Hotel Kapelhoeve

8.3Fantastisch

België, West Vlaanderen, De Haan

Op vakantie geweest naar Kapelhoeve?

8.3Fantastisch

• Sauna

31 reviews over Hotel Kapelhoeve

• 10Nathalie08-12-2012

Alles tot in de puntjes verzorgd

Wij hadden een prachtig weekendje aan de Belgische kust in hotel Kapelhoeve. Nette verzorgde kamers, vriendelijkheid uitbaters en personeel, lekker eten, mooi zwembad en sauna. Niet te ver van zee. Aanrader !

• 10Nathalie08-12-2012

Alles in de puntjes verzorgd

Wij hadden een prachtig weekendje aan de Belgische kust in hotel Kapelhoeve. Nette verzorgde kamers, vriendelijkheid uitbaters en personeel. Lekker eten, gezellig zwembad en sauna. Niet te ver van zee. Aanrader !

• 10Karen 02-12-2012

Zeker aan te raden !

Wij waren een weekendje op verblijf in de Kapelhoeve. Van bij het binnenkomen kregen we een warme ontvangst van de gastvrouw. Zeer mooi accommodatie, kamers zijn smaakvol ingericht, zowel het zwembad en sauna mag er zeker zijn. Lekker warm en een aangename achtergrondmuziek. Wij hebben ook mogen genieten van het diner s'avonds, wat zeer netjes en verzorgd werd opgediend. Voor ons is deze locatie perfect qua ligging, niet te ver van zee en zeer rustig gelegen. Deze uitbaters mogen ons zeker nog vele jaren terug zien komen. Een echte aanrader voor wie wil genieten van een rustig weekendje aan zee en lekker eten.

• 4edwin_buggenhout29-10-2012

Mooie hotelhoeve maar toch nooit meer

Mooie hotel in hoevestijl in de polders. Mooie verzorgde kamers, prachtig overdekt zwembad, mooie tuin, gezellig restaurant en goede sauna. Koel ontvangst. Ontbijt was niets bijzonders maar aanvaardbaar. Avondeten (half-pension) was een echte afknapper. Echt ondermaats en dan ook veel te duur (35€) voor wat je voorgeschoteld krijgt. Dit is niveau dagschotel van 12,50€

Gereisd met partner in oktober 2012

• 7guy tulkens13-11-2011

onvriendelijke gastvrouw

de gastvrouw is nog steeds even onvriendelijk als 8 jaar geleden.heeft totaal geen aandacht voor haar klanten.Vraagt zelfs niet " is alles naar wens geweest ? Deze mevrouw moet dringend een cursus "klantvriendelijkheid"gaan volgen. Ik heb zeer lekker gegeten en gedronken,maar ik moest wel de"drup-stop" betalen(1€) die ik had meegenomen van een fles wijn van 39 €(ja U leest het goed) Nee dit weekend is mij niet tegengevallen want,mooie accomodatie,nette kamers en (te)rustige ligging.

Gereisd met oudere kinderen in november 2011

• 6Lieve Tulkens13-11-2011

Nooit meer, met dank aan de gastvrouw!

De kapelhoeve bevindt zich in de prijscategorie van luxehotels zoals de Radisson SAS Palace 5* te Spa (=echte aanrader), maar kan de verwachtingen niet inlossen:

Het ware onterecht de keuken of kamers volledig af te breken, maar de klantvriendelijkheid van de gastvrouw laat echt te wensen over, zelden zo behandeld als tijdens dit WE!

Als kers op de taart wordt er 1€ aangerekend voor een verdwenen drop-stop, dit terwijl de totale kost van dit WE boven de 800€ lag (5p) en er al stevig betaald was voor de betere wijnen.

Gelukkig hadden we zelf aangenaam gezelschap meegenomen.

Kortom er zijn andere plaatsen waar uw geld met meer dank wordt aangenomen.

Gereisd met partner in november 2011

• 9Gerard en lili Grosemans Strauven05-08-2011

zeer gezellig hotel

Dit is voor ons een subliem hotel, gekenmerkt door vriendelijkheid zowel van de eigenaars als van het personeel. Het eten is van een hoogstaande kwaliteit en de properheid in dit hotel is uitstekend.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Alfons26-08-2010

Mooi gelegen rustig hotel

Leuk, goed verzorgd, familie-hotel net buiten de Haan in de weilanden. Je hebt dus een fiets of auto nodig om de zee of de omgeving te verkennen. Wij verbleven er 3 nachten half pension. Het restaurant met een dagelijks wisselend menu beviel prima en was de prijs waard. De (luxe) kamer was groot genoeg en schoon. Wij vonden ze wel vrij gehorig. Minpunt was de ontbrekende ventilatie op de badkamer, dit zet de kamer 'onder stoom'. Kamerprijs is aan de hoge kant, zelfs aan de kust. Het personeel en de gastvrouw waren vriendelijk. Prima plek voor een rustige uitstap aan zee.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Brabant31-05-2010

Prachtige ligging, kwaliteit diner onvoldoende

Het hotel is prachtig gelegen, alle comfort is aanwezig. Wij hadden gekozen voor het arrangement 'de verfijnde keuken' maar er is maar keuze uit 1 menu, dus is er geen meerwaarde voor deze formule! De keuken trekt de punten naar beneden. Het ontbijt was wel zeer uitgebreid en verzorgd! De gastvrouw was vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Frank & Vanessa11-04-2010

Een absolute aanrader

De Kapelhoeve ligt in een landelijke omgeving. Wij hadden een mooie knusse kamer. De gastvrouw is, in tegenstelling tot eerdere vermeldingen absoluut wel aardig, vriendelijk en zorgzaam voor de gasten ! Op het ontbijtbuffet valt niets aan te merken want die is gewoon goed.

Gereisd met partner in april 2010

Hotel Kapelhoeve info