Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag16°10°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor De Coqisserie voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast De Coqisserie in het Nederlands

2007

Geweldig B en B vlakbij zee

Karen
27-10-2007

Geweldig B en B vlakbij zee. Mooie ruime kamers. Wij zaten in loft de luxe en loft charme op zolder. Ontbijt hebben we zelf geregeld, dus we weten niet hoe het ontbijt wordt verzorgd als het koffiehuis geopend is (bij ons gesloten ivm laagseizoen). Wij sliepen helemaal boven. Wel ideaal, want dan heb je het minste last van andere gasten. Als er ook kinderen logeren die vroeg wakker zijn, kan het wel erg gehorig zijn. Maar goed voor ons was het prima zo. Leuke restaurants en bakkertjes etc aanwezig. Leuk!

Gereisd Familie in oktober 2007

Bed and Breakfast info

• WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Coqisserie in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Coqisserie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.