Hotel Ibis De Haan

• 2018
    8walter24-09-2018

Verzorgd verblijf

Positief :

Vriendelijk en bereidwillig receptie-personeel Mooie kamer met prima sanitair Verzorgd ontbijt Ruime parking Dichtbij wandelparcours en openbaar vervoer Mooi terras en zwembad

Negatief :

dure drankprijzen : koffie = 3.5 euro en beetje cointreau = 7.5 euro in badkamer geen legplaats voor spullen

• 9victor cuypers27-05-2018

Zeer aangenaam

Wij vonden alles goed, de ontvangst,nette kamer met ruime douche, zeer rustige ligging hoewel kusttram op slechts 10 minuten wandelafstand ligt,mooi terras en lekker ontbijt; we gaan er zeker nog eens terug

• 2017
    7J Lenoire03-10-2017

Heel mooi hotel, goede prijs/kwaliteit

Mooie nieuwe kamers met tv, wij hadden de invalidekamer hier hadden wij niet voor gevraagd maar was heel ruim. Ontbijt was ruim voldoende alleen zou ik willen doorgeven dat de warme gerechten die je kunt krijgen zoals roerei, spek ,worstjes niet warm genoeg worden geserveerd. Ook vond ik het raar dat ik op het einde van ons verblijf €8,00 per dag aan parkeerkosten moest betalen terwijl zij een eigen parkeerplaats hebben. bijna overal aan de belgische kust kun je gratis parkeren en bij hun moet je betalen.

• 8Irene11-09-2017

Erg goed!

Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en erg lekker, ze vullen continue bij. Echt heerlijk! Kamer modern, bed wat hard (persoonlijk) eigen kussen meegenomen. Door PVC vloer zie je ALLES liggen waardoor het minder schoon lijkt, toch dweilen ze de kamers netjes. Enige suggestie die ik het hotel zou willen doen is, kies voor wegwerp slipper/slofjes voor je gasten. Meenemen dus!

• 9Paul25-06-2017

Prima prijs/kwaliteitverhouding

een beetje verscholen achter de bomen zodat je het niet meteen ziet liggen. Grote parkeerplaats, prima kamer en ontbijt. Vriendelijk personeel.

• 5Angela20-06-2017

Teleurstellend

• Voorkeuren voor een kamer opgeven tijdens het reserveren heeft geen zin, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Wij arriveerde pas om 21.00u in het hotel (moesten beide werken) en er was totaal geen rekening gehouden met de vooraf opgegeven voorkeuren. Aan de balie zeiden ze dat dit de laatste kamer was en dat we geen keus hadden omdat we zo laat waren.

• Personeel achter de receptie die ons incheckte gaf aan eigenlijk niet aan het werkt te zijn en al een pintje op te hebben, dus als we alcohol roken was dat de verklaring. Jongen achter de bar moest labels op de flessen wijn lezen en gaan navragen of er zoete witte wijn was. Dekbedden moesten we nog zelf in de overtrekken steken.

• Kamers naast die van ons werden gerenoveerd. Vloerbedekking in de gang vies en niet 1x gestofzuigd op die 4 dagen dat we er waren. Op maandagmorgen om 6.57u wakker geworden omdat ze op de kamers langs ons aan het boren waren.
    • Kamers slecht gepoetst, stofvlokken onder het bed en in de hoeken.
    • 's avonds in de omgeving niks te doen.
    • ontbijt was goed. Ruime keuze en werd op tijd aangevuld.
    • afstand naar strand, tram, sunparc ongeveer 10 minuutjes lopen. Echter op het strand geen voorzieningen, zoals toilet of strandtentjes.

Met vrienden

• 9Sarah P.28-05-2017

Uitstekend hotel met goede service

• Kamer: tweepersoonskamer was ruim en netjes, badkamer was klein maar wel een grote douche, flatscreen-tv, iedere dag nieuwe handdoeken indien gewenst
    • Ontbijt: zeer lekker en uitgebreid ontbijt, mogelijkheid om buiten te eten, keuze uit chocoladekoeken, croissants, sandwiches, pistolets, stokbrood, charcuterie en kaas, vers fruit, yoghurt, wafels en eieren die je zelf kan bakken en koken, eieren met spek, broodpudding,...
    • Ligging: op een kwartier wandelafstand van de tramhalte, Sunparks en het centrum van de Haan
    • Algemeen: vriendelijk personeel en heel goede service! Het zwembad was nog niet klaar toen wij er verbleven en ter compensatie was de parking gratis

• Oude reviews

7KELLY04-12-2016

Goede ligging

• ligging
    • mooie propere kamer
    • basic goed ontbijt
    • onthaal (zelf naar welkomstdrankje/kustpas moeten vragen)
    • bed (héél harde matras / veel te zachte kussens)
    • te weinig personeel ( bar s avonds zat vol, 1 persoon die bar bediende plus nog moest instaan voor het onthaal)

• 8François Vernaillen17-09-2016

Toffe 1ste kennismaking, voor herhaling vatbaar.

Goed uitgerust basic hotel, ideaal voor enkele dagen uitstapjes te doen in de regio. Goed ontbijt, voldoende keuze. geen goede mogelijkheid voor avondeten maar in de omgeving mogelijkheden genoeg. Ruime, gratis parking!

• 9Nelly16-09-2016

Keurig Hotel

Een net nieuw hotel aan de rand van De Haan, uitstekende locatie om de Belgische kust en haar achterland te ontdekken. Prijs/kwaliteit is super.

0 tips over Hotel Ibis De Haan

1 vraag over Hotel Ibis De Haan

• Davies vd aker, 26-03-2019

Boxspring

Graag wil ik weten waar de bedden vandaan komen van ibis hotel de haan?

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden