Géén boekingskosten

Grand Belle Vue

BelgiëWest VlaanderenDe Haan

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Grand Belle Vue voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 24 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 24 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over Grand Belle Vue

• 9Anneleen06-08-2017

Alles prima in orde maar soms

Incheck bij een enorm vriendelijke en behulpzame dame achter de balie. Ook de uitbater is vriendelijk en duidelijk aanwezig. Alles verloop er vlot en zeer verzorgt. Een pluim voor de meisjes die de kamers doen!

Gratis parking vlak naast het hotel,mooie ruime plaatsen. Terassen rondom,altijd wel een mooi plekje voor te zitten. Wij verbleven in de torensuite op de 3de verdieping,een aanrader,is net zoals op de foto's op de webside. Wifi verbinding is top,snel en altijd stabiel.

Spijtig dat we bij terugkeer s avonds via de nachtdeur nogal onbeschoft aangesproken werden door een heel jong meisje dat er werkte. Stond echt zeer fout bij een 4sterren hotel waar je in rust wilt genieten van vakantie.

• 9McTwister06-09-2016

Heerlijk!

Wij hebben genoten van een heerlijk romantisch weekend in een torenkamer van dit hotel. We werden zeer gastvrij ontvangen. Het onbijt was top. De badkamer prachtig! Wij hebben hier niet gedineerd maar het restaurant zag er fraai uit. Een top accomodatie om lekker uit te waaien in luxe omgeving.

• 10Nicole02-08-2016

Te kort verblijf

Heel erg vriendelijk onthaal. Het hotel is heel rustig maar toch central gelegen vlakbij het tramstation. Heel ruime suite waar de champagne gekoeld stond bij aankomst. Voor mijn blindengeleidehond waren de 'zo gegeerde' koekjes net vergeten. Heel erg verzorgd en uitgebreid ontbijt. Spijtig genoeg was ons verblijf te kort om ook de keuken te kunnen waarderen. Kortom, hotel met klasse. Een aanrader voor iedereen.

• 9Elliza21-06-2016

Heerlijk verblijf dichtbij de Noordzee

Een hotel waar gastronomie, rust en een aangename sfeer samenvloeien aan de Noordzee. Een hotel waar je met open armen wordt ontvangen. Het regende toen ik arriveerde en de gastheer kwam me meteen ter hulp schieten om mijn bagage naar binnen te brengen. Ik ben in het gezelschap van mijn man en zoon van 15 mnd. Onze kamer is perfect qua indeling en ruimte om toch nog zelf als koppel je privacy en rust te kunnen hebben. Je kan er heerlijk genieten in de knap ingerichte bar van een lekker geserveerde Gin & tonic en nog zoveel meer. Het diner is ook zeer lekker en verzorgd. Heerlijk verse vis en goed gekozen wijnen op de kaart. Op het ontbijt is niks aan te merken, een zeer ruime keuze en aangenaam decor. De locatie is alsook perfect gelegen op korte wandelafstand van dijk en strand en kortbij tal van winkels en banken en restaurants en een leuk park voor de kinderen. Wij zijn fan en komen zeker en vast terug logeren.

• 9Heylen12-05-2015

Fantastisch hotel met parking

Vriendelijke ontvangst, behulpzaam personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, lekker diner. Mooie ruime kamer (junior) met badkamer met alle voorzieningen, zoals haardroger, badjas en -pantoffels. Geen anti-slip in de douche. Lift aanwezig. Bar open tot de laatste persoon vertrekt, anders tot 12 uur 's nachts. Tramhalte aan de overzijde - geen lawaaihinder. Ongeveer een honderdtal meter van het strand. Speeltuin "La Potinière" in de buurt evenals verhuring van go-carts.

• 9Bart Aerts17-10-2013

Klasse hotel met uitstekende bediening.

Zeer net hotel met vriendelijk onthaal. Kamers zijn prachtig en standingvol gerenoveerd. Bediening aan het ontbijt is verzorgd door vriendelijk en behulpzaam personeel. Restaurant is absolute klasse, bediening op hoogstaand niveau (discreet, attent en vriendelijk zoals je dat tegenwoordig te weinig meemaakt), gerechten zijn lekker en verzorgd (verwacht geen sterrenrestaurant), uitgelezen wijnkaart waar iedereen zijn gading in vindt. Prijs/kwaliteit niets op aan te merken.

• 10Cientje09-06-2013

fantastisch

ik heb dit hotel leren kennen omdat ik een valentijnsweekend had gewonnen en dat was in dit hotel, we zijn er ook blijven komen. Ik heb een spierziekte dus ik heb rust nodig, en ook een kamer die comfortabel is, stel je voor dat ik een pijnaanval krijg, in grand hotel belle vue heb je alle luxe wat je nodig hebt, wij hadden altijd de familiesuite, en ook ons hondje was enorm welkom! er lagen zelfs hondekoekjes klaar. Het eten savonds is fenomenaal lekker in het restaurant. kortom alles erop en eraan.

• 9Saskia04-08-2012

Zeer goed hotel!

Begin augustus verbleven ik en mijn partner hier een nacht. We ervoeren de kamers als zeer comfortabel en mooi zo zijn de bedden er zeer aangenaam en hoor je amper geluid uit de andere kamers. Als we dan toch een minpuntje moeten vernoemen, is het dat de douche vrij krap is.

Het ontbijt 's morgens is een echte aanrader: veel keuze, alles oogt heel vers en wordt regelmatig bijgevuld. Er is bovendien de mogelijkheid om buiten te ontbijten bij mooi weer.

• 10Berry13-07-2012

Top !!

Bij het binnenkomen in een indrukwekkende lobby, werden we uitermate professioneel en zeer vriendelijk ontvangen. Zelfs onze hond was een welkome gast. Zeker ook een pluspunt is de privé parking.

• 10didierdegroote12-07-2012

een droomvakantie

Wij hadden werkelijk een fantastisch verblijf in dit prachtig gerenoveerde familiehotel. Wij werden bijzonder gastvrij ontvangen en logeerden in een super-deluxe familiekamer. Het ontbijt was pure verwennerij en 's avonds genoten we van de heerlijke keuken van de gastheer. Zelfs onze kleinsten werden op hun wenken bediend met een aangepast menu. In de ruime lobby was het aangenaam vertoeven ( met gratis internet ). Het hotel ligt zeer centraal en heeft een eigen parking. Een aanrader.

Hotel Grand Belle Vue info

Het complex