Hotel Rubens

Meer hotelinfo

13 reviews over Hotel Rubens

• 10de muur01-05-2016

voor herhaling vat baar

We hebben een aangenaam verblijf gehad. Rustig gelegen, op wandelafstand van het strand. We komen zeker nog eens terug om te fietsen, die mogen in de garage. Netjes, verzorgd en zeer vriendelijk. Je merkt aan alles dat de uitbaters het "met hart en ziel" uitbaten!!

• 9Luc15-02-2016

Rustig gelegen charmehotel

Hotel ligt in een rustige straat op wandelafstand van kust en centrum. We hadden een zeer aangenaam verblijf in een ruime kamer met excellent bed, flatscreen TV, gratis WiFi, ruime badkamer. Alles vrij nieuw en goed onderhouden. Vriendelijke, correcte ontvangst door de gastvrouw. Degelijk en gevarieerd ontbijt. Een aanrader!

• 10Eric rochtus22-12-2015

Mooi, verzorgd, onze stijl

We voelden ons direct thuis in hotel Rubens . De gastvrouw was vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren ruim, proper en helemaal onze stijl. We konden kiezen tussen verschillende kamers, en de gastvrouw " Sabien" nam ondanks het late uur te tijd om ons rond te leiden. Het ontbijt was compleet, verzorgd en meer dan genoeg. Maw: een aanrader, en in de zomer kan je genieten van een zwembad en zonneterras

• 10D08-11-2015

Fijn hotel

Tijdens de herfstvakantie logeerden we drie nachten bij Hotel Rubens. We kregen kamer 11 op de begane grond. De slaapkamer is niet heel ruim maar heeft alles wat je nodig hebt, ook WIFI. Het bed ligt goed. Er is een bureau met mooi flatscreentv en er is voldoende kastruimte. De badkamer is luxe en verzorgd. De haardroger is krachtig en de douche ruim. De gast- en poetsvrouw zijn beiden erg attent. Ze zijn vriendelijk maar blijven toch wat op afstand. En dat vinden we zelf wel prettig. Het ontbijt was ruim en verzorgd: verschillende broodjes, ontbijtgranen, yoghurt, vleesbeleg, verschillende kaassoorten, fruitsappen, gekookte eitjes, jam, nutella, koffie en thee. Keuze genoeg dus! We hebben heerlijk genoten en komen zeker nog eens terug! Ligt 3 min. wandelen van de tramhalte en 10 min. naar de zeedijk. Enige minpuntjes: veel spinnen (herfst!) bij de ingang (deur en inkomhalletje) en weinig stopcontacten (laptop, opladers van telefoon/camera/tandenborstel) in de kamer.

• 10Firlefyn fr07-10-2015

Zalig weerom

Weerom was ons verblijf een voltreffer! Een zalige kamer, super super lekker ontbijt, en ....Vooral en niet onbelangrijk een zalige ontvangst door een Superlief attente gastvrouw! We tellen reeds af naar de volgende maal!

• 10de decker emilia02-02-2015

we hebben genoten

Klein aangenaam hotelletje met 10 kamers, wat een heel persoonlijke service geeft. Alles was er tip top in orde, zeer gastvrij. De uitbaters waren aanwezig maar met de nodige afstand. Het ontbijt was super, met vers bereide produkten wat een grote meerwaarde geeft t.o.v. grotere hotels. We gaan zeker terug.

Met vrienden

• 9Mandy Lamers06-07-2013

Top hotel

Hotel de Haan is een mooi en vooral schoon hotel. Het personeel is behulpzaam en wil je overal mee helpen. Het ontbijt is uitgebreid en vooral heerlijk is de geur van warme broodjes die je in de ochtend overal ruikt. Top locatie zo ben je in 3 minuten bij de kusttram en binnen 10 minuten bij de zee.

• 10van der Velden26-03-2013

fantastisch

Het is een mooi hotelletje, rustig gelegen en het ontvangst is zeer vriendelijk. Alles zeer gemoedelijk voor een aangenaam verblijf. Er ligt een prachtig duinbos waar je prachtig kunt wandelen met de honden. We hebben een zeer aangenaam verblijf gehad. Het was top

• 10Jaak08-09-2012

Top verblijf in rustige sfeer.

Hotel geleid door een vriendelijk echtpaar. Behulpzaam, attent, Mooie rustige ligging kort bij centrum en strand. Verzorgde kamers, zwembad met ligzetels. Gewoon een aanrader..

• 9willem99906-06-2012

Heerlijk hotelletje

Wij zijn hier een week geweest om met vrienden lekker te fietsen in de omgeving. Bij aankomst een vriendelijk welkom van Sabien de gastvrouw die ons uitvoerig vertelde over het hotel, de leuke fietsroutes voor ons aanwees. Verder gaf ze een overzicht van de restaurants waar het goed eten was. Onze fietsen konden we neerzetten in de garage. De kamer was goed een zeer netjes. Een ruime badkamer met goede douche en plenty warm water. Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed te noemen, diverse soorten brood, croissants, bolletjes alles vers en nog warm. Alle medewerkers waren vriendelijk en altijd bereid om je te helpen met een glimlach. Omdat we goed weer hadden konden we in de namiddag nog lekker op het terras zitten en een duik nemen in het zwembad. Als je consumpties gebruikt zet je dit op een lijstje en dat wordt bij vertrek afgerekend. De ligging is perfect aan een rustige weg met alleen bestemmingsverkeer. Met 5 minuten lopen ben je in het centrum of aan het strand.

Met vrienden

2 tips over Hotel Rubens

• Mandy Lamers, 06-07-2013

Het hotel heeft geen eigen parkeerplaatsen, je moet de auto aan de weg parkeren, geef dit dan even van te voren aan.

• van der Velden, 26-03-2013

Brugge is mooi en gezellig

0 vragen over Hotel Rubens

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Room ServiceBeperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking