Géén boekingskosten

Hotel Escapade

BelgiëWest VlaanderenDe Haan

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Escapade voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 12 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 12 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Contact

12 Reviews over Escapade

• 7nikolas28-10-2014

Degelijk 3* hotel

Degelijk 3* hotel met vriendelijke eigenaars en lekker ontbijt. Op 75m van het strand. Kame viel een beetje tegen door de rookgeur, wrs van de vorige logee en er was geen mogelijkheid te verluchten. Al bij al een goed hotel voor een kort verblijf. In de buurt zelf is er weinig te beleven.

• 8missbaylacornelia13-07-2013

goed gelegen

Prima gelegen ,dicht bij de zee, uitzicht op achtertuin kon beter maar is aanvaardbaar, Het terras is handig.

• 7RAMAKERS28-07-2012

Goede ligging

Kamers wat van de kleine kant,maar zeer proper.Zeer fijn dat er een kleine koelkast op de kamer was.

• 8Patrick van Rumste16-10-2011

leuke plek om een weekenje uit te blazen

Wij waren hier met de fiets in groep naar toe gekomen. Bij de aankomst liet de patron ons direct toe de fietsen af te spuiten, gezien zij door het slechte weer onder het slijk hingen. de verdere dienstverlening was gedurende dit weekend op hetzelfde niveau. Het ontbijt en de half pension formule waren zeker van een goed niveau. Wij keren volgend jaar terug !

• 9Nijholt01-07-2011

Fantastische plek dicht bij zee

Hotel Escapade is een plek om naar terug te keren. Heti hotel ligt op loop afstand van de zee. Het enige nadeel is dat het hotel aan een vrij drukke weg ligt. Dat kan overlast geven. Echter als je de ramen van het hotel sluit heb je daar geen last van. In het hotel zijn huisdieren toegestaan persoonlijk vind ik dat niet hygienisch (in de hotelkamers ligt vloerbedekking) Ik heb echter geen huisdieren in het hotel gezien. Het ontbijt is goed. Er is genoeg keuze. De service is goed. Men staat altijd voor je klaar. De kamers zijn ruim, netjes en schoon. In De Haan zelf is weinig vertier. Voor wie van rust, strand en zee houdt is dit een ideale plek. Kortom een plek om naar terug te keren!! super

• 9cookiesdoos21-07-2010

Gewoon goed, en vriendelijke service

Aan sommige elementen van de inrichting van het hotel merk je dat het geen supernieuw hotel is, maar je hebt alles (en zelfs meer dan) wat je nodig hebt. De badkamers is mooi en vernieuwd. Alle comfort op de kamer: tv, frigo, kluisje (en allemaal gratis). Het ontbijtbuffet is heerlijk en gevarieerd. Bovendien valt de vriendelijkheid van het personeel op. Wij gaan zeker terug!

• 7A vd Vrande24-03-2010

Prima hotel

Escapade is een prima hotel om de Belgische kust te gaan verkennen. Vlak bij het strand. Ontbijt was goed, kamer en badkamer ook.

• 9Van Soest André19-09-2008

Jammer, vervelend minpunt!

Alhoewel dieren toegelaten worden in het hotel wens ik die niet te zien of te horen aan mijn ontbijttafel. Ik respecteer het rookverbod en wens dus dat mijn medegasten dit dierenverbod in eetzalen dan ook respecteren; Ik begrijp niet waarom eigenaars hier niet (durven?) optreden !

• 8Ger Franken05-02-2008

Prima hotel, ongedwongen sfeer, met vriendelijke eigenaren en een prima ontbijt. Goed gelegen in het mooiste plaatsje aan de Belgische kust!

• 8Jan-Willem de Beer24-10-2007

2 nachten in Hotel Escapade overnacht. Netjes hotel, vriendelijke bediening en eten is super, zowel ontbijt als à la carte. Niks slechts over hotel te melden. Zeker voor herhaling vatbaar. Vlakbij strand, vlakbij centrum. Alleen de douchecabine was beetje krap.

Hotel Escapade info

Het complex