07-2016

Hier komen we de volgende keer niet meer terug

Een paar jaar geleden met de vorige eigenaars was hier geen probleem, nu zijn er andere. Veel te duur voor de service dat je hiervoor krijgt, ineens meteen betalen bij aankomst, ontbijt kwam er ook nog ineens bij, 500 euro voor twee nachtjes met 5 personen, geen nieuwe handdoeken, ontbijt was maar weinig voor de prijs, geen beleg. Kamers zijn niet overal even proper, wij hebben niet de kamer gekregen dat de verwachten, mijn ouders konden niet samen slapen sliepen apart op een kamer. We verkiezen de volgende keer een ander hotel te nemen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Mark13-02-2014

Prima te doen voor een weekendje

2x een weekend in hotel Anvers verbleven omdat wij naar plopsaland gingen. Hotel is gedateerd maar verder netjes. Ontbijt is prima en gastvrouw erg behulpzaam en aardig. Goed genoeg om te overnachten en van plosaland te genieten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 5Ton11-08-2012

Misschien voor een nacht.

Ik moet echt goed nadenken om iets positiefs te vinden. Vriendelijkheid van het personeel, is een positief punt, maar dan houdt het eigenlijk wel op. Een overnachting kan nog net, maar ik zou er niet over denken hier meerdere nachten te verblijven. Voor wasje, plasje en slaapje is het voldoende, maar meer ook niet. De kleine kamer was overigens in tegenstelling tot de rest van het hotel wel schoon. Wij hadden een twin-room op de bovenste etage, te bereiken via een paar steile en zeg maar gerust onveilige trappen. Je moest zijwaards lopen voor de bedden langs om de ieniemini badkamer te kunnen bereiken. De rest van het hotel maakt een versleten indruk.

Gereisd met partner in juli 2012

• 2Joyce26-07-2012

Oud en klein

Zeer gedateerd hotel. Kamers ruiken muf badkamer was vies en heel klein, stopcontacten vielen van de muren. Ligging is wel goed dicht bij strand en de boot naar Dover.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 2H. de Kleijn22-05-2012

Nooit meer. Niet doen!

2 familiekamers en 1 2-p kamer geboekt voor familieuitje.We wisten dat het hij een 4,3 kreeg, maar ons werd medegedeeld dat men flink aan het renoveren was 'om ons nog beter te dienen" en besloten het een kans te geven. Fout!.Bij brand zit men zeker in 10 van de 14 kamers als ratten in de val, met name de familiekamers, geen aanwijzing wat te doen bij brand, wel brandblussers op de gang. In geen van de drie kamers werkte wifi. Men was niet verbaasd toen we er over klaagden een leugen op de site dus. Verder door het hele hotel, dus alle (enge,smalle)gangen en slaapkamers dezelfde vieze, versleten vloerbedekking. Onze klachten: kapotte tv en kapot bed..niets aan gedaan. Op onze 2-p kamer (nr.6)hadden we aan het voeteneind 19 cm ruimte om in de badkamer(2 m2 kast met toilet en smerige douchecel)te komen. Ontbijt vers maar karig: geen ei of croissantje, zelfs niet op zondag.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Dorus Luyckx30-09-2011

Het was een feest juli 2011.

We komen terug en nemen vrienden mee. Alle eventuele nadelen vielen weg door de sfeer, gastvrijheid en de vaste klanten.

Gereisd met partner in juli 2011

• 3vicky15-08-2011

dit nooit meer

zeer oude, onverzorgde kamers. overal stofnetten en spinnenwebben, ook in de ontbijtzaal. kapotte spiegel, vuile badkamer met kapotte wc, veel stof, stofdraden en spinnenwebben, vuile hoofdkussen. de gereserveerde en door de eigenaar bevestigde parkeerplaats was niet meer beschikbaar. zeker geen aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 1Patricia Vincent30-07-2011

Nooit meer!!!

Wij raden dit hotel aan niemand aan! Bij aankomst was de vuilbak niet leeggemaakt in de kamer en daar lag een gebruikte luier al enkele dagen misschien weken in te stinken, wat meteen een klap in het gezicht was als je de kamer binnen kwam. Het smalle gangetje waar je door moest om naar de kamer te gaan was net uit een horror film gegrepen. Zeer vuile carpetten op de vloer en vieze plafondtegels waar mijn kind net zou moeten onder slapen gezien het kinderbed een hoogslaper was. Elektriciteitskabel van het nachtlampje net boven het bed was bevestigd door een luchterklemmetje dat net boven het bed hing te bengelen (brandveiligheid??). Badkamertje was smerig met douche met beschimmelde douchedeur. Wij zijn onmiddellijk terug uitgechecked een uur na het inchecken, want wij hadden geen enkele zin om in dit hotel (wat de naam hotel niet waardig is) te slapen. En we mochten dan 90 euro annulatiekosten betalen omdat we deze vuile kamer even bekeken hadden en het meteen voor bekeken hielden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 0a. van der heijden19-07-2011

leuke omgeving

Hotel is in oude staat, maar de bediening is goed en de prijs/kwaliteit verhouding is ook uitstekend. En de medewerksters end de eigenaresse van het hotel hebben hun voetjes goed verzorgd. Er was zelfs een pedicure aanwezig in het hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2011

0 tips over Hotel Anvers