Camping Tolmzant

9,9

2 reviews over Camping Tolmzant in het Nederlands

Heel proper, heel net, heel rustig.

Guzzio
29-5-2019

Kraaknette camping. Heel verzorgd en bijzonder proper sanitair. Wij zijn in mei geweest mlet een caravan, twee kids en onze hond. Voor de kids: speeltuin, skateramp, kickertafel, pingpong tafel, … Voor de hond een ruime speelweide, netjes en strak omheind met automatische avondverlichting en een overdekt bankje. Weerom proper en net. De camping was in mei nog relatief doods. Dus we hadden keuze waar we onze caravan mochten plaatsen. Elk vak heeft z'n eigen kraantje en elektriciteitspaal. Wel weinig privé, maar voor ons was dat geen probleem omdat we toch altijd op uitstap waren. Voor de kids is Sun Parcs De Haan om 10 minuten wandelen. De duinen richting De Haan op pakweg 30 minuten wandelen. haan is nog puur en relatief rustig. Geen massa toerisme en enkele leuke resto's aan aanvaardbare prijzen. Kids hebben genoten van waterpret, ouder en hond van stranswandelingen. Kortom, genoten!!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

zeer propere camping , zeer rustig

danny
25-1-2016

zeer propere accomodatie, dik in orde

Gereisd Met partner in juli 2015

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Tolmzant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tolmzant in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tolmzant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.