Géén boekingskosten

8.4FantastischScore uit 10 reviews

11 Reviews over Bon Accueil

• 8Ghislaine22-01-2013

Perfecte ligging!

Leuk hotel in een prachtig stadje aan de Belgische kust! Heerlijke keuken de slaapkamers zijn oké. We zijn hier al verschillende keren geweest en als we nog eens naar de Haan gaan, zullen we hier wederom terugkeren!

• 10Randolf Olszewski31-03-2011

tolles, romantisches Wochenende im bon accueil

Das "bon accueil" und de haan ist der ideale Ort für ein romantisches Wochenende zu zweit. Wir verbrachten Ende März ein verlängertes Wochenende anlässlich unserer silbernen Hochzeit. Es war ein phantastisches Wochenende, super Wetter, nette Leute und ein super,super feines Essen. Wir haben beschloßen von nun an unsere Hochzeitstage regelmässig im "bon accueil" verbringen.

• 10Gabi04-01-2010

Wir kommen immer wieder gerne

und geniessen die Ruhe, die Freundlichkeit von Kurt und seinem Team abe insbesondere seine superleckere frische Küche!!!!!!!!!!

Das ganze Ambiente ist ein Genuss für die Augen, einfach nur zum Wohlfühlen

• 9Gilla u. Horst Winkler aus AACHEN10-03-2009

Gutes Hotel

Das Hotel BON ACCUEIL In De Haan Belgium ist eine toll Adresse für Übernachtung und gut Essen

• 9Dirk Van derlaan25-10-2008

Heerlijke vakantie

Rustig gelegen hotel, op wandelafstand van bos, duinen en strand. Maar ook de stad en de tram liggen dichtbij. Het is al de tweede keer dat mijn vrouw en ik hier komen, en we hebben alweer geboekt. Voor de Haan alleen zou je hier al terug willen komen, maar je verblijfplaats is ook belangrijk. Het eten in het hotel is heerlijk, de service goed en de kamers gezellig. De badkamers zijn wat oud, maar de gastheer heeft me verteld, dat ze deze winter vernieuwd zullen worden. Het ontbijt is verzorgd en het avondmaal is een topper. Deze keer hebben we ook gebruik gemaakt van hun nieuwe Sauna, whirlpool en stoomcabine, zalig voor na een fikse wandeling of gewoon om eens te relaxen. vriendelijke groeten, Dirk

• 6Francis29-08-2008

Onvriendelijke eigenaars

Goeg gelegen, ietwat verouderde badkamers. Lekker maar te beperkt ontbijt. Eigenaar was onvriendelijk, personeel daarentegen wel vriendelijk. Zal niet meer terug gaan.

• 8Di & Leentje01-05-2008

Wij waren half april een weekendje in dit hotel,en waren tevreden over de service, het ontbijt,de ligging en het onthaal.De badkamer vonden we nogal klein,en het douchegordijn hing te kort.De kamers worden goed schoongemaakt.Spijtig dat de eigenaars zelf een weekje weg waren en het restaurant gesloten was,want wij aten al een keertje in het restaurant van 'Bon Accueil',en hebben er echt van genoten.De kok zorgt voor een moderne, (h)eerlijke keuken, goede prijs/kwaliteit. Mooie borden,en verse produkten.Lekkere vlotte wijntjes om de gerechten te begeleiden.Personeel is zeer vriendelijk en attent. Wij keren zeker nog een keer terug naar dit hotel/restaurant.

• 8Gabi26-04-2007

Waren schon 2x dort und fahren jetzt zum 3. Mal. Bieher konntet man die HP in der Ortsmitte in Edwards Eethuis einnehmen, aber jetzt wird wieder im Hotel selbst gekocht. Wor feuen uns schon auf das leckere Essen. Das Haus, im typischen Baustil von de Haan liegt ganz ruhig, doch zentral. Zimmer sind OK. Das Restaurant hell und luftig.

• 9William Depré22-08-2006

Goede ligging, verzorgde kamers, verzorgd ontbijtbuffet, zeer vriendelijke bediening. Een kleine frigo op de kamers zou wenselijk zijn. Spijtig dat het eethuis Edwart niet alle dagen open is, want het is er lekker eten. Ik zal er in de toekomst nog wel eens naar toe gaan.

• 8Mick en Lin23-05-2006

Afgelopen weekend geweest. Zeer nette verzorgde kamers, uitgebreid ontbijtbuffet dat telkens goed wordt bijgevuld en een gemoedelijke/familiaire sfeer. Het hotel ligt zeer gunstig ten opzichte van de tram, strand en centrum. Zeker een aanrader!

Hotel Bon Accueil info