Bed and Breakfast De Coqisserie

Meer bedandbreakfast info

21 reviews over Bed and Breakfast De Coqisserie

• 9Carla Liem-Hertog05-09-2016

Heerlijke plek

Zeer vriendelijke uitbaters. Keurige kamer met een grote tv met 3 Nederlandsche zenders. Vlakbij zee en de heerlijke kusttram van de Panne tot aan Knokke. En keurig schoon.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Martine Knockaert12-10-2014

Gezellige tea room

vandaag een kopje koffie en een tea gedronken op de terras. Ander personeel voor de terras. Lang moeten wachten op ons kopje. Als garnituur een klein pralientje, je kon het wegblazen. Geen koekje, geen mousje. Al dikwijls geweest maar nog nooit pover.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9van den cruijce26-05-2014

In orde

Leuke B&B ! Wij hadden de kleinste kamer maar ze was nog ruim genoeg, met apart toilet. De badkamer is enkel met een muur gescheiden van de kamer. Die muur mocht wat breder zijn maar daar is geen plaats voor ! Op de derde verdieping en dan moet je wat sleuren met de bagage maar de eigenaar bood zijn hulp aan ! Het ontbijt was in orde ! De Haan is een mooie badplaats met niet te veel volk en praktisch geen hoogbouw ! Kortom een geslaagd verblijf !

Gereisd met partner in mei 2014

• 4Deneys Kris02-05-2014

Geluidsoverlast!

Het was de 2e maal dat we in deze B&B overnachten. Jammer genoeg geen oog dicht gedaan deze keer. Als je de kamer Marine neemt slaap je blijkbaar boven de dienstingang. Met andere woorden, voorbije nacht om 4u wakker gemaakt door een camion die kwam leveren, slaande deuren,...om 5u30 idem,...en tenslotte om 6u,...om dan compleet wakker te zijn en te blijven,...De eigenaar vertelde ons dat we bij een volgende keer een korting zouden kunnen verkrijgen op een overnachting.Heb hem vriendelijk bedankt, ...ik vind dit geen goed voorstel als je klanten van 4u al wakker zijn gemaakt door leveringen.Klantvriendelijk kan je dit niet noemen.

Gereisd met partner in mei 2014

• 6marc10-08-2013

klant is hier niet meer koning

Al herhaalde keren geweest voor een ontbijt en steeds meegevallen tot laatste keer. We kwamen toe om 11u (je kan tot 11.30u ontbijten) en bij de bestelling van een hanenontbijt waren er geen koffiekoeken of croissants meer. In de plaats hiervan kregen we 1 pistolet en een niet al te verse sandwich. Bij betaling werd er ook niets van de prijs afgedaan. Een zaak die zichzelf respecteert, zorgt dat zijn klanten tevredeb buitengaan wat nu niet het geval was. Een volgende maal zoeken we een andere ontbijtzaak.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Raf & Kristel05-10-2012

Bijna Perfecte B&B

Hebben er drie nachten verbleven tijdens de week. De ontvangst was vriendelijk en correct, de kamer was in orde, ruim en netjes gekuisd.

Het ontbijt was goed, genoeg variatie en meer dan voldoende.

Het is een B&B die we aan iedereen kunnen aanbevelen, gaan er zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10van den Hauwe Edmond12-09-2011

Is aan te bevelen voor iedereen.

Deze B&B is doodgewoon fantastisch. Uitstekende ligging. Mooie kamers. Uiterst vriendelijke mensen. Ontbijt is buitengewoon.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Filip & Ilse 09-01-2011

Aangenaam

Frisse, mooie en propere kamer (Toscane) ; zeer lekker ontbijt, vriendelijke uitbaters en personeel. Geluk gehad met het weer : koud en droog. Ruime gratis parking naast b&b.

Gereisd met partner in januari 2011

• 0M.N.20-10-2010

Heerlijk, bijna direct aan het strand!

Geweldig ontbijt, goede kamer. Na het heerlijke ontbijt (voorzien van vers ei, chocolade, verse broodjes, sap en thee of koffie) beneden in de lunchroom, dagelijks een lekkere strandwandeling. Je hoeft maar een paar meter te lopen om op het strand te komen, Brugge is een kwartiertje rijden.

Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad samen, voordat ons eerste kindje is geboren.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9marijke meulders25-07-2010

Charmante bed-en breakfast!

Net terug van een weekendje De Haan.Zeer charmante en gezellige bed-en breakfast.Wij logeerden in de 'Pure'-kamer, alle comfort aanwezig.Ontbijt is in orde, net zoals de vriendelijke service.Je voelt je hier meteen thuis.Wij komen zeker terug!!

Gereisd met partner in juli 2010

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinTerras
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen