Vakantiepark Noordzeepark Zeepolder

31 reviews over Vakantiepark Noordzeepark Zeepolder

• 2018
    4Klaas09-08-2018

Nooit meerzz

Appartement 11 schimmel onder losse afwerk strip badkamer meubels oud en versleten stekker van verwarming niet veilig en niet geaard jonge mensen krijgen onder woning wij boven moest iedere keer mijn hond naar boven dragen open trap balkon was klein en gevaarlijk onze hond was bijna naar beneden gevallen en in de bar terras werd rook verbod helemaal niet nageleefd zelf bij keuken en ook waar kinderen waren Nee denk dat je daar als Nederlander niet heen miet gaan

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Fred14-02-2018

Fantastisch!

We huren al jaren de appartementjes nr. 13 en/of nr. 19 omwille van het prachtig uitzicht over de Polders en de gezellige inrichting met een prima bed! Prachtig gelegen om te fietsen, te wandelen langs het strand of de duinbossen! Pluspunt: Gratis parking!

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

5Aelvoet Marie rose05-09-2015

niet meer

Niet veel animo in het park als je met kinderen komt. Voor ons was perfect. Cafetaria is er wel. Wij hebben bij een particulier gehuurd huisje nr 80 in zeepolder nr 1 in de Bredenweg De Haan Huisje niet echt proper, tuinmeubelen zijn aan vernieuwing toe. Verwarming in de badkamer deed het niet. Wij vinden het te duur voor wat we gekregen hebben.

• 4Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met partner in september 2015

• 9Irene19-12-2013

Fantastisch park!

Het vakantiepark Zeepolder is gelegen in het mooiste dorp van Vlaanderen: De Haan. Mijn man en ik verbleven in een appartement op de 1ste verdieping met een prachtig uitzicht over de Polders. We zijn vaak gaan wandelen naar het strand, het langste aan de Vlaamse kust, de duinen, het bos, de polders. Onderweg genietend van de prachtige huizen uit 'de 'belle epoque' periode.

Gereisd met partner in januari 2013

• 1Vandenheuvel D15-08-2013

Nachtmerrie

Bij aankomst in het appartementje van Vakantiepark De Zeepolder was de slaapkamer en keuken vol mieren. Na reklamatie, werd er gewon 1 mierpotje aan het raam geplaatst. Er kropen wel honderden mieren en dit potje ging alles oplossen. Toen we terug wilden gaan klagen bij de receptie, bleek dat deze gesloten was om 17u, op een vrijdagavond!!!! Resultaat: trek je plan met je mieren!! Van service gesproken! Wij gaan er nooit meer!!!!

Gereisd met partner in juli 2013

• 6MORIEN28-08-2011

WE ZIJN JUIST TERUG MAAR IS NIET GOED MEEGEVALLEN

Hallo we zijn dit jaar echt niet tevreden huisje was vuil toen we aan kwamen badkamer heel vol schimmel vies om je te wassen microgolf heel vuil zetel kapot enz

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2011

• 2bar26-08-2011

nooit meer!!!

afgelopen week een midweek geweest! En echt nooit meer! Wat een vreselijke oude kapotte huisjes! Alles was kapot zat los of moest nodig vervangen worden, Water geen vaste temperatuur, dus was geen succes als je je kind in bad deed,gloeiend heet of ijskoud! Wc s trokken niet door, tegels op de Vloer lagen los, gaten in de muren, stroom viel steeds uit, echt een krot! Voor zoveel geld moeten ze zich schamen, De plaza was netjes opgeknapt dat was het enige Echt nooit meer!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Vermeire- Pattyn28-05-2010

prima verblijf

Net terug van een heel geslaagde vakantie met de hele familie, kinderen en kleinkinderen: 11 personen + 2 baby's. We huurden 2 vissershuisjes naast elkaar. Het kan altijd beter. Je merkt dat het huisje al veel bewoond is geweest. Het zou ook goed zijn moesten er wat meer parkeerplaatsen zijn op het domein. MAAR: voor de rest voldeed alles prima: de kinderen konden in alle veiligheid buiten spelen in het eenvoudige maar afgesloten tuintje. Bovendien is het park prima gelegen, 2 km van het strand. het strand en de duinen zijn prima: netjes gehouden, heel groot strand, prachtige duinen. In Den Haan merk je geen hoogbouw, maar prachtige "rijke" villa's. Er is geen snobisme. je kan prachtige wandelingen maken in een nabijgelegen duinbos. Er is veel spelmogelijkheid voor de kinderen op de rotonde. We zijn heel tevreden over het verblijf en de badplaats Den Haan!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8Patrick09-05-2010

Prima plek

Een week in een 4-persoons Duinhuis doorgebracht. Prima huisje, voldoende privacy. Het park is netjes, speeltuintje net voldoende voor twee kereltjes van 5 en 7, zwembad was nog gesloten (buiten 10 gr/c). De service en ontvangst was zeer goed. Vriendelijke dames met hoog servicelevel. De Haan zelf is een heel leuk plaatsje, de kuststreek biedt veel dingen om te bezoeken en je zit zo in Brugge, Lille en Gent. Drie mooie steden. Ook Ieper is een echte aanrader.

We gaan nog een keertje terug, maar nemen dan een Vissershuisje.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 10huylenbroeck ilse09-05-2009

heel mooi domein en verzorgd

dit was een heel mooi domein en heel netjes. een 10 minuutjes wandelen voor het centrum. maar voor aan zee mag dat wel. de haan zelf is niet zoveel te zien, maar met het trammetje ben je zo in oostende of blankenberge waar je zeer goed kan eten en drinken.

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009