4,8

51 reviews over Camping Kampeerverblijfpark Ter Duinen in het Nederlands

Nooit meer!

John Leenheer
3-8-2018

We hebben ons tentje op het trekkersveld gezet. Midden op het trekkersveld staat een hoge paal met daarop 2 grote bouwlampen. Onze tent stond de hele nacht in het felle licht. Het was erg rumoerig op het veld tot zeker 23.00 uur. Wij moesten de volgende morgen vroeg op! Heel weinig kunnen slapen door bovenstaande. Op onze plek was de elektriciteit kapot. 2x aangegeven bij receptie. Werd beloofd om aktie te ondernemen, is niet hersteld!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

voor herhaling vatbaar,zeer zeker

Fam,Cilissen
26-7-2018

Zijn er geweest in september 2016,vriendelijke uitbater heel goed onderhouden,en heel proper sanitair slechts 1 minpuntje :douchen betalend. Fam Cilissen

Gereisd Met partner in september 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Jose Kepers
22-4-2018

Helemaal ergens achteraf komden wij met onze camper staan, terwijl er plek genoeg was. Muntjes moeten kopen voor de douche waarvan de sproeier het maar half deed. Het douche gebouw was ook apart van het toiletgebouw en best ver weg. Wij voelden onshier niet erg welkom. Het eet tentje de Deep naast de camping was super! Lieve vriendelijke mensen.

Gereisd Met partner in april 2018

Schone, stille camping met uitstekende gastheren!!

Jaap D. Homan
17-4-2017

Goed? Schoon, ruime plaatsen, mooi fietsgebied, leuke winkeltjes en restaurantjes binnen handbereik. Niet goed? Eigenlijk geen kritiek en dat jet voor je wifi even naar het kantoortje moet lopen; nou eigenlijk moet je ook wel even zonder kunnen!

Gereisd Met partner in mei 2016

Fijne camping

Fonzie
15-9-2016

Proper, mooie standplaats jammer dat er enkel WiFi in een hete, overbevolkte veranda was.Indien overal WiFi was dit een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2016

Fam Cilissen
13-9-2016

zeer goed onderhouden kamping,proper modern sanitiar ,wordt elke morgen gepoetst zeer rustig,vriendelijke eigenaar,en moest pas betalen bij vertrek,een aanrader voor eens goed uit te rusten

Gereisd Met partner in september 2016

Zeer klantvriendelijke eigenaar en goede sfeer!!

Mayke Herberts
15-8-2016

Wij hebben voor de tweede keer gestaan op deze mooie camping. Een paar dagen op de heenreis naar Frankrijk en ook op de terugreis. Ontvangst is erg vriendelijk. De sfeer op deze camping is erg prettig. Heerlijk op gras gestaan. Camping wordt goed onderhouden. Gratis WiFi op de camping, in en bij een mooi gebouwtje naast de receptie. Het plaatsje De Haan is vlakbij en is erg leuk op te bezoeken. Daar heerlijk aan de zee gegeten. Mooi strand. Wij komen hier volgend jaar graag weer terug. (Zwembad in de buurt van de camping maar hebben wij niet bezocht.)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Er tussenin

Patricia
8-8-2016

Nette ontvangst. Kampeerveld werd niet echt naar omgekeken. Veel overlast van grote groepen Duitsers. Douches heeeeel ver lopen en zeer Kleine straal. Ook de toiletten redelijk ver weg. Vriendelijk personeel op de gehele camping en netjes onderhouden de camping zelf. Weinig faciliteiten voor zo n grote camping ( geen winkel, geen wifi en alles erg ver lopen) Veel te doen in de prachtige omgeving.

super

pintens-binanti
12-1-2016

wij gaan al het 3 jaar na deze camping in een huur stacaravan.laatste keer 2015 met mijn klein zoon 2.5 jaare.ons caravan was niet ver van het speeletuin waar hij veel plezier had. heel proper camping en sanitaer.nachts rustig ma ook over dag geen storend lawai.nieuwe uitbater van kantine is top.aja en voor mensen welke probleeme met speelende kinder hebben gaan beter niet op een camping.

we gaan zeker terug

Luc Goesaert
1-9-2015

Aangenaam verblijf, veel groen, propere sanitair, vriendelijk uitbaters, tijdens de nacht geen lawaai, speelplein moet beter kunnen en een kleine winkel zou ook leuk zijn. Volgend jaar gaan we zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerverblijfpark Ter Duinen in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerverblijfpark Ter Duinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.