Kleine hotelsWeer vandaag20°11°

14 reviews over Hotel Bonne Auberge in het Nederlands

Geweldig knus hotelleke

Marie
3-8-2012

kamers klein maar knus en stylvol ingericht, je bent geen nummer, zelfs de hotelkamers zijn niet genummerd maar hebben de naam van een instrument. Snelle wifi verbinding! Ontbijt op maat. Je eitje wordt voor je gebakken of gekookt hoe jij dat wilt, ipv, dat er een deel eieren in een bak worden gelegd. Zeer vriendelijke ontvangst en personeel. Geen lift maar personeel was zelfs bereidt om je koffer naar boven te dragen. Parkeren is gratis achter het hotel. Een super mooie ligging vlakbij het mooie stationnetje, mocht je een keer wat grotere plaatsen willen bezoeken kun je heel gemakkelijk naar Oostende, Knokke of Blankenberge gaan. De Haan daar en tegen is een mooi klein stadje, wat rust uitstraalt, een beetje het frankrijk gevoel. Vlakbij is een gezellige kroeg waar je lekker allerie belse biertjes kunt drinken.

Gereisd Met partner in Sun Jul 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanrader!

Babs
30-7-2012

Vriendelijk onthaal, heel bereid om meer info te geven. Mooie, hele nette kamers, misschien een tikkeltje klein. Fantastisch ontbijt, wij gaan vaak op hotel en dit is één van de beste! Super prijs/qualiteit!

Gereisd Met partner in juli 2012

Zeer charmant hotelletje

Cristel Verhoeven
30-7-2012

Wij, moeder en haar 21-jarige dochter, hebben ons verblijf in Hotel Bonne Auberge in De Haan als zeer prettig ervaren. Wij hadden de kleinste kamer (Pop). Deze kamer was niet groot maar zeker ruim genoeg voor ons beiden. Lekkere bedden, heerlijke regendouche. De kamer was zeer schoon (proper). Vriendelijk ontvangst door gastheer en personeel. Het ontbijt wordt op maat geserveerd. Wil je hard of een zacht gekoot eitje? Roerbak of spiegelei? Zeer relaxte sfeer. Wij hadden prachtig weer in De Haan. Van ons voornemen om de omgeving te verkennen met de kusttramlijn is niet veel gekomen. De gastheer tipte ons over Cabanabeach waar wij vier dagen lang heerlijk op een strandbed hebben gelegen en de parasol er gratis bij kregen. Kortom wij hebben ons zeer welkom gevoeld in Hotel Bonne Auberge

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Tip in de Haan

dick
16-5-2012

Hotel Bonne Auberge, mooi gelegen in het centrum van de Haan, met uitzicht op het oude stationtje. Mooi nette kamers, rustig gelegen. Zeer vriendelijk ontvangst. Uitgebreid ontbijt met persoonlijke aandacht. Als we weer in de Haan gaan logeren zullen we dit zeker weer boeken.

Gereisd Met partner in Sat May 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend kleinschalig hotel

gerhard_1
4-5-2012

Heerlijk, goed verzorgd en rustig hotel, met fantastisch ontbijt

Gereisd Met partner in april 2012

ongedwongen, attent

trotters
30-10-2011

zelde deluxe kamer is klein met weinig verlichting, een beetje koud in de herfst, onwaarschijnlijk lekker ontbijt, gastheer die oog heeft voor details een aanrader als je bereid bent 120€ te betalen

Gereisd Met partner in oktober 2011

Zalig verblijf gehad !

Huberte Maenen
14-10-2010

Heel knus hotel, mooie kamer, fijne badkamerspulletjes, heerlijk ontbijt. Tips om lekker te gaan uit eten. Ook De Haan is een mooie, propere badplaats.

Gereisd Met partner in september 2010

Leuk hotelletje!

Anita en Steve
8-9-2010

We hebben hier 1 nacht verbleven. Leuk, kleinschalig hotelletje op wandelafstand van het centrum van De Haan en van het strand. De Haan is een gezellig stadje, mijn man en ik vinden het veel charmanter dan de grote kuststeden. Bediening zeer vriendelijk en rijkelijk ontbijtbuffet. Je hebt meer de idee van in een B&B te zijn dan in een hotel. De eigenaar geeft zijn gasten met plezier info over de regio, dat is ook fijn. Kamer was voor ons wat kleiner dan verwacht, maar heel netjes en mooie materialen. Prijs/kwaliteit vinden we het redelijk duur, maar dat is de prijs die je aan de kust betaalt. We hebben een fijne 2 dagen gehad in De Haan. Zeker een goed hotel.

Gereisd Met partner in september 2010

Aanrader!

Christien
17-8-2010

Klein hotel, deed denken aan B&B. Hele vriendelijke eigenaar. Kamers klein, maar heel mooi ingericht. Lekker ontbijt. Hoewel we 's-nachts de ramen open hadden staan hadden wij geen last van geluidsoverlast. Gratis kluisje in kamer, gratis parkeerplaats bij hotel. Echt een aanrader als thuisbasis om de belgische kust te verkennen. Ligt vlak aan het fietsennetwerk en de halte van de kusttram ligt een straat verder.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Lieflijk, klein maar top hotel!

queen.78
25-5-2010

Bonne Auberge is een kleinschalig hotel, 11 kamers wat het verrassend anders maakt dan de grote (strand)hotels. Net ontvangst,uitleg over de omgeving, boekjes en info kregen we aangeboden. Hotelkamer klein maar keurig schoon en voorzien van alles! De Haan is een klein pittoresk stadje in belle epoque stijl wat het geheel een echt vakantie gevoel geeft. Ontbijt was prima!! Zeer verzorgd. Eigenaar straalt in alles uit dat hij hier een succes van gaat maken.

Gereisd Met partner in Thu May 20 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bonne Auberge in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bonne Auberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.