Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Coqisserie

BelgiëWest VlaanderenDe Haan

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Coqisserie voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 20 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 20 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

21 Reviews over De Coqisserie

• 10mevr Maes05-08-2018

fantastisch verblijf

zeer aangenaam verblijf, zeer goed ontbijt en de lunch is ook om duimen en vingers af te likken. mooie kamer met zicht op zee

• 9Carla Liem-Hertog05-09-2016

Heerlijke plek

Zeer vriendelijke uitbaters. Keurige kamer met een grote tv met 3 Nederlandsche zenders. Vlakbij zee en de heerlijke kusttram van de Panne tot aan Knokke. En keurig schoon.

• 9Martine Knockaert12-10-2014

Gezellige tea room

vandaag een kopje koffie en een tea gedronken op de terras. Ander personeel voor de terras. Lang moeten wachten op ons kopje. Als garnituur een klein pralientje, je kon het wegblazen. Geen koekje, geen mousje. Al dikwijls geweest maar nog nooit pover.

• 9van den cruijce26-05-2014

In orde

Leuke B&B ! Wij hadden de kleinste kamer maar ze was nog ruim genoeg, met apart toilet. De badkamer is enkel met een muur gescheiden van de kamer. Die muur mocht wat breder zijn maar daar is geen plaats voor ! Op de derde verdieping en dan moet je wat sleuren met de bagage maar de eigenaar bood zijn hulp aan ! Het ontbijt was in orde ! De Haan is een mooie badplaats met niet te veel volk en praktisch geen hoogbouw ! Kortom een geslaagd verblijf !

• 4Deneys Kris02-05-2014

Geluidsoverlast!

Het was de 2e maal dat we in deze B&B overnachten. Jammer genoeg geen oog dicht gedaan deze keer. Als je de kamer Marine neemt slaap je blijkbaar boven de dienstingang. Met andere woorden, voorbije nacht om 4u wakker gemaakt door een camion die kwam leveren, slaande deuren,...om 5u30 idem,...en tenslotte om 6u,...om dan compleet wakker te zijn en te blijven,...De eigenaar vertelde ons dat we bij een volgende keer een korting zouden kunnen verkrijgen op een overnachting.Heb hem vriendelijk bedankt, ...ik vind dit geen goed voorstel als je klanten van 4u al wakker zijn gemaakt door leveringen.Klantvriendelijk kan je dit niet noemen.

• 6marc10-08-2013

klant is hier niet meer koning

Al herhaalde keren geweest voor een ontbijt en steeds meegevallen tot laatste keer. We kwamen toe om 11u (je kan tot 11.30u ontbijten) en bij de bestelling van een hanenontbijt waren er geen koffiekoeken of croissants meer. In de plaats hiervan kregen we 1 pistolet en een niet al te verse sandwich. Bij betaling werd er ook niets van de prijs afgedaan. Een zaak die zichzelf respecteert, zorgt dat zijn klanten tevredeb buitengaan wat nu niet het geval was. Een volgende maal zoeken we een andere ontbijtzaak.

• 8van der beken16-07-2013

goede b en b

Goede b en b, zeker vele positieve punten zoals vlakbij de zee en feit dat je er kan eten beneden en dat er ook een bakkerij in de b en b is. Vriendelijke mensen ook. Wel lastig dat regelmatig de wifi uitviel, hadden we twee jaar geleden ook reeds. Volgens de eigenaar waren er aanpassingen gebeurd, maar voor ons was dit niet voldoende. Hygiëne is goed, wel soms niet altijd even clean op niet onmiddellijk zichtbare plaatsen. Maar dit is wel een detail, over het algemeen echt net.

• 9Raf & Kristel05-10-2012

Bijna Perfecte B&B

Hebben er drie nachten verbleven tijdens de week. De ontvangst was vriendelijk en correct, de kamer was in orde, ruim en netjes gekuisd.

Het ontbijt was goed, genoeg variatie en meer dan voldoende.

Het is een B&B die we aan iedereen kunnen aanbevelen, gaan er zeker nog eens terug.

• 10Peter Bakker08-06-2012

Prachtig appartement en zeer goede service

Wij verbleven een paar dagen in appt Black&White - erg sjiek! Mooie badkamer met hoekbad, flinke keuken annex living. Keurig verzorgd en proper. We troffen het helaas niet met het weer, dus na aankomst - in de namiddag - bestelden we ons avondeten in het Koffiehuis. Dit werd op de kamer bezorgd en het was echt super!. Een feestelijke pannenkoek voor onze zoon (9 jr) en een paar erg creatieve uitgebreide saladeschotels voor ons. Het ontbijt, dat de volgende ochtend ook op de kamer werd geserveerd, was al net zo uitgebreid. Grote klasse. Wij komen hier zeker nog eens terug - dan hopelijk met zonneschijn. Want de coqisserie ligt heerlijk dicht bij het strand.

• 10COTTEAUX03-06-2012

Très beau séjour !

Accueil, situation, loft, proprété, petit déjeuner, tout est parfait. Seul soucis, il faut savoir qu'il n'y a pas d'ascensseur donc difficile pour les personnes moins valides. Le Coq est aussi une très belle destination. Très familial et accueillant, tant dans les commerces que dans les restaurants. Grand merci aux propriétaires d'avoir imaginé ce concept. Beaucoup plus sympathique qu'un hôtel conventionnel. De plus tout est décoré avec beaucoup de goût!

Bed & Breakfast De Coqisserie info

Het complex