Camping Lispanne

13 reviews over Camping Lispanne in het Nederlands

Niet slecht

Ghijsels Eddy
9-1-2018

Ik vind het niet erg dat ze in 2018 het water gaan door rekenen aan de huurders ,alhoewel veel caravans leeg staan die ook stageld betalen en niets verbruiken ? één ding zou ik dan toch graag hebben dat we meer waterdruk hebben zodat we onze douche kunnen gebruiken dat nu niet het geval is VEEL te weinig druk om bulex te doen aanslaan !!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Dure camping, ronduit smerige sanitair

Truth or dare
23-4-2016

Wij staan hier vast op de camping. Het sanitair laat te wensen over kwa hygiëne. Wordt 1 keer in de week schoon gemaakt. Als je een nieuwe caravan wil of hebt gekocht moet je opnieuw je staangeld voor 1 jaar betalen terwijl wij dat pas hebben betaald! +/- 2 maanden geleden. Komt er familie logeren moeten ze 4€ per nacht per persoon betalen. Waar betaal je dan je jaarlijkse staangeld voor? Wat maakt het (financieel) uit of mijn broer/nicht hier nu slaapt in plaats van mijn man? Voor hun blijkbaar veel....Ben er dan ook niet over te spreken. Het restaurant... Geen aanrader spaghetti met bruine saus? (Stoofvlees saus?) we weten het niet. Wel dat het niet onze smaak was, dit hebben gezegd maar gewoon de volle pot hebben moeten betalen. Ligging is wel goed, lopend naar de zee en de kusttram a +/- 3 km. Leuke speeltuin voor de kinderen, en inderdaad na 22 uur hoort het stil te zijn maar verwacht je gerust aan lawaai/overlast tot een uur of 02:00-03:00.

Gereisd Met partner in mei 2015

Goed, maar ook niet zo goed.

Mlissa
12-8-2013

Het personeel is onvriendelijk tegenover ons. Waarschijnlijk omdat wij met de tent waren. Ze bekeken ons alsof we stront waren. Het moet al stil zijn om 22u, terwijl je overal nog veel kabaal maakt. terwijl ze ons sjanteren als wij teveel kabaal maken dat ze er ons gaan buitensmijten. Ik kom hier al jaren met mijn ouders, maar dit jaar kwam ik met mijn vriend en doen ze alsof wij hier de grootste uitschot waren van gans belgie. De sanitair is ni handig, je kan nergens u kleren proper leggen. en als je onder de douch wilt en het water is op , moet je uit je hokje om terug een cent in dat bakje te stekken, " heel slim... niet dus"

Gereisd Met partner in juli 2013

goed onderhouden camping

bianca
16-7-2012

Wij hebben pas een caravan gekocht op de camping ,de directie doet al het mogelijke om uw wensen te vervullen ,ook na verkoop staan ze voor u klaar. Een propere en goed onderhouden camping en zeer kindvriendelijk. Regels zijn er nodig om zo'n grote camping in goede banen te leiden ,maar dat is op vele campings zo. Het enige minpuntje is momenteel het vele water op de grasvelden maar het is een zeer nate periode ook ! Restaurant is ook een aanrader! Voor ons is het top

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

veel leuke optredens

Stefan
21-4-2012

the place to be, mooie ligging, vriendelijk personeel, hier aant zeetje vind je alles wat je zoeken wilt

Gereisd Met vrienden in januari 2011

proper en onderhouden

van hove emiel
27-2-2012

we zijn zijn zeer blij dat er ook veel toezicht is buiten het seizoen.Zodat er minder of geen vandalisme kan plaatsvinden als er niemand aanwezig is.Wanneer er toch iets moest gebeuren staat de directie klaar om u te verwittigen en bij te staan in woord en daad.waarvoor onze dank

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Een fantisch verblijf , zeker één aanrader

eddy
29-5-2011

een paar min punten zijn wij moeten om 22 u stil zijn !! en het voetbalplein tegen onze oren blijfd dag en nacht open ,en zorgd voor veel overlast na 22u, dit zou gerust mogen gesloten worden zoals de hekjes aan steenweg !! 19u. Hekjes gaan dicht om 19u dus gans rond gaan waarom niet om 20 u ?? en ook nog verveeld met die bomen die er staan ze nemen onze ochtendzon en avondzon weg , veel buiten zitten is bij ons niet bij. Maar al bij blijfd het een zeer fijn verblijf .

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewoon fantastisch

van caelenbergh chantal
3-8-2010

camping lispanne is voor mijn part een alles wat een mens nodig heeft om van een goed verlof te kunnen genieten. Het is een plaats waar een mens echt tot rust komt. Volgend jaar en de jaren daarop gaan we zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

leuk,proper en vriendelijk,

van hove emiel
15-1-2010

camping lissepanne is een familiaal en behulpzame camping met vele mogelijkheden in de streek voor ontspanning.Het is er proper en rustgevend.Een klein minpuntje is de elektriciteit in de winter.

Voor de rest niets dan lof en dat we nog vele jaren kunnen mogen genieten

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009

kan veel beter

Marc Van Damme
30-3-2009

Is een camping waar de uitbaters er trots op gaan de goedkoopste camping van de belgische kust te zijn MAAR. Het is verboden te barbequen, je krijgt amper 6 ampere electriciteit,je krijgt amper 5 maanden water op een jaar, een voortent is alleen toegestaan voor de goede vrienden, dus zo kan men inderdaad goedkoop zijn. niet aan te bevelen

Gereisd Met partner in juli 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lispanne in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lispanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.