Bed and Breakfast

20 reviews over Bed and Breakfast De Coqisserie in het Nederlands

Aangenaam

Filip & Ilse
9-1-2011

Frisse, mooie en propere kamer (Toscane) ; zeer lekker ontbijt, vriendelijke uitbaters en personeel. Geluk gehad met het weer : koud en droog. Ruime gratis parking naast b&b.

Gereisd Met partner in januari 2011

Heerlijk, bijna direct aan het strand!

M.N.
20-10-2010

Geweldig ontbijt, goede kamer. Na het heerlijke ontbijt (voorzien van vers ei, chocolade, verse broodjes, sap en thee of koffie) beneden in de lunchroom, dagelijks een lekkere strandwandeling. Je hoeft maar een paar meter te lopen om op het strand te komen, Brugge is een kwartiertje rijden.

Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad samen, voordat ons eerste kindje is geboren.

Gereisd Met partner in juli 2010

Charmante bed-en breakfast!

marijke meulders
25-7-2010

Net terug van een weekendje De Haan.Zeer charmante en gezellige bed-en breakfast.Wij logeerden in de 'Pure'-kamer, alle comfort aanwezig.Ontbijt is in orde, net zoals de vriendelijke service.Je voelt je hier meteen thuis.Wij komen zeker terug!!

Gereisd Met partner in juli 2010

geweldige B&B

Anneke
22-7-2010

Zeer mooieen ruime stijlvolle kamer. Ontbijt te nemen beneden in het koffiehuis, zeer lekker en uitgebreid. Zeer vriendelijk personeel en eigenaars. Zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in juli 2009

Teleurstellend

Jorg
14-10-2009

Wij verbleven in dit B&B in Juli 2009. Op het eerste zicht ziet dit B&B er fantastisch uit, service is goed, vriendelijk ontvangst. Maar alhoewel de kamers er goed uitzien was het in onze kamer vuil (Toscane). Het zand hoorde je onder je schoenen bij binnenkomst, onder het badmeubel lag nog zand van (vele) vorige bewoners. Het ontbijt viel tegen, het was wel lekker maar we kregen een tafel aan het raam. Je zag aan de binnenzijde van het raam de dode insecten liggen. Niet echt smakelijk als je het mij vraagt. Aan de buitenwereld wil dit B&B zich tonen als, net dat ietsje meer. Helaas, het zag er goed uit maar het was een teleurstelling en gaan hier niet meer naartoe.

Gereisd Met partner in juli 2009
2008

geweldige B&B

Steson
13-12-2008

Verbleven in kamer Toscane, aan de zijde van de parking. Kamer is ruim met zitbank, flatscreen, (ontbijt)tafeltje, minibar en voldoende kastruimte. Zeer netjes, schoon en met smaak ingericht. Er is echt gelet op de details (haantjes in alle vormen en maten aanwezig) Ontbijt in koffiehuis is echt zalig en ruim voldoende met vers sap, heerlijk brood en chocola. Kamermap met voordeeltjes in bijv. restaurant is zeer nuttig. Gastheer Benoit is zeer gastvrij en altijd aanwezig of te bereiken. De Haan is prachtig, heerlijk rustig en authentieke huisjes met houtafwerking en een prachtig oud tramhuisje. Heerlijke restaurants en prachtige kerstsfeer overal. Vanuit Coqisserie is alles aan te lopen. Brugge is 20 minuten rijden. Coqisserie is echt een aanrader voor een heerlijk weekendje België !!

Gereisd Met partner in december 2008

Vorig jaar in mei hebben we in deze B&B gelogeerd en het 1

Vera
19-3-2008

Vorig jaar in mei hebben we in deze B&B gelogeerd en het was in 1 woord super. We hadden het capucino-appartement.Zeer mooi en met veel zorg ingericht en zeer ruim (hoewel de badkamer erg klein was in verhouding evenals het balkon).Geen last gehad van geluidshinder van ander kamers of van het koffiehuis. Het ontbijt was overheerlijk met o.a. versgeperst fruitsap,warme choco,een eitje naar keuze klaargemaakt,beleg,croissants etc.Zeer vriendelijke bediening en gezellig ingericht. Mooie ligging (vanuit deze kamer zijzicht op zee). Een regelrechte aanrader voor een zalig weekendje luxe en rust in het prachtige en charmante badstadje De Haan!

Gereisd Met partner in mei 2007
2007

Geweldig B en B vlakbij zee

Karen
27-10-2007

Geweldig B en B vlakbij zee. Mooie ruime kamers. Wij zaten in loft de luxe en loft charme op zolder. Ontbijt hebben we zelf geregeld, dus we weten niet hoe het ontbijt wordt verzorgd als het koffiehuis geopend is (bij ons gesloten ivm laagseizoen). Wij sliepen helemaal boven. Wel ideaal, want dan heb je het minste last van andere gasten. Als er ook kinderen logeren die vroeg wakker zijn, kan het wel erg gehorig zijn. Maar goed voor ons was het prima zo. Leuke restaurants en bakkertjes etc aanwezig. Leuk!

Gereisd Familie in oktober 2007

Zeer nette en hip ingerichte kamer/studio

Ellen
23-7-2007

Zeer nette en hip ingerichte kamer/studio. Wij hadden de loft de charme, met zeezicht en zonsondergang. Aardige uitbaters en verzorgd ontbijt in het koffiehuis dat bij de B&B ligt. Wij waren zeer tevreden over ons verblijf.

Gereisd Met partner in juli 2007

Via internet terecht gekomen bij dit B&B

Richard
4-6-2007

Via internet terecht gekomen bij dit B&B. Een fantastische locatie, met erg luxe uitgevoerde appartement. Wij hadden appartement Cappuccino met een ruime woonkamer en slaapkamer voldoende voor 2 volwassen en 2 kinderen. Verder inclusief een lekker ontbijt in het koffiehuis beneden. Uitzicht op zee én zonsondergang! De Haan is tevens een leuke plaatsje.

Gereisd Anders in juni 2007

Bed and Breakfast info

• WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Coqisserie in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Coqisserie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.