Géén boekingskosten

Hotel Ambassador

BelgiëWest VlaanderenDe Panne

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ambassador voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 36 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 36 reviews

• Rolstoel toegankelijk

36 Reviews over Ambassador

• 10Frank Ehmann Genk27-06-2020

Uitmuntend!

Uitmuntend! De uitbaters stellen op elk moment de gast centraal. Hierdoor creëren zij een aangename en gezellige sfeer in het hotel. Zowel het ontbijt als het souper zijn top. Pluspunten: rustige ligging aan de rand van de prachtige Dumon-wijk, vlak aan het strand, privé parking, bar en restaurant. Minpunt: gemis aan airco op de kamers. Mits het openen van enkele ramen is het er fris vertoeven. Samengevat: 9,5 op 10!

• 10Laura05-09-2016

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Wij logeerden hier twee nachten, als extraatje. Toen we arriveerden, werden we erg vriendelijk ontvangen. De vrouw begeleidde ons naar onze kamer en wenste ons een prettig verblijf. De kamer was prachtig: had duidelijk een opfrisbeurt gehad, nieuwe matras, gezellige lampjes enzovoort. De enige opmerking die ik kan geven op de kamer gaat over de deur naar de badkamer. Dit is een plastic schuifdeur en deze maakt een hels lawaai, helemaal niet praktisch 's nachts. Het ontbijt was overheerlijk, je had alles wat je wilde en meer. Warme dranken werden aan tafel gebracht, verder kon je kiezen uit plat en bruiswater, drie soorten fruitsap en zelfs bubbels. Het buffet was erg uitgebreid en alles werd geregeld bijgevuld. Het hotel heeft een erg gezellige bar, deze ziet eruit als een woonkamer. Het enige dat ik hier dan miste was een tv, daar er verder weinig te zien was. Dit hotel is perfect voor korte en iets langere verblijven. Ik zou zeker opnieuw voor dit hotel kiezen!

• 10fam.coppens28-04-2015

Een échte aanrader !

Hotel Ambassador is ideaal gelegen, vlakbij centrum en strand, en toch rustig - de eigenaars & personeel zijn héél vriendelijk en zeker behulpzaam. Wij namen halfpension, het avondeten was superlekker en z'n prijs waard, het ontbijt zeer kwalitatief en meer dan voldoende keuze ! Kamer type B was prima in orde . Eigen afgesloten parking aan het hotel is ook een pluspunt. Wij komen zeker terug :)

• 9U.al.J.Bloemen.05-03-2014

Gelegen en uitstekende service, keuken en kamers.

Hotel Ambassador is een uitstekend hotel met vele voordelen en een gunstige ligging.

• 5Sarah06-09-2012

Nooit meer!!

Wij logeerde in dit hotel met een baby van 7 maand en waren niet tevreden. Logeerden hier voor 2 nachten en vroegen een kamer niet aan de straatzijde, daar rijdt echter de tram en daar is veel hinder van!! Ons verzoek kon niet worden gerespecteerd en hebben de 2de nacht ons zoontje bij vrienden laten logeren. Wij gingen een paar dagen naar de kust om uit te rusten... Maar de tram stak hier een stokje voor! Het ontbijt was oké. Veel geld voor hetgeen het was...

• 4Jean-Marc13-08-2012

Lawaaihinder in de kamers

Slechte ligging naast zeeer drukke baan. Wij hebben zeer slecht geslapen in dit hotel, vnl. door het lawaai van de straat. De trams maken heel veel lawaai en rijden van smorgens vroeg tot snachts. De deuren trillen telkens er een tram voorbij komt.We hadden nochtans vroeg gebeokt en speciaal naar een rustige kamer gevraagd maar bij aankomst werd dit verzoek weggelachen. Zoals anderen reeds vertelden is de eigenaar niet vriendelijk, hij probeert misschien wel maar het komt zeer gemaakt over. Elk verzoek lijkt te veel. Het eten is niets speciaal, er is maar 1 menu en als je iets niets lust dan heb je pech... Hou er rekening mee dat de parking, internet, sauna en safe moeten bijbetaald worden. Het hotel maakt ook reclame dat ze Plopsa tickets verkopen met korting maar de prijs is net dezelfde als op internet. Ook overal tapijt in de kamers, dus oppassen indien allergisch voor stof. We misten ook nog een mini bar.

• 10P C12-07-2012

Heerlijk Fietsen met knooppunten

Dit hotel trok ons aan voor de ligging en voor de prijs. Ligt een 50 meter van het strand. Maar daar kwamen wij dit jaar niet voor ( het weer werkte niet mee, leek wel herfst) Wel hebben wij iedere dag een fietstocht van rond de 60 km in de buurt gedaan. Goede service van al het personeel. Ook fijn dat je voor een redelijk bedrag de auto achter het hotel kan stallen cq de fietsen. Aan de straatzijde kost dat tussen 10 uur en 19.00 uur € 30,00. 2 tv's was voor ons geen pre, want de tv in de slaapkamer heeft een groter beeld en de bedden zijn van zeer goede kwaliteit, daar kan hotel in Akersloot nog wat van leren. Gebruik van WiFi voor een week kostte slecht € 7,50. Geen nachtportier het gaat om 22.30 op slot ook de bar, maar je kan wel met een code binnen komen. Volgend jaar ga ik terug komen om mijn 65e verjaardag met de kinderen en kleinkinderen te vieren, zij kunnen dan mooi een dagje na Plopsaland aan doen.

• 8Theo04-05-2012

Prima familiehotel met spontane medewerkers.

Centraal gelegen familiehotel dat een keurige en positieve indruk op ons heeft gemaakt. Geen overbodige luxe maar nette, ruime standaardkamers met goede boxspring bedden. Ontbijt was uitgebreid en medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. Enige minpuntje is de tram die nogal aanwezig voorbij komt aan de voorzijde van het hotel, maar deze rijdt 's nachts niet. Auto kan tegen redelijke betaling in parking van hotel of gratis geparkeerd worden in rustige zijstraatjes achter het hotel. Strand en boulevard op enkele minuten lopen. Goede prijs- en kwaliteitsverhouding.

• 9degvandinten22-04-2012

Heerlijk genoten en erg kindvriendelijk!

We zijn net terug van een heerlijk weekend De Panne, goed net mooi hotel. Fijne Kamer (familiekamer) En Super vriendelijk personeel. Dochter kreeg zelfs een zonnebril van K3 van de eigenaar. Aparte speelruimte voor kids is ideaal je kunt je ontbijtje rustig opeten en de kids vermaken zich prima. Zowel de afstand van het Hotel naar Plopsa is goed, ongeveer 10 minuten met de tram, welke een geweldige ervaring was voor onze 2jarige dochter. Kaartjes plopsa kochten we met korting aan receptie hotel Afstand De panne centrum is goed, lopend, lekker uitwaaien.

• 8S.08-08-2011

Prima hotel

Prima hotel met jonge kinderen voor overnachting naar Plopsaland. fijn hotel met aardig personeel.

Hotel Ambassador info

Het complex