Géén boekingskosten

Hotel Internos

BelgiëWest VlaanderenDe Haan

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Internos voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 15 reviews

5.9VoldoendeScore uit 15 reviews

15 Reviews over Internos

• 7Leonie16-02-2018

Hee; leuk

Het hotel ligt in een heel leuk plaatsje de haan en op loop afstand van de zee

• 1jan van den bosch02-09-2014

nooit meer

zeer oubollige kamer met een piepkleinbadkamer als naar toilet moest dan moest je in aller bochten wringen om op de wc te geraken .De douche kop kon je nit meer in de houder krijgen en het douchedeurtje ging niet dicht.De wasbak was gebarsten ook de kamers zijn zeer luidruchtig ,je hoorde het lekken van de douchekraan van de kamer naast de uwe.Ook het bed is zeer smal .als je ervoor een week zou logeren dan krijg je uw kleren nooit in het veel te kleine kleerkastje.Gelukkig was het voor ons maar voor 1 nacht.

• 6R22-11-2013

Niet echt rotslecht, maar...

Verwaarloosd! 3 verschillende bedlampjes, allemaal met kapotte kap. Gordijnen hingen los van de haakjes. Rest van de kamer in 90's stijl. Stof op lampen en planten in kamer. Bed en handdoeken wel proper. Kamer lang leeggestaan en niet meer schoongemaakt? Ontbijt: lauwe, slechtsmakende koffie (echt teleurstelling) Koude eitjes. Wel grote keuze aan koffiekoeken, brood, fruit, fruitsap, yoghurt en toespijs. Op de gang boven: voorraadje vliegenramen, een doos suikerklontjes, een flacon douchegel. Wat staat dat daar te doen? Uitzicht uit het restaurant: bloembakken met overblijfselen van verwelkte planten. Je krijgt de indruk dat de (jonge)eigenaars meer energie in het restaurant steken en het hotel als een bijkomstigheid beschouwen.

• 1rudy01-11-2013

Nooit meer

Restaurant: Geen kinder menu's, bestelling van 5 mossels natuur(hoeveelheid?)1/3 lege schelpen, frieten na 10 min(2 maal gevraagd) resultaat mossels koud. Bedieningspersoneel?(personeel voor de afwas?)

• 4alain01-11-2013

geen tweede maal

We twijfelden tss 2 eetgelegenheden doch beslisten voor internos wegens open plaatsen, 13.30 uur. Spijtig genoeg verkeerde keuze. Onthaal viel tegen: er kon geen lach af bij de gastvrouw. Dan maar hopen dat mosseltjes meevallen. Niet te lang moeten wachten MAAR ook dit viel tegen. Ongeveer de helft van de pot bestond uit lege schelpen waar het vlees weg was. Oplichting? Tot tweemaal moeten vragen naar de frietjes die ze vergeten waren. Dus eigenlijkde plaats verlaten met een lege maag. Niet voor herhaling vatbaar! Bij de klanten naast ons net hetzelfde....?! Tja, iedereen wil op zijn eigen manier zijn geld verdienen...

• 7muller noella15-08-2011

nooit meer!

dit hotel raad ik niemand aan,onvriendelijke bediening,badkamer véél te klein,wanneer men op de wc zit kan je je hoofd op de wasbak leggen en als je je voeten uitstrekt raak je de douche!!schimmel in de kamer!als je een keertje a la carte eet is er weinig keuze en vooral vis!!en véél te duur voor wat je krijgt!!de fotos die je ziet op de site zijn heel misleidend en een foto van een slaapkamer vind je niet(waarom denk je?),de fietsen kunnen in de garage gestald worden,maar deze staat de hele dag open!!ontbijt was wel héél goed en veel variatie.Normaal gingen wij alle jaren naar hotel bilderdijk,maar door omstandigheden kon dit niet,dit is een hotelletje met 2 sterren en is véél meer waard dan internos!!ons zien ze daar nooit meer terug

• 8Sofie14-08-2011

had iets meer verwacht maar overt algemeen wel ok

ik moest beamen dat de vorige reviews wel juist waren : nl badkamer te krap zodat er ruimte tekort was net voor de wc wat lastig was , oude doucheschuifdeuren, tv toestel zo piepklein, nodigde niet uit om savonds wat te relaxen,bedden waren ok,kleerkasten waren ok hoewel verouderd maar kamer was ruim genoeg dat wel, dus conclusie : Alles wat verouderd maar badkamer en kamer wel goed proper! geluidsisolatie was wel echt nul op tien, wat erop de kamer werd gezegd was overal hoorbaar maar dat zorgde eerder voor de grappige noot

eten in restaurant was erg lekker,ontbijt was goed, gezellige ontbijtruimte verschillende broodsoorten, beetje belegsoorten en jam, eitje elke morgen( soms wel koud), dat was voor ons in orde

ontbijtpersoneel niet altijd even goedlachs, soms zelfs nors,wel jammer maar de hotel-dame ( die voor inschrijving enzo zorgde wel lief)

foldertjes met uitstapmogelijkheden in hotel aanwezig in alle maten, wel leuk

hotel dicht bij tramhalte,erg handig

• 1RVT08-07-2011

NOOIT GEWEEST EN ZAL ER OOK NOOIT MEER KOMEN

Telefonisch moeilijk te bereiken wat ik niet begrijp van een hotel. Uiteindelijk begin mei toch gelukt voor een reservatie te maken voor 1 nacht begin juli. Diezelfde dag stuur ik een mail met de vraag om mij een bevestiging te sturen van mijn reservatie, samen met nog enkele andere vragen, wel leesbevestiging gekregen, echter nooit antwoord. Elimentaire beleefdheid is dus niet aan de orde in dit hotel. Een week vóór mijn vertrek bel ik om te vragen of alles in orde is en dan krijg ik als antwoord dat zij tijdens de grote vakantie enkel 2 nachten verhuren en niet voor 1 nacht, precies of ze kunnen me dat 2 maanden geleden niet zeggen, dan wisten ze dat toch ook al! Verder was het een hele zware discussie aan telefoon waar ik niet van gediend was dus mijn besluit is dat ik er nooit geweest ben en er ook nooit zal komen want klantvriendelijkhijd staat nog steeds op nummer 1! Die boertige mentaliteit is zeker niet aan mij besteed, van mijn part mogen ze hun hotel sluiten.

• 8van reeth peter15-02-2011

SUPER WEEKENDJE GEHAD

Ons verblijf hier was gewoon aangenaam vertoeven,het ontbijt was goed met veel keuze en ons diner in het hotel was creatief en echt lekker,en gaan dit zeker nog eens overdoen,onze dochter van 11 was mee en we hadden zelfs een extra kamer voor haar (met tussendeur)De kamers zijn sober maar netjes. prijs/kwaliteit is dit zeker een aanrader !!!

• 9Van Reeth Peter14-02-2011

een aanrader voor een weekendje uit

t'was een leuk weekendje vertoeven hier,s'ochtends een lekker ontbijt en s'avonds een 4 gangendiner met creatieve gerechtjes (en echt lekker) !!! Dit gaan we zeker nog eens overdoen . Fam Van Reeth

Hotel Internos info

Het complex