Géén boekingskosten

8.6FantastischScore uit 22 reviews

• Sportfaciliteiten

24 Reviews over Country House Duinhof

• 8Camille26-04-2018

Super en dichtbij de zee

Top service, heerlijk ontbijt, de bedden waren zeer comfortabel, de hond mocht mee.

• 8paulpb26-09-2015

Heerlijk rustig

Na een wat valse start... door hevige regenval liep de kelder vol die met een pomp werd leeg gehaald en die pomp sloeg ook ' s nachts aan, met een matige nachtrust als gevolg...een heerlijk verblijf gehad. Gastvrijheid en een heerlijk rustig verblijf van vier nachten met iedere ochtend een werkelijk overvoeldig ontbijt.

• 9Jolanda13-07-2015

Super!

Mooie kamer met terrasje aan een mooie ruime tuin met zwembad en ligbedden. Fijne, ongedwongen sfeer, gastvrije ontvangst met drankje en cake. Auto gratis parkeren naast het hotel, (eigen) fietsen veilig in de tuin. Fietshuur mogelijk. Uitgebreid ontbijtbuffet. Drankjes na 20.00 uur zelf regelen aan de bar op basis van vertrouwen. Ca. 1,5 km van het mooie strand. Wij komen hier zeker terug!

• 9Moersch18-07-2013

Aanrader voor een ontspannen tijd bij de zee!

2 toodagen in Hotel Duinhof verbracht, wat een rust,wat een mooie tuin en wat een mooi hotel! Wij hadden het 2 dagen arrangement met eten in Restaurant Casanova,ook helemaal top. Ik begrijp de reactie hier dan ook niet! Ook zeer kindvriendelijk. Onze zoon was een beetje ziekjes en daar werd meteen op ingespeeld, complimenten aan zowel het hotel alsook het restaurant!

• 8katrijn06-06-2013

Charmant en gezellig hotel!

Het hotel heeft mooie kamers en de meesten hebben een anders. Op het gelijkvloers kan je direct vanuit je kamer in de tuin. De kamers zijn mooi en het sanitair is proper. De voorgestelde restaurants waren zeer goed. We hebben er zeer lekker gegeten.

• 10Veerle23-01-2012

Alles perfect in orde!

Wij verbleven 1 nacht. De reservering verliep zeer vlot. Via mail onmiddellijk reactie. Vlakbij het strand gelegen. Je kan dus vanuit het hotel gemakkelijk te voet naar de zee. Toch is het hotel in een rustige woonwijk gelegen. Het personeel is zeer vriendelijk! Dank u wel, Tanja! De kamers zijn net, mooi ingericht en beschikken over alle luxe. Sanitair was méér dan in orde: groot genoeg, mooi afgewerkt, goede douche,... De honesty bar met openhaard is gezellig en huiselijk ingericht. Leuk om hier als afsluiter van de dag nog in de zeteltjes te vertoeven met een glaasje wijn. Wij hadden ook een hond bij. Ook dit was geen probleem. Hondvriendelijk hotel dus. Het ontbijt was zeer uitgebreid: verschillende soorten brood, zout en zoet beleg, eitjes, fruit, enz... We hebben een fantastisch verblijf gehad en gaan in de zomerperiode zeker nog eens terug.

• 9Caroline en Andre09-08-2010

Fantastisch hotel, uitmuntende service!

Duinhof voelt als thuiskomen! Het hotel straalt rust uit en heeft een heerlijk zwembad in een prachrige tuin. De kamers zijn mooi "Engels" ingericht en hebben fantastische bedden, een balkon met uitzicht op tuin en zwembad, en een stijlvolle badkamer. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, niets is te veel! Het ontbijt was heerlijk met vers fruit, een eitje, heerlijke kazen en vleeswaren, zelfs vers gerookte zalm op toast. Met de hotelfietsen be je binnen een paar minuten in het pitoreske centrum of op de boulevard met prachig brede stranden. We komen zeker terug!!!

• 9jack en yvonne30-12-2009

als een warme deken

Als een warme deken. Mooie slaapkamer, warme aankleding. Badkamer beetje over de datum maar schoon. De bar gezellig en we konden de openhaard zelf bedienen. Drankje zelf pakken etc. Mooie engelse inrichting. net als thuis.Ontbijt ok. Ben wel op tijd voor de gerookte zalm op je sneetje geroosterd brood.Wij verbleven hier 2 nachten hp. Eerste avond naar casanova. Prima gegeten. Ze wisten dat we er die middag ook geweest waren en boden ons wat anders aan.Heel erg leker. de 2e avond gegeten in DE HAAN zelf. weet de naam niet meer. Kregen een lekkere huiswijn aangeboden en vervogens nog 5 gangen die ieder uit zo'n 3 hapjes bestonden. Allemaal even lekker.Hoodgerecht was natuurlijk geen 3 hapjes . Het eten was fantasties en ook de bediening. Prijs van de wijn was ook normaal.Met andere woorden. Wij komen hier zeker terug. Ook om te fietsen. Doen we thuis niet.

• 9ikke19-09-2009

Leuk hotel

We hebben een zeer leuke tijd gehad. Het weer zat ons ook mee"voor een keer".

• 9Anno24-08-2009

Ontspannen aan de kust

Heerlijk relaxen aan de kust. Slapen en ontbijten in alle rust, buiten het drukke toeristische gedoe. Maar met de fiets in enkele minuten aan zee. Uitgenbreid en luxieus ontbijd op terras. Zeer verzorgt zonder een opgeprikt stijf gevoel. Groot en heerlijk kingseize bed, ruime douche. Ligweide en klein zwembad voor de afkoeling bij grote hitte. Wij vonden de fietsen goed genoeg om even naar Zeebrugge of Oostende op en neer te gaan. Gemakkelijk dat ze er gratis staan en je niet eerst naar de verhuur moet. Zeer vriendelijk personeel en goede service. Genoeg goede restaurants in de Haan, de gegeven suggesties zijn uitstekend. De rustige bar is een honesty bar hetgeen perfect relaxed is en de goede sfeer benadrukt. Aanrader !

Hotel Country House Duinhof info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden