Appartement Holiday Suites De Haan

Appartement
Appartement Holiday Suites De Haan
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Suites De Haan voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Holiday Suites De Haan in het Nederlands

¡Volveríamos sin dudarlo!

Marujilla
6-9-2017

Localización y servicio increíbles.

Green Garden 002

gypsy
24-4-2011

Anlage ruhig. Wohnung schön hell, jedoch wenig Stauraum für Kleidung!! Leider nur ZDF Empfang ansonsten die belg. Sender. Leider kein Backofen. Da Wohnung Paterre - gute Terrassennutzung. Nähe Bouleplatz.

Wij hebben genoten van het verblijf in Greengarden De Haan.

Rustige omgeving, mooie appartement, dicht bij de zee en het centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Holiday Suites De Haan in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Holiday Suites De Haan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Holiday Suites De Haan scoort een 9.5 uit 10 op basis van 3 reviews.