Hotel La Tourelle

Hotel La Tourelle
8,6

29 reviews over Hotel La Tourelle in het Nederlands

aanrader voor rustig hotel zoekt

Verstraete
1-10-2017

Vriendelijk ontvangen en ook de andere dagen heel vriendelijke mensen.

Aan het ontbijt en de ontbijtruimte kan niets verbeterd worden.

De kamer eerder klein maar heel romantisch en met smaak ingericht.

Werden in een verzorgde kamer binnen gelaten aan ook op dag 2 was het prima geruimd en proper gemaakt.

De koffie of thee die op het terras kan gebruikt worden is een goed idee.

Houden zo, het was genieten tijdens ons weekend!

Oude reviews (archief)

Geen aanrader

jeremi
2-9-2012

Wij zijn een jong stel met een peuter van twee. Ons verblijf is ondanks goede verwachtingen gewekt door de internetsite, toch eerder een tegenvaller gebleken. De kamer was minder hygiënisch (o.a. dierenharen in de dekens en veel spinneraggen aan het hoge plafond). Bij vraag de verwarming aan te zetten (gezien de koude dagen), lachte de uitbaatster dit weg dat dit toch veel te kostelijk is. Ondanks dat we een kamer voor 3 personen betaalden, kregen wij nadien nog een gepeperde rekening voor het ontbijt van het kindje ( dat quasi niks eet) en een kinderbedje (dat zelfs niet aanwezig was). Dit ondanks reeds een vooraf afgesproken prijs (via telefoon en mail). Pluspunt is een uitstekende ligging en een behoorlijk ontbijt.

Fantastische plek, blijven er komen.

Louis
21-4-2012

Voor de zoveelste maal op verlof naar De Haan, met name in hotel La Tourelle geweest, bij de sympathieke gastvrouw Maria.

Iedere maal dat we er komen is er iets veranderd, deze maal aan de accommodatie. Nu zijn er reeds drie appartementen bij gekomen, nieuwe inkom. Fantastische bediening is nog altijd in orde. Kamers zijn steeds goed onderhouden en het ontbijt is nog uitgebreider geworden.

ROMANTISCH hOTELLETJE

koedoe
4-12-2011

La Tourelle is een zeer romantisch hotelletje.Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.De kamer met klein balkon was zeer romantisch, smalle maar goede bedden, kraakproper en zonder tapis plein. Dat was de doorslag dat we dit hotel hebben gekozen. Prachtige ontbijtkamer met royaal ontbijt. Eén suggestie,met vers geperst appelsiensap zou het ontbijt nog beter smaken.

Een verblijf in dit hotel is zeker een aanrader prijs-kwaliteit!

We hopen nog eens terug te gaan!

voor herhaling vatbaar

marie
13-11-2011

Romantisch belle epoque villa, karaktervolle kamers in thema schelpen en vuurtorens. Wij hadden geboekt voor twee nachten en kregen een zeer heldere kamer nr 3=balkon met zonneterras, kamer 18m2 met een schuifraam van 4 meter, wit romantisch ijzeren bed met zeer goed matras, en wij kunnen het weten want we zijn ruglijders.Zeer goede verwarming, zalig rustig slapen zonder enig geluid. Zeer propere kamer en badkamer met gezellige en toch heldere verlichting. Ook extra zetelbed aanwezig in kamer. Op zondag cava ontbijt en elke dag vers fruit bij uitgebreid ontbijt. Vriendelijke gastvrouw. Gemoedelijke sfeer

Minpuntjes=tv niet zo goed van beeldkwaliteit en slecht ergonomisch opgesteld, twee smalle klapdeurtjes als toegang naar badkamer, slechts op eerste dag alleen zeep en tissues aangevuld, maar we kregen wel op de tweede dag tobleronsnoepje op de ververste slopen en lakens.

Wij hadden hier een fijn uitgerust weekend met zalig herfstweer en komen zeker nog eens terug. Aanrader.

zeer fijne plaats

ben
23-10-2011

wij hebben toffe dagen beleefd

alles was prima

genieten!!!! voor herhaling vatbaar

EMM Tegelaers
12-10-2011

Hotel la Tourelle, is een gemoedelijke plek om te vertoeven

het is er knus en gezellig met aandacht voor de mensen.

De kamers zijn mooi en smaakvol ingericht, hieraan kun je zien dat het werk met liefde gedaan word.

hele goede matrassen, voor een goede nachtrust.

Het ontbijt is lekker en zorg voor detaille, b.v de leuke thee en koffiepotjes, kaarsjes op de tafels, en heerlijke verse broodjes.

en niet te vergeten..iedere dag vers fruit.

Het hotel ligt vlak bij de zee. Wij hebben genoten en gunnen dat anderen ook! Groetjes Marlies en Jan uit weert.

geweldig hotel

Marianna Poort
17-9-2011

Zeer gastvrij, ik voelde me meteen thuis.

Heerlijk ontbijt.

Prachtig plaatsje.

Dank je wel Maria, het was een fijne week.

Groetjes uit Amsterdam

Marianna Poort

Charmant met haken en ogen

Myriam & Maurice
22-8-2011

Positief: charmant, zeer rustig en goed gelegen.

Negatief: kleine kamers, doorgezakt smal bed, plastieken douchecabine waarin je niet kon draaien of keren.

Ontbijt: goed maar helaas ook hier wee afbakbroodjes en fabrieksappelsiensap. Is het nu echt zo moeilijk om 's morgens even langs de bakker te gaan om verse pistolets/koeken/brood?

Wij gaan niet meer terug.

charmante locatie

mia meynaerts
20-4-2011

1ste maal in Hotel/Villa "La Tourelle"

Romantisch, schattig hotelletje in rustige omgeving

Zeer vriendelijke ontvangst, uitstekende service

Overheerlijk, royaal ontbijt in buffetvorm

Mooie romantisch-ingerichte, schone kamers

Kortom, het is er zalig verblijven !

Alles naar wens !

Zeker voor herhaling vatbaar !

We hebben een aantal aanbieders voor La Tourelle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Tourelle in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Tourelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Tourelle scoort een 8.62 uit 10 op basis van 31 reviews.