Géén boekingskosten

Hotel Bilderdijk

BelgiëWest VlaanderenDe Haan

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bilderdijk voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 18 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 18 reviews

18 Reviews over Bilderdijk

• 10Marlies11-07-2017

aanrader!

wij hebben een week in dit kleine, fijne, gezellige hotel gelogeerd. Werkelijk alles was tiptop in orde, de vriendelijke gastvrouw, de zeer nette kamers, het heerlijke ontbijt, koffie-thee faciliteiten op de kamer, en wij hadden de luxe van een heerlijke tuin die grensde aan onze kamer. Alles op loopafstand van centrum en strand. het hotel gaat voor 10 op 10, nou die hebben ze zeker verdiend!

• 10Marc07-05-2017

Super!

Klein maar fijn hotel. Alles is hier gewoon top !!! En nog nooit gezien zo Kraaknet!!!! We hebben onze fiets ook in de garage mogen stallen die afgesloten was. Ook stekker om je gratis E-bike op te laden. Hier kom ik nog.

• 10fons henneuse13-11-2015

fantastisch

Voor de 4 de keer verbleven in hotel bilderdijk en weer was het geweldig,rustig gelegen,mooie en propere kamers,lekker en uitgebreid ontbijt met al of niet gekookt eitje. alles is aanwezig,brood (2soorten)broodjes,croissants,4 soorten beleg ,6soorten thee,ontbijtgranen,konfituur,choco,koekjes,chocolade,peperkoek,yoghurt,echte boter ,becel,fruit,2soorten vers fruitsap,kaas,smeerkaasjes....te veel om op te noemen. Maar vooral de vriendelijkheid van de eigenares,katrien,maakt je verblijf echt af. De liefde waarmee deze vrouw haar b&b uitbaat straalt vanaf haar gezicht en is echt aanstekelijk,ook de informatie die ze je altijd mededeelt ivm evenementen of restaurants is altijd heel nuttig. Wij gaan in ieder geval volgende keer weer naar bilderdijk

• 9Henk14-09-2015

Heerlijk verblijf

Bedden waren voor ons te hard en jammer dat het twee matrassen op een boxspring waren. Schoven uit elkaar. Kamer wat aan de krappe kant, weinig plek om rustig te zitten. Pluspunt: De locatie van het hotel en de vriendelijkheid van de eigenares, Een goed ontbijt

• 10fons_henneuse03-09-2014

gezellig hotel

wij zijn hier reeds 3 maal geweest en iedere keer weer wordt je hartelijk ontvangen. door katrien. Klein gezellig hotelletje. Mooie ,rustig gelegen kamers,alles kraakproper,lekker onbijtbuffetje(keuze genoeg).Je wordt hier echt verwend.Je wordt ook op de hoogte gebracht van de eventuele evenementen die er zijn op het moment dat je er aanwezig bent of tips. Enig minpuntje,je moet wel altijd op tijd reserveren want dit hotelletje is goed bekend en snel volzet,maar dit kan ook niet anders met zo een geweldige service !!

• 10sara13-07-2013

zeer verzorgd en zeer rustig

we hebben genoten van een aangenaam verblijf : zeer nette kamers met ruime badkamer, lekker ontbijt en een vriendelijk onthaal - hier komen we zeker terug

• 10Irene Maertens10-07-2013

Rustig, comfortabel en charmant

Bilderdijk heeft alle troeven voor een aangenaam en rustig verblijf in De Haan. De kamers zijn voorzien van alle comfort en zijn zeer netjes. Het hotel is goed gelegen, op loopafstand van het strand en het gezellige centrum. In De Haan valt er blijkbaar altijd iets te beleven. We kregen leuke en handige tips van Katrien, de charmante eigenares van het hotel.

• 7Van den Cruijce18-09-2012

Gewoon

Wij hadden een piepkleine kamer -badkamer zeer goed - alles zeer proper - het ontbijt was normaal -prijs/kwaliteit voor zo een kleine kamer is te duur misschien zijn andere kamers beter en groter

• 8Dennis23-10-2011

Huiselijk gastvrij

Vrijdag 21 oktober op de bonnefooi naar De Haan gereden en beland bij Bilderdijk, waar Katrien ons welkom heette. Na de incheck kregen we advies over restaurantjes etc. en konden we lekker uit eten. De volgende ochtend een lekker ontbijtje op, met een vers gekookt eitje (je ziet wel eens ver vantevoren gekookte eieren, maar dit was "op bestelling") heerlijk...

Heb meer het idee gehad dat we op visite waren dan in een hotel...lekker knus en gastvrij. Het is geen 5 sterren hotel en de inrichting is niet hagelnieuw, maar het is goed verzorgd en schoon, dat is bekangrijker...

Tot ziens!

• 9Broers-Carlens, Ghislain Monique17-03-2011

klein gezellig charmehotel (8 kamers)

Rustig gelegen hotel op wandelafstand van het strand. De kamers zijn vrij klein maar mooi ingericht. De badkamer is ook in orde. ( jammer dat de föhn defect was) Het ontbijt is ruim voldoende. We kunnen dit hotel zeker aanbevelen.

Hotel Bilderdijk info

Het complex