Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag31°14°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor De Coqisserie voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast De Coqisserie in het Nederlands

goede b en b

van der beken
16-7-2013

Goede b en b, zeker vele positieve punten zoals vlakbij de zee en feit dat je er kan eten beneden en dat er ook een bakkerij in de b en b is. Vriendelijke mensen ook. Wel lastig dat regelmatig de wifi uitviel, hadden we twee jaar geleden ook reeds. Volgens de eigenaar waren er aanpassingen gebeurd, maar voor ons was dit niet voldoende. Hygiëne is goed, wel soms niet altijd even clean op niet onmiddellijk zichtbare plaatsen. Maar dit is wel een detail, over het algemeen echt net.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Prachtig appartement en zeer goede service

Peter Bakker
8-6-2012

Wij verbleven een paar dagen in appt Black&White - erg sjiek! Mooie badkamer met hoekbad, flinke keuken annex living. Keurig verzorgd en proper. We troffen het helaas niet met het weer, dus na aankomst - in de namiddag - bestelden we ons avondeten in het Koffiehuis. Dit werd op de kamer bezorgd en het was echt super!. Een feestelijke pannenkoek voor onze zoon (9 jr) en een paar erg creatieve uitgebreide saladeschotels voor ons. Het ontbijt, dat de volgende ochtend ook op de kamer werd geserveerd, was al net zo uitgebreid. Grote klasse. Wij komen hier zeker nog eens terug - dan hopelijk met zonneschijn. Want de coqisserie ligt heerlijk dicht bij het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Bed and Breakfast info

• WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Coqisserie in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Coqisserie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.