Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenDe HaanVakantieparken De HaanVakantiepark Center Parcs Park De Haan

Vakantiepark Center Parcs Park De Haan

BelgiëWest VlaanderenDe Haan

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Center Parcs Park De Haan voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 1152 reviews

• 6.3Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Een vakantie aan de Belgische kust begint bij Sunparks de Haan aan zee in België. De huisjes zijn eenvoudig maar hebben allemaal een eigen tuin. Hier vind je een binnenspeeltuin, winkel, restaurant en een subtropisch zwembad met glijbanen. De zee ligt op wandelafstand. Nabijgelegen Oostende en Brugge zijn goed bereikbaar met de auto.

1152 Reviews over Center Parcs Park De Haan

• 5Koster14-09-2022

Teleurgesteld

Huisje was niet netjes schoon zeker de badkamers niet erg vies. De lamp was kapot bij de eettafel.

Er kan zeker meer aandacht geschonken worden aan het schoonmaken van het huisje. niet fijn als je in z'n vies huisje terecht komt.

• 6Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Eli31-08-2022

We komen zeker terug

Kamers zijn te klein. Geen kasten voorzien om een beetje boodschappen in op te bergen. Huisjes staan dicht bij elkaar (soms problemen met de privacy). Maar het park is gezellig en zeer kindvriendelijk. Personeel mocht wel iets vriendelijker zijn. En de obers hadden nood aan wat opleiding.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 6Fam. de Graaf21-08-2022

Mooi park maar snachts lawaai maakt het een no go

Plus punt: dichtbij het strand 15 minuten lopen Leuk zwembad wel verouderd Vrijstaand huisjes (304) met rondom een tuin Geen wespen gehad lekker buiten kunnen eten Min punten: uitladen van de auto kan niet bij het huisje dus je moet ver lopen met al je spullen Iedere nacht om 3.30 wakker want dan worden de bakken op het park geleegd. Om 7.00 vrachtwagens op het park om te leveren dus veel geluid en gepiep van achteruit rijdende auto’s. Er hing geen gordijn, zelf moeten ophangen Hele kleine keuken waar veel spullen opstaan (2 koffieapparaten, waterkoker, toaster, dappere) en waar de eettafel in staat: Zwembad heeft een leuke buiten wildwaterbaan, en twee dichte glijbanen, de wildwaterglijbaan doet zijn eer aan daar kom je bont en blauw uit!

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 9Valérie09-08-2022

Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben een hele leuke tijd gehad hier. De huisjes waren erg leuk, je had veel privacy, en we hebben echt genoten van de rust in het park. Er waren het en der wat kleine verbeterpunten. Zo was het zit meubilair in de woonkamer wat minder comfortabel en we hebben tot twee keer toe een defecte Dolce Gusto gekregen. Voor het overige hadden we geen enkel klagen. In ons huisje was het erg schoon bij aankomst. Ook het park zelf en de voorzieningen waren overigens schoon. De kinderboerderij, het zwembad en zowel binnen- als buitenspeeltuin waren geweldig voor onze dochter. De supermarkt vonden we redelijk duur, maar daar hadden we ons ook redelijkerwijs aan verwacht. Alles wat we er gekocht hebben, was wel erg lekker. De Haan strand is ook erg aangenaam, een van de minder grote steden aan de kust en dat droeg wel bij aan het gevoel van rust. Wij komen terug :)

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 4Van Boven17-07-2022

Vip lakeside?!!!!!

Trouwe fan van dit park, maar dit jaar een grote teleurstelling. Bij aankomst nog 30 minuten extra moeten wachten vooraleer we in de cottage konden. Vuil beddengoed, stopcontact boven uit de muur , overal insectenresten, kapot droogrek, kapotte verlichting, meubels waar de rand van los was. Onvriendelijk bediening supermarkt

• 2Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 4J15-05-2022

Zeer vuil.

Vuil: dode insecten, gebroken glas dat onder de tafelpoot lag,...

• 7Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 6Iris06-05-2022

Redelijk park, maar wel minpunten

Huisje: leuk, vrijstaand huisje (comfort cottage) Fijn dat er een vaatwasser in zat. Huisje schoon. Zwembad: Leuke wildwaterbaan en ook nog 3 andere glijbanen. Zwembad niet erg groot, maar wel heel leuk. Nadeel: weinig toezicht en er had iets meer schoongemaakt mogen worden. Horeca: Op de 1e dag gaan lunchen bij het grand café. Extreem duur. Toen we iets anders kregen dan we hadden besteld en hier navraag naar deden, ging de medewerker toch tekeer tegen ons dat we niet moesten zeuren. We zijn nog nooit in ons leven zo onbeschoft door iemand behandeld. Daarna hebben we geen gebruik meer van de horeca willen maken Kinderboerderij: klein, maar wel leuk! Baluba: redelijk groot en leuk. Jammer dat je voor een simpele trampoline 2 euro moest betalen voor 6 minuten springen Andere minpunten o.a. Veel dingen defect; 2 van de 6 bowlingbanen, 2 van de 9 douches in het zwembad, alle openhaarden en bbq's mocht het hele verblijf niet gebruikt worden

• 8Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 3fam Leijen05-05-2022

Wat een afknapper, Center-Parcs

Met 8 p van30/4 t/m 4/5 een schuindakhuis besteld zone 7. Bedden zouden opgemaakt zijn, én handdoeken. Bij aankomst een pakketje groene toegangsbadges aangereikt en brief met mededeling dat de open haard niet gebruikt kon worden, a typisch? Op de vraag om een speciale mindervalide parkplaats kwam een receptiedoorverwijzing. Vreemd dat de receptie (zonder bemensing) steeds leegstond? In het huis bleek dat de bedden niet waren opgemaakt. Op één bed m 8 lakenpakketten, geen hand of keukendoeken: leuke start? Gelukkig hadden we onszelf mee. Op tafel: 4 x vaatwastablets, vaatdoekje als 4 vuilniszakken, met een briefje van interieurverzorgster. Dat er per huisje wb schoonmaak minimum xx minuten besteed kan, zorg iig dat spinrag dan niet in't het oog valt op toilet, of als je de bank verschuift. Servies schoon maar geen service, wél voor gecasht C-Parcs?! Achterstallig onderhouden en verf afbladderend. Moet echt beter.

• 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Elke12-04-2022

Een aanrader

Top! Mooie huisjes, proper, voldoende privacy in tuin. Leuk zwembad voor groot en klein en veel activiteiten geschikt. Mooie binnenspeeltuin, de moeite! Genoten!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8Kristin06-03-2022

aangename vakantie gehad

We zaten in een zuidgericht vip huisje aan het water, wij hebben ons er heerlijk kunnen ontspannen en goed geslapen (die sauna hielp zeker). Genoten van de eerste lentezonnestraaltjes op het terras, maar tijdens hoogzomer zijn die huisjes vast erg heet... Mooie wandeling gemaakt naar het strand en via speelbos de slierberg terug. Als je vlakbij de zeedijk en strand wil zitten en vlot de kust wil verkennen moet je hier niet gaan. (want je auto staat een eind verder op de parking) Zwembad is een aantal keer verbouwd waardoor het er nogal een onoverzichtelijk rommeltje geworden is (veel trapjes en hoekjes kantjes) en de nieuwe wildwaterbaan vonden we zelfs té wild. Kinderanimatie heeft ons dochter erg van genoten (kinderdisco en wannebe een kok). 2x gaan eten (grand café en Italiaan), was van aanvaardbare kwaliteit en prijs. (geen hoogvlieger, wat wij nooit verwachtten op toeristische trekpleisters)

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen