Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenDe HaanVakantieparken De HaanVakantiepark Noordzeepark Zeepolder

Vakantiepark Noordzeepark Zeepolder

BelgiëWest VlaanderenDe Haan

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Noordzeepark Zeepolder voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 26 reviews

Meer vakantiepark info

31 Reviews over Noordzeepark Zeepolder

• 4Klaas09-08-2018

Nooit meerzz

Appartement 11 schimmel onder losse afwerk strip badkamer meubels oud en versleten stekker van verwarming niet veilig en niet geaard jonge mensen krijgen onder woning wij boven moest iedere keer mijn hond naar boven dragen open trap balkon was klein en gevaarlijk onze hond was bijna naar beneden gevallen en in de bar terras werd rook verbod helemaal niet nageleefd zelf bij keuken en ook waar kinderen waren Nee denk dat je daar als Nederlander niet heen miet gaan

• 9Fred14-02-2018

Fantastisch!

We huren al jaren de appartementjes nr. 13 en/of nr. 19 omwille van het prachtig uitzicht over de Polders en de gezellige inrichting met een prima bed! Prachtig gelegen om te fietsen, te wandelen langs het strand of de duinbossen! Pluspunt: Gratis parking!

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 5Aelvoet Marie rose05-09-2015

niet meer

Niet veel animo in het park als je met kinderen komt. Voor ons was perfect. Cafetaria is er wel. Wij hebben bij een particulier gehuurd huisje nr 80 in zeepolder nr 1 in de Bredenweg De Haan Huisje niet echt proper, tuinmeubelen zijn aan vernieuwing toe. Verwarming in de badkamer deed het niet. Wij vinden het te duur voor wat we gekregen hebben.

• 4Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 9Irene19-12-2013

Fantastisch park!

Het vakantiepark Zeepolder is gelegen in het mooiste dorp van Vlaanderen: De Haan. Mijn man en ik verbleven in een appartement op de 1ste verdieping met een prachtig uitzicht over de Polders. We zijn vaak gaan wandelen naar het strand, het langste aan de Vlaamse kust, de duinen, het bos, de polders. Onderweg genietend van de prachtige huizen uit 'de 'belle epoque' periode.

• 8Onderkomen
  • 1Vandenheuvel D15-08-2013

Nachtmerrie

Bij aankomst in het appartementje van Vakantiepark De Zeepolder was de slaapkamer en keuken vol mieren. Na reklamatie, werd er gewon 1 mierpotje aan het raam geplaatst. Er kropen wel honderden mieren en dit potje ging alles oplossen. Toen we terug wilden gaan klagen bij de receptie, bleek dat deze gesloten was om 17u, op een vrijdagavond!!!! Resultaat: trek je plan met je mieren!! Van service gesproken! Wij gaan er nooit meer!!!!

• 2Janette26-08-2012

Packt euer Putzzeug ein!

Super fanden wir Parkplätze in direkter Nähe, auch wenn diese sehr eng sind. Personal ist sehr freundlich, jedoch in Punkto Sauberkeit unfähig! Unser Studio war so verschmutzt, dass wir erstmal 1 Stunde lang putzen mussten!!! Super Urlaubsstart..Eine Reklamation war nicht möglich, da die Rezeption nur bis 17 Uhr geöffnet hat. Das Bad war verschimmelt, die Fugen verdreckt und verschimmelt; auf dem Bett lagen Sand, Haare u. anderer Dreck; auf der Toilettenbrille ebenfalls Haare und Pippireste; etc. Das hat uns sehr geärgert.In der Hausordnung steht, dass die Kaution nur erstattet wird, wenn das Putzpersonal nicht länger als 30min./Studio zum Putzen benötigt. Was soll man erwarten in 30min für ein ca. 40qm Studio?! Unser Studio war groß, aber die Einrichtung war sehr abgewohnt! Weitere Entäuschung: Entfernung zum Strand-mind.3,5km! Der Preis ist schwer nachvollziehbar-hinzukommen Kurtaxe, die "Endreinigung" und ggf. Stromkosten. Fazit: Anlage ist familienfreundlich,aber schmutzig!

• 6Activiteiten
  • 9Wilhelm Westermann13-04-2012

Ferienhaus im Park Zeepolder 2

Auf Empfehlung von Freunden hatten über einen Vermittler (Herr Baumgart) vor Ostern 2012 ein Ferienhaus im Park Zeepolder2 gebucht. Das Haus war aus Privatbesitz und war sehr gut ausgestattet: Umzäunter Garten, Waschmaschine, Gartenmöbel (sogar Gartenliegen), SAT-TV, ... Wir haben nichts vermisst.Das Haus war gepflegt, hatte schöne Möbel und war sehr sauber ! Die Entfernung zum nächsten Restaurant betrug etwa 200 Meter, zum Einkaufen benötigt man aber schon einen Pkw (etwa 900 Meter zum Stadtzentrum oder zum ALDI). Der Strand war sauber, wir lagen oft in den Dünen.Mit dem Wetter hatten wir Glück und haben wir uns sehr gut erholt. wir kommen bestimmt wieder

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 6MORIEN28-08-2011

WE ZIJN JUIST TERUG MAAR IS NIET GOED MEEGEVALLEN

Hallo we zijn dit jaar echt niet tevreden huisje was vuil toen we aan kwamen badkamer heel vol schimmel vies om je te wassen microgolf heel vuil zetel kapot enz

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 2bar26-08-2011

nooit meer!!!

afgelopen week een midweek geweest! En echt nooit meer! Wat een vreselijke oude kapotte huisjes! Alles was kapot zat los of moest nodig vervangen worden, Water geen vaste temperatuur, dus was geen succes als je je kind in bad deed,gloeiend heet of ijskoud! Wc s trokken niet door, tegels op de Vloer lagen los, gaten in de muren, stroom viel steeds uit, echt een krot! Voor zoveel geld moeten ze zich schamen, De plaza was netjes opgeknapt dat was het enige Echt nooit meer!!!!

• 0Familie Habets20-08-2011

Bescheidenes Dünenhaus für viel Geld !!

Wir reisden mit 2 Familien mit Kindern und hatten jeweils ein Dünenhaus im Park Zeepolder in De Haan. Der Preis für eine Woche betrug inkl. Reiserücktrittsversicherung knapp 900,- €. Leider war unser Haus wohl schon längere Zeit nicht bewohnt und roch dementsprechend ziemlich "muffelig". Es war sehr schmutzig und staubig. Die andere Familie hatte das Haus neben uns und bei denen fehlten jede Menge Porzelan, die Gartenstühle waren alle vier nicht zu benuten da sie kaputt waren und Sonnenschirme gab es bei beiden Häusern nicht. Unser Fernsehgerät hatte einen Durchmesser von viell. 30cm und entspricht meiner Meinung nach nicht dem heutigen Standard. Die Kaution i. H. v. 150,-€ haben wir noch nicht zurück erhalten, diese soll erst am darauf folgenden Donnerstag überwiesen worden sein(Abreisetag war bereits letzter Freitag). Schade eigentlich, die gegend ist super, wohl ist es zum Strand zufuß etwas zu lang um mit Kindern zu laufen. Haus nicht zu empfehlen!

• 8Activiteiten
    • 3Onderkomen