Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag18°13°
Bed and Breakfast Maison Rabelais

We hebben een aantal aanbieders voor Maison Rabelais voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Maison Rabelais in het Nederlands

Wow! Wat super

jennaatje80
19-1-2015

Ontvangst goed geregeld door middel van een sms met toegangscode Geweldig ontbijt, wat een keuze, je weet niet waar je moet beginnen Kamers mooi, ruim en heel schoon Ik zou het iedereen aanraden

Gereisd Met partner in december 2014

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison Rabelais in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison Rabelais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.