Bed and Breakfast 't Zwaluwnest

Bed and Breakfast 't Zwaluwnest

8.5Fantastisch

België, West Vlaanderen, De Klijte

Op vakantie geweest naar 't Zwaluwnest?

8.5Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast 't Zwaluwnest

• 9Martin10-08-2015

Mooie B&B, super aardige eigenaren, top ontbijt!!

Super last minute nog een paar nachten kunnen boeken in het hoogseizoen, en veel meer gekregen dan verwacht! Het is een B&B omdat je niet zelf kunt koken, maar in feite heb je een eigen vakantiehuisje. E.e.a. is nog in aanbouw, Bart en zijn vrouw Razade maken er een heel mooi geheel van, stap voor stap. Dit vonden wij niet storend en zelfs leuk om te zien (Bart vertelt je graag alles over zijn wijngaard, de verbouwing, zijn plannen etc.). Wij hadden een eigen woonkamer, aparte badkamer (met ligbad), aparte douche en toilet beneden, en boven op zolder maar liefst 5 slaapplaatsen (1x 2-persoons en 3x 1-persoons). Mooi in oude stijl gebouwd en leuk ingericht.

Bart en Razade zijn beiden chefs dus het ontbijt is top en zeer uitgebreid. De persoonlijke aandacht voegt echt iets toe aan je verblijf. Buiten is een tuin met trampoline en hangmat waar je gebruik van mag maken, en als je 's avonds thuiskomt krijg je een lekker aperitief aangeboden met de nodige knabbels erbij. Wat een service!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Bas14-04-2015

Echt genoten (maar niet getrouwd)

Prachtig gelegen B&B met een bijzondere historie. We werden zeer hartelijk ontvangen en direct bij binnenkomst hebben we er nog een overnachting bij geboekt. Wij gaan waarschijnlijk later nog wel een keer! Deze mensen vinden het fantastisch om het gasten naar hun zin te maken en dat is dan ook zeer goed gelukt. Chapeau!

Gereisd met vrienden in april 2015

Bed and Breakfast 't Zwaluwnest info