Géén boekingskosten
/België/West Vlaanderen/De Haan/Hotels De Haan/Hotel Romantik Manoir Carpe Diem

Romantik Manoir Carpe Diem

BelgiëWest VlaanderenDe Haan

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Romantik Manoir Carpe Diem voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 6 reviews

7.5GoedScore uit 6 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Romantik Manoir Carpe Diem

• 6Annemie Geerkens30-08-2012

Vriendelijk vs. hautain

Pluspunten: vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, proper Minpunten: eigenaars gedragen zich hautain, kijken neer op (en wij citeren) 'het volkje dat met tram en trein reist, net een kudde beesten', iedere ochtend kwam de heer des huizes een praatje slaan en iedere keer ging het over zijn reizen naar Nice... Pure opschepperij... Sorry, dit hoeft voor ons niet.

• 3Ilse19-08-2012

Wat een telerstelling

Bij aankomst bleek de badkamervloer te plakken en lag er een prop met uitgespuwde kersenpitten onder het gordijn. Toen wij na een dag aan de kust terug op onze kamer kwamen, kwam ons een enorme vieze rioolgeur tegemoet. Overleg met management leverde geen oplossing, maar men zou de badkamer opnieuw schoonmaken. Na het diner keerden wij dit keer terug in een kamer die sterk naar chloor rook. Een andere kamer was geen optie, dus we hebben de kamer gelucht en met open schuifpui geslapen. Toen wij de volgende dag uitcheckten was de eigenaar er zelf. Die deed alsof er niets aan de hand was. Toen wij er zelf over begonnen, werd ons te verstaan gegeven dat het geen rioolgeur kon zijn, want het rook er nooit naar riool. Hij kon ons van alles vertellen, maar we zouden hem toch niet geloven en het kwam door ons, want wij hadden de kamer afgesloten overdag.(met een open pui kan immers iedereen je kamer in). Verder geen excuus, geen tijd en geen begrip. Wel heel duidelijk dat we niet welkom zijn.

• 8Familie van Houtem-Peerboom05-08-2010

Plek om terug te komen

We zijn hier voor de tweede keer. Je bent vanuit het hotel in minder dan tien minuten lopend aan het strand maar ook de andere kant op: het dorpje in. Het ligt heerlijk rustig in de duinen van de haan. Ook voor de kinderen doen ze alles om hen thuis te laten voelen. Het hotel heeft mooi ingerichte kamers. En gezellige zitruimtes beneden, waar je kunt zitten terwijl de kindjes slapen. Het ontbijt is uitgebreid. Onze oudste van 2,5 vind het heel mooi dat er chocolade broodjes zijn, snoepen in de ochtend....dat maakt elke vakantie tot een droom!!

• 10Michael Schulden18-02-2008

Waren sehr zufrieden mit allem was das Hotel angeboten hat. Das Personal und die Geschäftsführung waren super nett. Wir werden das Hotel in sehr guter Erinnerung behalten.

• 9aba08-04-2007

Super hotelletje. De kamer was niet dadelijk onze smaak maar was prima in orde. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Zalm, verschillende kazen, eitjes, vers fruitsap, ... alles wat lekker is. Perfecte en vriendelijke service. Wij gaan zeker nog eens ooit terug.

• 9Verhelst17-04-2005

Het hotel behoort tot de "Romantik Hotels" en dat merk je aan alles. Rustig gelegen, prachtige inrichting, zeer aangename kamers. Sympathieke uitbaters die er voor zorgen dat je je er onmiddellijk thuis voelt. Uitstekend en verzorgd ontbijt. Géén restaurant (en dus ook weinig lawaai), er zijn trouwens voldoende gelegenheden in de onmiddellijke nabijheid en de uitbaters bevelen je graag de betere adressen aan. Niet echt goedkoop maar voor wat hoort wat... Voor rustzoekers en romantici en om jezelf of een ander eens extra te verwennen. Een aanrader!

Hotel Romantik Manoir Carpe Diem info

Het complex