Hotel Bilderdijk

9.1Fenomenaal

18 reviews over Hotel Bilderdijk

• 9Christiane Van Bom26-07-2010

Aanrader !

Op wandelafstand van zeedijk in zeer rustige verkaveling. Ontvangst prima - zeer mooie en nette kamer - veel privacy.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9j & a04-05-2010

Uitstekend hotelletje

We hebben genoten van de gezelligheid, de perfecte service, de rust en de gezonde zeelucht n bovenal het ontbijt in de aangename ontbijtkamer.Hier komen we zeker nog terug!!!

Gereisd met partner in januari 2010

• 8De Koninck21-03-2008

Wij waren een weekendje in Hotel Bilderdijk,half maart 2008.Het is een klein, gezellig en zeer net hotelletje, met een prima service. Je krijgt een lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Er was een mini-bar beschikbaar op de kamer. De ligging is zeer goed, het is er rustig, toch ben je na enkele minuten wandelen in het centrum of aan het strand. Zeer vriendelijke eigenaars, die je met de glimlach een antwoord geven op de vragen die je hebt ivm wandelingen, fietstochtjes, restaurants in de buurt. Een aanrader!!!

Gereisd met partner in maart 2008

• 8Dirk & Leen17-12-2007

Wij reeds 3 keer in hotel Bilderdijk geweest, en 't was weer héél tof!De kamers zijn luchtig en netjes ingericht, met ruime badkamer.Het ontbijt is zeer degelijk,men kijkt niet op een kopje koffie meer of minder.Het hotel is gelegen op een boogscheut van 't strand en het centrum van De Haan,maar toch zeer rustig.De ontbijtruimte is gezellig ingericht, met veel licht en zon.Wij zijn tevreden Bilderdijk-klanten, en keren dan ook nog graag terug in dit kleine,knusse hotel.

Gereisd met partner in december 2007

• 10Fam. Debruyne-Muller14-02-2007

Samakvol ingericht hotel . Een echte aanrader, ook met kinderen . Verzorgde kamers, heerlijk ontbijt, rustige ligging . We hadden een geslaagde vakantie .

Gereisd met familie in november 2006

• 10Lieven Desmet12-02-2007

Gezellig klein familiehotel. Hartelijke ontvangst door de eigenares zelf. Propere en luchtige kamers. Verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet. Vele tips om streek te verkennen in hotel zelf gekregen. Ook uitgebreid aanbod van restaurants ter plekke aanwezig. Kindvriendelijk, hoteleigenaars hebben ook 2 zonen. Een aanrader. Voor mensen die graag fietsen is er ook een ruim aanbod.

Gereisd met familie in december 2006

• 9Louis en jeanne09-02-2007

We hebben een ontspannende vakantie doorgebracht in hotel bilderdijk - alles was tiptop verzorgd - mooie verzorgde kamers en een lekker ontbijtbuffet - dit hotelletje is een aanrader

Gereisd met partner in januari 2007

• 8Eefje03-08-2006

Prettig, klein hotel. Heerlijk rusig, zelfs in het hoogseizoen. Prima ligging, net buiten het centrum, maar op loopafstand van alles (tramstation, strand, centrum). Prima, verzorgd ontbijt. Nette kamer, enkel wat bruine randjes in de badkamer en te zachte bedden. Maar ja, zo is er altijd wel iets.

Gereisd met partner in juli 2006

Hotel Bilderdijk info