Reviews over De Klijte

Mooie B&B, super aardige eigenaren, top ontbijt!!

Martin,
    10-8-2015

Super last minute nog een paar nachten kunnen boeken in het hoogseizoen, en veel meer gekregen dan verwacht! Het is een B&B omdat je niet zelf kunt koken, maar in feite heb je een eigen vakantiehuisje. E.e.a. is nog in aanbouw, Bart en zijn vrouw Razade maken er een heel mooi geheel van, stap voor stap. Dit vonden wij niet storend en zelfs leuk om te zien (Bart vertelt je graag alles over zijn wijngaard, de verbouwing, zijn plannen etc.). Wij hadden een eigen woonkamer, aparte badkamer (met ligbad), aparte douche en toilet beneden, en boven op zolder maar liefst 5 slaapplaatsen (1x 2-persoons en 3x 1-persoons). Mooi in oude stijl gebouwd en leuk ingericht.

Bart en Razade zijn beiden chefs dus het ontbijt is top en zeer uitgebreid. De persoonlijke aandacht voegt echt iets toe aan je verblijf. Buiten is een tuin met trampoline en hangmat waar je gebruik van mag maken, en als je 's avonds thuiskomt krijg je een lekker aperitief aangeboden met de nodige knabbels erbij. Wat een service!

Echt genoten (maar niet getrouwd)

Bas,
    14-4-2015

Prachtig gelegen B&B met een bijzondere historie. We werden zeer hartelijk ontvangen en direct bij binnenkomst hebben we er nog een overnachting bij geboekt. Wij gaan waarschijnlijk later nog wel een keer! Deze mensen vinden het fantastisch om het gasten naar hun zin te maken en dat is dan ook zeer goed gelukt. Chapeau!

Rust, gezellig en zeer kindvriendelijk!

Linda,
    5-2-2009

Wij zijn hier eind oktober een weekend geweest met onze kinderen van 6 en 8 en hebben ons prima vermaakt. Zeer gastvrije ontvangst na een lange (file)rit, ideale familiekamers. De tweede dag een ezelwandeling gemaakt, heel erg leuk voor de kinderen die bij tourbeurt op de ezel konden uitrusten. Daarna een drankje op het gezellige terras in de herfstzon en vervolgens weer heerlijk gegeten. Het is een zeer gastvrije familie, echt heel leuk. De kinderen mochten de ezels borstelen en voor het uitchecken mochten we nog mee op de koets, helemaal geweldig. Wij komen zeker nog eens terug!

tof weekend gehad

Moreels - Bonte,
    12-9-2008

We zijn eind augustus op weekend geweest.

Zeer goed weer gehad.Eten was zeer lekker.Met de kinderen een wandelen gedaan met de ezel.

Kamers zijn wat klein en speeltuin is wat verouderd .Is aan vervanging toe.

Mooie omgeving en zeer leuke omgeving om weekendje tussen uit.