Géén boekingskosten

Hotel Bonne Auberge

BelgiëWest VlaanderenDe Haan

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bonne Auberge voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 17 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 17 reviews

• Airconditioning

17 Reviews over Bonne Auberge

• 9Marie03-08-2012

Geweldig knus hotelleke

kamers klein maar knus en stylvol ingericht, je bent geen nummer, zelfs de hotelkamers zijn niet genummerd maar hebben de naam van een instrument. Snelle wifi verbinding! Ontbijt op maat. Je eitje wordt voor je gebakken of gekookt hoe jij dat wilt, ipv, dat er een deel eieren in een bak worden gelegd. Zeer vriendelijke ontvangst en personeel. Geen lift maar personeel was zelfs bereidt om je koffer naar boven te dragen. Parkeren is gratis achter het hotel. Een super mooie ligging vlakbij het mooie stationnetje, mocht je een keer wat grotere plaatsen willen bezoeken kun je heel gemakkelijk naar Oostende, Knokke of Blankenberge gaan. De Haan daar en tegen is een mooi klein stadje, wat rust uitstraalt, een beetje het frankrijk gevoel. Vlakbij is een gezellige kroeg waar je lekker allerie belse biertjes kunt drinken.

• 10Babs30-07-2012

aanrader!

Vriendelijk onthaal, heel bereid om meer info te geven. Mooie, hele nette kamers, misschien een tikkeltje klein. Fantastisch ontbijt, wij gaan vaak op hotel en dit is één van de beste! Super prijs/qualiteit!

• 10Cristel Verhoeven30-07-2012

Zeer charmant hotelletje

Wij, moeder en haar 21-jarige dochter, hebben ons verblijf in Hotel Bonne Auberge in De Haan als zeer prettig ervaren. Wij hadden de kleinste kamer (Pop). Deze kamer was niet groot maar zeker ruim genoeg voor ons beiden. Lekkere bedden, heerlijke regendouche. De kamer was zeer schoon (proper). Vriendelijk ontvangst door gastheer en personeel. Het ontbijt wordt op maat geserveerd. Wil je hard of een zacht gekoot eitje? Roerbak of spiegelei? Zeer relaxte sfeer. Wij hadden prachtig weer in De Haan. Van ons voornemen om de omgeving te verkennen met de kusttramlijn is niet veel gekomen. De gastheer tipte ons over Cabanabeach waar wij vier dagen lang heerlijk op een strandbed hebben gelegen en de parasol er gratis bij kregen. Kortom wij hebben ons zeer welkom gevoeld in Hotel Bonne Auberge

• 9dick16-05-2012

Tip in de Haan

Hotel Bonne Auberge, mooi gelegen in het centrum van de Haan, met uitzicht op het oude stationtje. Mooi nette kamers, rustig gelegen. Zeer vriendelijk ontvangst. Uitgebreid ontbijt met persoonlijke aandacht. Als we weer in de Haan gaan logeren zullen we dit zeker weer boeken.

• 9gerhard_104-05-2012

Uitstekend kleinschalig hotel

Heerlijk, goed verzorgd en rustig hotel, met fantastisch ontbijt

• 9trotters30-10-2011

ongedwongen, attent

zelde deluxe kamer is klein met weinig verlichting, een beetje koud in de herfst, onwaarschijnlijk lekker ontbijt, gastheer die oog heeft voor details een aanrader als je bereid bent 120€ te betalen

• 9Huberte Maenen14-10-2010

Zalig verblijf gehad !

Heel knus hotel, mooie kamer, fijne badkamerspulletjes, heerlijk ontbijt. Tips om lekker te gaan uit eten. Ook De Haan is een mooie, propere badplaats.

• 8Anita en Steve08-09-2010

Leuk hotelletje!

We hebben hier 1 nacht verbleven. Leuk, kleinschalig hotelletje op wandelafstand van het centrum van De Haan en van het strand. De Haan is een gezellig stadje, mijn man en ik vinden het veel charmanter dan de grote kuststeden. Bediening zeer vriendelijk en rijkelijk ontbijtbuffet. Je hebt meer de idee van in een B&B te zijn dan in een hotel. De eigenaar geeft zijn gasten met plezier info over de regio, dat is ook fijn. Kamer was voor ons wat kleiner dan verwacht, maar heel netjes en mooie materialen. Prijs/kwaliteit vinden we het redelijk duur, maar dat is de prijs die je aan de kust betaalt. We hebben een fijne 2 dagen gehad in De Haan. Zeker een goed hotel.

• 9Christien17-08-2010

Aanrader!

Klein hotel, deed denken aan B&B. Hele vriendelijke eigenaar. Kamers klein, maar heel mooi ingericht. Lekker ontbijt. Hoewel we 's-nachts de ramen open hadden staan hadden wij geen last van geluidsoverlast. Gratis kluisje in kamer, gratis parkeerplaats bij hotel. Echt een aanrader als thuisbasis om de belgische kust te verkennen. Ligt vlak aan het fietsennetwerk en de halte van de kusttram ligt een straat verder.

• 8queen.7825-05-2010

Lieflijk, klein maar top hotel!

Bonne Auberge is een kleinschalig hotel, 11 kamers wat het verrassend anders maakt dan de grote (strand)hotels. Net ontvangst,uitleg over de omgeving, boekjes en info kregen we aangeboden. Hotelkamer klein maar keurig schoon en voorzien van alles! De Haan is een klein pittoresk stadje in belle epoque stijl wat het geheel een echt vakantie gevoel geeft. Ontbijt was prima!! Zeer verzorgd. Eigenaar straalt in alles uit dat hij hier een succes van gaat maken.

Hotel Bonne Auberge info

Het complex