Vakantiepark Center Parcs Park De Haan

8Fantastisch

• 7.8Activiteiten
  • 7.3Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Park De Haan voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Een vakantie aan de Belgische kust begint bij Sunparks de Haan aan zee in België. De huisjes zijn eenvoudig maar hebben allemaal een eigen tuin. Hier vind je een binnenspeeltuin, winkel, restaurant en een subtropisch zwembad met glijbanen. De zee ligt op wandelafstand. Nabijgelegen Oostende en Brugge zijn goed bereikbaar met de auto.

1153 reviews over Vakantiepark Center Parcs Park De Haan

• 8Dekimpe13-10-2020

Ideaal voor weekendje met het gezin

Supergoede ligging, huisjes redelijk dicht op elkaar maar wel door groen van elkaar afgescheiden. AquaMundo en wildwaterbaan zijn mooi vernieuwd.

Minpuntje toch, ik raad niet aan om te betalen met maaltijdcheques, er werd beloofd dat het bedrag van de cheques binnen de week terug gestort ging worden. Na 6 weken is dit nog steeds niet verreffend, ondanks contactname met de klantendienst. Blijkbaar wordt die terugbetaling door een externe firma geregeld.

Voor de rest niets op aan te merken, ideaal voor familie weekendje

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 7pol06-10-2020

leuk park

Eerst en vooral hadden we 2 kleuters bij van 2 en 1 jaar het park is helemaal niks op aan te merken alles goed geregeld inverband covid19 alleen wat ik zeer betreur was het huisje voor 8 personen het was vies smerig vieze moffe geur jammer want we hadden ook een E bike gehuurt dus waren toch veel euro)s kwijt en dan ons in zo een huisje plaatsen is boven alle pijlen heen.zelfs buiten op ons terras was het ook niet proper zelfs nog het wc papier lag er buiten tussen de struiken zelfs dode muis . zijn het gaan melden kregen we een gratis golfbeurt voor het ongemak waren wel 1400 euro kwijt voor 4 dagen want we zijn er niet 4 dagen gebleven ik wou daar echt niet meer slapen in die vuile kamer van mijn vrouw en ik.heb mail gestuurt naar hun krijg elke keer een mail terug met sorry maar met die sorry ben ik niks mee .voor mij de eerste en de laatste keer centerpark de haan .

• 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8fam. pelgrims30-08-2020

een ontspannende week gehad in cp

Bij het aankomen kregen we te horen dat we om 13u binnenmochten maar dit bleek loos alarm te zijn, jammer dat er daar niet was gecommuniceerd onder personeel zelf. Het park zelf was heel leuk, corona werd er goed opgevolgd door het personeel, de gasten deden soms hun eigen zin maar daar kan cp niet aan doen. Het huisje was heel leuk premium cottage 8 personen, maar een beetje klein voor 8 personen. vermits we er met 6 in zaten viel dit dan wel mee. Kleine kamers boven maar daar leef je niet dus was niet echt een minpunt. Het zwembad was heel goed geregeld, zowel aanmelden als binnen. Het respect voor afstand begint er met jezelf hou je afstand dan is er geen probleem daar. De weg naar de tram is goed te doen te voet en kan je door het bos wandelen. we hebben ons goed geamuseerd . Heel vriendelijk personeel en zeer snel als er iets kapot of niet is in de cottage.

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9Petry09-08-2020

Fijn en mooi park

Mooi en schoon park. Ons huisje lag heel mooi in groene omgeving met allemaal kleine paadjes en met een eigen tuin.Huisje Is vernieuwd en echt veel mooier dan de oude centerparcs huisjes maar het was ook niet super nieuw. Het is gewoon opgeknapt zeg maar. Aquamundo is ook leuk en mooi geworden. Je hebt een buiten wildwaterbaan maar ook eentje binnen en nog 2 glijbanen. Heel fijn en leuk om te zwemmen en ook goed geregeld. Helemaal niet druk en je kon elke dag zwemmen en ook wanneer je maar wilde. De plaza is ook heel mooi en de binnen speeltuin is ook top! Market restaurant viel ons wel tegen maar grand café was prima. Strand en tramhalte was verder dan we dachten maar ongeveer 15 min lopen. Met de tram kun je heel makkelijk naar de ander kustplaatsen. Het was echt een heel fijn mooi en schoon park. Ook qua corona maatregelen heel goed geregeld waardoor je er weinig van in de gaten had.

• 9Activiteiten

Central Office De Haan, Central Office Team De Haan, 02-09-2020

Beste gast,

Fijn om te lezen dat jullie een leuke vakantie hadden in Center Parcs De Haan. Ik zie dat jullie van alle faciliteiten genoten hebben. Wij appreciëren ook dat jullie zagen dat wij de corona maatregelen goed toepassen. De veiligheid van onze gasten vinden wij heel belangrijk. Misschien zien we jullie binnenkort terug op ons park.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 7Anja31-07-2020

Klein park bij zee

Bij meerdere parken geweest van centerparcs en altijd vip huisje. Zaten nu in huisje 220. 4 pers. Vinden het niet een een vip huisje waardig vergeleken met nieuwere parken. Ramen boven niet opgeknapt. Trap niet geschuurd maar zo over geschilderd. Kleine woonkamer, kleine zitbank. Duur huisje verdient hoekbank. Wel fijne grote tv en wifi werkt goed. Nieuwe keuken. Rugklachten van bedden. Hard. Wij vermoeden dat er een muur in oude slaapkamer is gezet om een sauna in het huisje te plaatsen. Nu 1 kleine slaapkamer met twee bedden en 1 ouderslaapkamer. Schuin dak. Hoofd stoten. Mooie grote strand (geen hoogbouw) niet echt dichtbij om te lopen. Huur fiets. Bij strand geen restaurant of openbaar toilet. Wel bij strand in omliggende kustplaatsen. Mondkapjes waren op hele park verplicht om te dragen. Zwembad oke maar niet groot. Reserveren van activiteiten en restaurants ging goed via app. Personeel vriendelijk. Brugge leuk uitje.

• 7Activiteiten

Central Office Center Parcs De Haan, Central Office Team De Haan, 02-09-2020

Goedemiddag Anja,

Bedankt voor je reactie. Het is spijtig dat de Vip niet helemaal aan jullie verwachtingen voldeed. Tijdens je verblijf kan je altijd de receptie contacteren als je vragen hebt over de cottage.

Bedankt voor de positieve feedback over de app. Die is vrij nieuw dus leuk om te horen dat die gebruiksvriendelijk is.

• 5Chantal30-07-2020

Tegenvaller

Opgeknapt park. Comfort huisjes hebben een lIk verf gekregen, maar goed te zien wat eronder zit. Slechte schoonmaak bij aankomst: haren en viezigheid van een ander. Rugpijn van de bedden. Huisjes zijn wel mooi op zichzelf en prima zwembad. Fiets is een must. Je zit tussen twee dorpen in en strand is nog wel een stukje (door het bos). Door corona veel dicht. Prijs kwaliteit is niet in verhouding: zonde.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 6mario van zalingen29-07-2020

huisje 253 en omliggende in zomer nooit huren

wij zaten hier van 10-17 juli 2020 in huis 253 dit licht tegen rand park aan andere kant blijkt een half pipe ( skatebaan te liggen) van 0900-2200 de hele dag overlast blijkt een soort jongeren camping te zijn 2 maal per week harde muziek. bij receptie zij men hier niets van te weten. avond later hadden buren bewaking park gebeld deze schrok zich dood van lawaai. geen enkele reactie of aanbod voor ander huisje. park is prachtig huisjes prima ieder eigen stuk grond. wij konden pad naar huisje nier op omdat heg niet gesnoeid was. dus zelf maar gedaan. park schoon personeel vriendelijk.tijdslot zwembad prima, maar na zwemmen kon je niet douchen toch eenvoudig om wat schotten tussen douches te plaatsen. er is geen sauna meer. op dit moment sunparks plus centerparks mij

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 10bart en maude Delchambre-Baussart29-07-2020

Gezin vakantie

Ideaal om even uit te rusten . Aqua mundo is vernieuwd echt te moeite waard . De cottages zijn niet helemaal vernieuwd . Wel spijtig dat het allemaal 1 personen bedden zijn . We geven een 9/10. Zullen terug gaan maar dan in een premiun cottage om het verschil te zien

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Central Office Team De Haan, Central Office Team De Haan, 29-07-2020

Dag Maude en Bart,

Bedankt voor jullie fijne reactie. Leuk om te lezen dat jullie nog eens terugkomen. Wij verwachten jullie graag terug voor een volgende vakantie bij ons.

• 8Lyndsay24-07-2020

Super leuk

is heel goed meegevallen. Mits wat aanpassingen bvb aftrekker voor in de douche, gemaakte bevestiging voor de ramen op kiesraad. De wasserette is goed meegevallen, misschien wat bankjes voorzien om te wachten. Corona maatregelen in 80 % van de mensen opgevolgd.

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Charlotte de Coninck08-07-2020

Wij komen terug! Fantastisch

Zalige vakantie gehad in een volledig nieuw park. Alles netjes aangelegd. Veel speelplezier voor de kids. Mooi huisje met trendy gezellig interieur. Keuken met alle benodigdheden. Knusse zetels en lekkere stevige matras. Je kunt er alles doen en ook alles bestellen aan huis. Alles is er veilig qua coronaproof.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Central Office Team Center Parcs De Haan, Central Office Team De Haan, 09-07-2020

Alvast bedankt voor jullie positieve review. Het doet ons veel plezier dat u een aangename vakantie hebt doorgebracht bij Center Parcs De Haan. Wij doen er alles aan om de gasten een aangenaam verblijf te bezorgen. We hopen u snel terug te mogen ontmoeten op ons park.

Gereisd met vrienden in juni 2020

Vakantiepark Center Parcs Park De Haan info