Géén boekingskosten

Vakantiehuis Sea Side Village

BelgiëWest VlaanderenDe Haan

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Sea Side Village voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 14 reviews

9.1FenomenaalScore uit 14 reviews
  • 9.3Inrichting
  • 9.1Ruimte

Vakantiehuis info

14 Reviews over Sea Side Village

• 9K.Huijser24-08-2013

Heerlijke plaats om vakantie te houden

Heerlijk schoon huisje. Zeer geschikt voor jonge kinderen. Lekker dicht bij de zee. Wij hebben primacontact met Ludwig gehad en vooral het sms-je toen we terugreden deed ons erg goed. Wij vonden wel dat de mensen erg op zichzelf zijn, maar dat hoort ook wel een beetje bij zo'n bungalowparkje. Ook onze grote mannen van 11, 14 en 16 hebben zich prima vermaakt.

• 9Fam Kam14-08-2013

Compleet, schoon huisje nr 51

We hebben het huisje, nr 51, eind juli 2013 2 weken mogen gebruiken. De inrichting is sober, maar zeker compleet. Bijkomend voordeel voor ons was dat daardoor onze tweeling van 1 jaar weinig kwaad konden doen. Vooral de droger was voor ons erg belangrijk en werd goed gebruikt. Het huisje was zeer schoon. In de hitte was het huisje uitstekend koel te houden met de luiken. Ideaal zijn de beschikbare fietsen en bolderkar. Het park, Sea Side Village, was rustig en gelegen op loopafstand (10-15 min) van het strand. Buurtwinkeltjes met vers brood om de hoek. Het contact met Ludwig was prima, respons via email was vlot. We kunnen het huisje zeker aanbevelen.

• 8Prette08-09-2012

Volop genieten!

Sea Side village was ideale accommodatie voor gezin met jonge kinderen. Genoeg te doen in de omgeving en vlakbij het strand!

• 8Frank03-06-2012

Zeer verzorgd huisje

Wij hebben een weekje in huisje nr.11 doorgebracht samen met onze dochters van 3 en 6. Het huisje was bij aankomst tip top in orde en van alles wat je ook maar nodig kan hebben voorzien. Het huisje ligt, volledig afgeschermd met hekken, aan de doorgaande weg door Vosseslag waar 50 gereden mag worden. Het park is rustig, mooi en verzorgd zonder verdere faciliteiten en in de directe nabijheid van het park vind je de belangrijke zaken zoals de bakker (Belise!) en kleine supermarktjes. Terrasje & biertje pakken kan prima bij 'tearoom' Duinenhof, op loopafstand, grote achtertuin met 2 gigantische springkussens, voetbaldoeltje en klimrekjes voor de kleintjes. Met onze dochters hebben we ons ons prima vermaakt op het strand (er naar toe met de bolderkar was al een feest!), op de in het huisje aanwezige fietsen, in het onvermijdelijke Plopsaland, gelukkig rustig gezien de niet-vakantie week in Belgie, het zwembad van Center Parcs De Haan en het schitterende Brugge.

• 9Fam. Smits21-05-2012

Zeer mooi huisje, van alle gemakken voorzien!

We hebben een lekker lang Hemelvaartweekend mogen verblijven in huisje nr. 90. Zag er allemaal keurig uit, van alle gemakken voorzien zoals wasmachine en droger (erg handig met kleine kids). Er waren fietsen beschikbaar en bolderkar. De eigenaar Ludwig was zeer vriendelijk en behulpzaam! De omgeving is ook ideaal, 800 meter van het strand, met de fiets prima te doen. Tramhalte dichtbij. Met op korte afstand Blankenberge en Oostende. En met 40 min. rijden met de auto sta je bij Plopsaland, wat ook een echte aanrader is, een zeer mooi, schoon en leuk park!

• 9F van Remortel19-05-2012

mooi huis nr. 79 met alles er op en er aan

het huis is mooi ingericht de eigenaars hardstikke vriendelijk we hebben heel veel gebruik gemaakt van de kustlijntram van Knokke tot de Panne dus als er geen zon is je kunt je heel goed ammuseren voor herhaling vatbaar Firmin en Maria

• 9Arnold03-07-2011

Allemaal prima geregeld

Via website hebben we een huisje gereserveerd bij Ludwig. Prima huisje, uitstekende service ter plaatse, huisje 11 heeft tuin met glijbaan en zandbak, in de schuur staan bolderkar en 2 damesfietsen met kinderzitjes. Speeltuin en strand op loop/fietsafstand.

• 10fam vander Heijden28-08-2010

geweldig huisje!

Een compleet ingericht huisje, voor ons met twee kleine kindjes helemaal geweldig aan alles is gedacht ons dochtertje heeft zich dan ook prima vermaakt met al haar 'nieuwe'speelgoed! De zee is dichtbij ongeveer 10 minuutjes lopen. Een kleine supermarkt om broodjes te kopen is om de hoek. Op het park zelf is verder niets maar in de omgeving is genoeg te doen.

• 9esther7225-08-2010

Prima vakantie bestemming

Geweldig huisje in het mooie de Haan. Helaas wat verder uit het centrum, dus fiets of auto noodzakelijk. Verder van alle gemakken voorzien.

• 10Fam.Bornemann18-07-2010

Super Urlaub auch mit kindern

Sehr empfehlenswerte Anlage,mit sehr schönen Häusern.Kurzer Weg zum schönen Strand.Die Gegend einfach toll.Wir kommen auf jeden Fall wieder.Für Kinder traumhafter Urlaub.

Vakantiehuis Sea Side Village info

• CafeNiet beschikbaar