Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Advertentie

Hotel Heritage

7.7Goed

Score uit 13 reviews

België, West Vlaanderen, De Haan


Op vakantie geweest naar Heritage?

Review schrijven

Overzicht

7.7Goed

Score uit 13 reviews

  • 8.8Ligging
  • 6.9Service
  • 7.7Prijs/kwaliteit
  • 6.7Eten
  • 8.5Kamers
  • 10Hygiëne

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Heritage voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com

Hotel info

  • Airco
  • Huisdieren toegestaan
  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Speeltuin
  • Wifi
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Reviews

13 reviews over Hotel Heritage

Review schrijven

Beoordelingen

6
1
1
5

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 2019
    8J&I24-07-2019

    goed hotel, goede ligging

    Goed hotel, prima ligging. mooie propere kamers. Personeel mag wat vriendelijker zijn, zeer zakelijk zeker de man bij het uitchecken. Ontbijt was in orde, maar wat spek met omelet of spiegelei mag er wel bij, niemand vraagt of zegt iets. Gratis parking rond het hotel.

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 7Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 9Kamers
    • 10Hygiëne

    Gereisd met vrienden in juli 2019


  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    4Dickens Lenaerts06-11-2016

    Ontgoocheling

    Wij hadden reeds meerdere keren in Heritage verbleven en waren steeds tevreden naar huis teruggekeerd. Deze week was echter een grote ontgoocheling . Om te starten was bij aankomst al niemand aanwezig en stonden we voor een gesloten deur .na een telefoontje konden we de sleutel uit een kluisje nemen . De volgende ochtend aan het ontbijt hebben we dan voor de eerste keer iemand van het hotel ontmoet . Echter niet de supersympathieke gastheer van de voorgaande keren , maar een dame die vol was van zichzelf en de baas en geen enkel goed woord over had voor de mensen die ons vroeger echt in de watten gelegd hebben . Hier hadden we echt geen boodschap aan . Verder bleek de fantastische bistro ook niet meer open . S'avonds was er ook niemand te bespeuren zodat er van gezellig napraten aan tafel met een drankje ook geen sprake was . Sterker nog , lege bar en lege mini bar op de kamer. Zelfs een fles water mee naar de kamer was niet mogelijk omdat er simpelweg niemand in het hotel aanwezig was.( de frituur verderop was onze oplossing )Als wij een hotel boeken verwachten we toch een kleine service . .kortom veeel te duur betaald en volgende keer een ander hotel .

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 3Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 6Kamers

    Gereisd met partner in november 2016

  • 4Dirk witters11-05-2016

    Onprofessioneel

    Bij aankomst grote werken voor kapelhoeve nieuwe gastvrouw stelde verblijf voor in zusterhotel.heritage konden niet anders dan accepteren Hadden nochtans gereserveerd in kapelhoeve zelf owv rust en zwembad . Frisse duik smorgens voor ontbijt altijd leuk kon wel maar moesten dan met auto wel kunnen parkeren was onmogelijk kortbij. Echtgenote is invalide dus geen optie. Bij uit het uitchecken bleek ontbijtdame niet op de hoogte van beloofde korting. Wel n suite gekregen in heritage maar had daar niet om gevraagd. Men had ons bij reservatie op de hoogte kunne stellen van verbouwingswerken, dan hadden we de keuze tenminste gehad om te gaan of niet. Voel me onheus behandeld. Had nochtans bij vorige verblijven niets te klagen. Poetsdame was overwerkt en deed haar beklag over interne situatie. Gaat ons niets aan. Hebben plannen voor weekje kust in aug. Gaan toch hotelletje zoeken elders. Spijtig dit hotel heeft dringend bekwame mensen nodig. Vriendelijke groet Dirk en Frieda Witters

    Rapporteren
    • 6Ligging
    • 4Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 4Eten
    • 4Kamers

    Gereisd met partner in mei 2016


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Heritage voor je op een rij gezet:

    1
    Booking.com
    Booking.com

  • 7edith vos03-08-2014

    Prettig hotel

    Mooi ingericht hotel, wel erg gehorig. Kamer met hele ruime badkamer, heerlijk bed en goeie tv. Balkon niet echt om op te zitten. Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw, zeer servicegericht. Ontbijt goed, jammer van lauwe koffie. Het hotel heeft een restaurant 'happy' waar je heerlijk kunt eten, maar je moet wel de tijd hebben.

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 9Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers

    Gereisd met partner in juli 2014

  • 5R. Jansen04-05-2012

    Niet meer voor een volgende keer

    Afgelopen weekend verbleven in De Haan. Wel in een ander hotel aan de overkant. Ik ben enkele keren vaker in dit hotel geweest, ontbijt is prima, maar verwacht niet te veel. Kamer is ook prima, maar kan wel een opknapbeurt gebruiken. Afgelopen weekend in het restaurant gedineerd. Dit was erg slecht! Ga er nooit meer heen. De bediening bestond uit de vrouw van de eigenaar en zijn dochter. Alles werd snel afgeraffeld en na het diner stond mijn lege bord nog 45 minuten voor mijn neus. Er werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken of een dessert wilden. ERG SLECHT! Dessert hebben we maar genuttigd bij de ijssalon. Het leek wel of het te druk was en ze de drukte niet aan konden, terwijl er nog wel plekken over waren. Toen ik de rekening vroeg werd er wat gemompeld en na een kwartier kreeg ik ook daadwerkelijk de rekening. Jammer dat het zo gegaan is, kwam er geregeld en familie/kennissen ook, maar dat wordt nu wel anders...

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 5Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 6Kamers

    Gereisd met partner in april 2012

  • 4brutus02-08-2011

    aan het uitbollen, doen het hoognodige

    zijn er enkele jaren geleden geweest, alles tip top en heel enthousiast onthaal. Nu moet alles dringend wat opgefrist worden, de service (zeker bij het eten !) is met een grote zucht en met veel moeite. Waren tot op heden heel enthousiast over dit hotel maar dat is nu helemaal omgekeerd. Een echte ontnuchtering. De eigenaar maar klagen dat het heel kalm was, volgens hem kwam het door de crisis, maar wij weten beter....
    Vooral de vrouw van de eigenaar jaagt de klanten weg, alles behalve klant- en kindvriendelijk.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 4Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 3Eten
    • 6Kamers

    Gereisd met jonge kinderen in juli 2011


  • Advertentie
  • 8dirk borms07-10-2010

    zeer goed 2 weekends geweest op 1 maand tijd

    Belle Epoque is een echte aanrader!!! Alles kortbij. Bediening is super, de "Patron" echt behulpzaam. Eten zeer lekker en genoeg keuze. Wij gaan zeker terug!

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 9Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 8Kamers

    Gereisd met partner in januari 2010

  • 4Luc en Martine12-08-2010

    Eenmaal was genoeg

    De verwachtingen die de buitenkant opwekt worden binnen totaal niet ingelost. Binnen is het een oubollig vuil hotel. Dergelijke kamer hebben we nog nergens meegemaakt. Badkamer met schimmel op de badrand, een vuil douchegordijn aan een afgeleefd bad

    Op de kamer een gescheurd gordijn aan het venster, smerig vasttapiijt waar nog sigaretten as op te vinden was. Beddengoed dat zijn beste tijd gehad heeft.

    Je kon er s'avonds de half pension kaart vragen dan krijg je een speciale menukaart aan speciaal tarief. Dit hebben we maar één maal gedaan. Naast de heel beperkte kaart was de kwaliteit ook zeer pover Daarbij was de bediening slecht en onvriendelijk. Twee minuten nadat we het aperitief gekregen hadden stond het eten al op tafel. Het ontbijt lag in de zelfde lijn. Wat pistolets en in stukken gesneden stokbrood met een minimum aan keuze wat beleg betreft. De slechtste hotelervaring die we al in De Haan meegemaakt hebben. Ons zien ze nooit meer terug

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 3Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 3Eten
    • 2Kamers

    Gereisd met partner in november 2007

  • 9jos bouveroux09-05-2010

    Tof hotel

    nogmaals: tof hotel. Mooie kamers, lekker eten en wat bmoet nog meer zijn?

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers

    Gereisd met partner in mei 2010

  • 3Paul Hoste12-10-2008

    Oudbollige,niet meer van deze tijd

    Verbleven in een onverzorgde uitgeleefde suitekamer met tal van minpunten. Versleten lakens, lege minibar, lampekappen buiten werking, geen schampoo, contactdoos uit de muur enz.. De bediening aan tafel was alles behalve proffesioneel te noemen, te lange wacht- tijden, één ober voor gans de zaal, gewoon een ramp. Voor het onbijt verwacht je tenminste wat fantasie aan het buffet, helaas, even troosteloos als de rest van het verblijf. Een plaats om nooit meer te vergeten, en te verblijven!

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 3Service
    • 6Eten
    • 4Kamers

    Gereisd met partner in oktober 2007


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Heritage voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com

Hotel Heritage info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Check-inVanaf 15:00
  • Check-outTot 11:00
  • Aantal kamers< 50
  • RokenNergens toegestaan
  • Aantal sterren3
  • HuisdierenToegestaan
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Heritage voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com

Families en kinderen

  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin

Restaurant & Bar

  • RestaurantAanwezig
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurTV

Overige faciliteiten

  • LiftAanwezig
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice

Parkeren

  • ParkerenGratis
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Activiteiten

  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelMinigolf

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie