Bed and Breakfast De Gouden Haan

Bed and Breakfast De Gouden Haan

8.4Fantastisch

België, West Vlaanderen, De Haan

Op vakantie geweest naar De Gouden Haan?

8.4Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

8 reviews over Bed and Breakfast De Gouden Haan

• 10Koen De Ridder08-10-2012

Ideaal voor wie rust en ontspanning zoekt

Ligt in een rustig straatje dicht bij zee, ruime en erg nette kamer, verzorgd en gevarieerd ontbijt, privé parking achteraan het hotel, aangename verandaruimte met gratis koffie en thee, behulpzame uitbaatster.

Gereisd met partner in september 2012

• 10Roger10-05-2011

Rustig, charmant en comfortabel hotel.

Klein en rustig hotel in een heel mooi pand, in belle epoque stijl met een koloniaal tintje en een unieke loggia, maar toch met alle modern comfort. Uitgebreid, lekker en gevarieerd ontbijt, vriendelijke en behulpzame uitbaatster, ruime kamer (suite!), alles heel netjes ook. Het hotel ligt in een rustige straat en toch vlak bij de zeedijk. En de omgeving mag er ook zijn : De Haan is door zijn kleinschaligheid en charmante villawijk vlak bij de kust met voorsprong de aangenaamste vakantieplaats aan de Belgische kust. Wandelen op de zeedijk, aan het strand en in de villastraatjes is een waar plezier. Enkele goede restaurants en voor de dames ook een paar leuke boetieks in de buurt... Voor ons is dit het aangenaamste hotel in De Haan!

Gereisd met partner in april 2011

• 6Vanhoudt15-04-2010

Ruime kamer maar onvoldoende ontbijt

Een klein hotel, redelijk gedateerd in de gang. Ruime comfortkamer maar heel basic. Het ontbijt vonden mijn moeder en ik ondermaats. De ontbijtzaal bestaat uit enkele tafeltjes die vrij dicht op elkaar staan. Weinig privacy. Twee witte broodjes per persoon op tafel, evenveel plakjes beleg en een potje jam met boter. Wanneer mijn moeder vriendelijk vraagt om nog wat extra broodjes, krijgt ze 1 broodje op een bordje. Toch wel erg bescheiden ten opzichte van andere hotels. Goed voor 1 nacht, als alle andere 3* hotels volgeboekt zijn.

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Eddy De Roo23-02-2010

Elk jaar beter !

Ons vierde of vijfde verblijf in De Gouden Haan, en het wordt elk jaar beter! Ruime en geheel vernieuwde kamers, geen gezweef hier, gewoon degelijk comfort en RUST is hier de boodschap. Mooi ontbijt met bediening aan tafel, geen buffetstress dus. De uitbaatster is heel hulpvaardig, haar restauranttips zijn altijd raak. En het flesje cava met praline op de kamer was natuurlijk een leuke attentie!

Gereisd met partner in februari 2010

• 7Jaak Lamoen30-08-2009

Zware teleurstelling

Opgelet met hotel (B&B) De Gouden Haan: de website oogt mooi,maar de waarheid is soms heel anders ! Wij boekten een 'arrangement' voor 2 nachten,verleid door de foto's van brede bedden en de tekst van "ruime kamers". Bij aankomst bleken "de boekingen gewijzigd" en moesten we ons tevreden stellen met "een kleinere kamer": kamer 5, een benepen kamertje met een smal,versleten bed en een "badkamer" die naam feitelijk onwaardig. Ons bezoek aan Beaufort 03 werd hierdoor grondig bedorven,en de 20€ korting, verleend "ter compensatie", kon dat absoluut niet goed maken ! U bent hierbij gewaarschuwd ....

Gereisd met partner in augustus 2009

• 6Chris Horions30-08-2009

Om snel te vergeten, zéér teleurstellend.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Jean-Pierre15-08-2008

Heerlijke oase !

Gezellig verblijf in een oude herenhuis vlak bij het imposante gemeentehuis van De Haan. De Moreliusstraat is bijzonder rustig en je bent in het centrum op enkele stappen

Gereisd met partner in augustus 2008

• 10van den brande - Vallons28-07-2008

prachtig hotel (bed and breakfast)

knap hotel voor een weekendje zee. Ligt in het centrum van de haan dus alles in de buurt om er uw weekend fantastisch te maken.

Gereisd met familie in juli 2008

Bed and Breakfast De Gouden Haan info