Bed and Breakfast B&B Yaca

109 reviews over Bed and Breakfast B&B Yaca in het Nederlands

Rustige ligging

Seppe Vanhondeghem
27-4-2018

Zeer vriendelijk ontvangst, heel aangename mensen. Veel bezienswaardigheden voor de gasten. Ideaal voor mensen die golf spelen en er een leuk weekendje van willen maken. Ontbijt is lekker en gezond met vers gebakken brood. Zeker en vast een aanrader!

Goed verblijf in een degelijke B&B.

Mario en Ann
26-3-2018

Vriendelijk onthaal, zeer lekker en uitgebreid ontbijt, toffe kamer in een rustige omgeving. De gastheer en gastvrouw deden hun best om het een zo aangenaam mogelijk verblijf te maken. Als we dan toch een minpuntje moeten meegeven dan is dit wel het ontbreken van douchegel en shampoo in de badkamer.

Rustige ligging ; zeer goed uitgeruste kamer "Delveaux" voor volwassenen ; hygiene volledig in orde.

kamer "Wunderlich"voor kinderen was eerder klein.

frigo voor drank ontbrak maar mevrouw heeft ons voortgeholpen

goed volledig morgenontbijt

Super!

Carine
3-12-2017

Vriendelijk onthaal en nette kamer en verzorg ontbijt! Zeker een aanrader.

Goede vakantie, zeer vriendelijk onthaal.

rombaut
1-11-2017

goede ligging, niet ver van de zee. vriendelijk onthaal.

Logeren bij Imola en Daniel

Herman geeurickx
11-10-2017

Gezellig verblijf, lekker ontbijt, vriendelijke mensen en zeer hulpvaardig! We waren er direct thuis en gaan er zeker nog terug.
Daniel Dewulf, Eigenaar, 7-11-2017
Heel bedankt voor uw hartelijke beoordeling. We hopen op een hernieuwde meeting in De Haan. Heel welkom.

Genoten van een zalig weekendje aan zee!

Geeurickx Gerd
10-10-2017

Supergezellige b&b met zeer gastvrije eigenaars. Overheerlijk ontbijt, met veel zorg en passie klaargemaakt door de gastvrouw.
Daniel Dewulf, Eigenaar, 7-11-2017
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Tot volgende keer.

Geweldig

karin
18-9-2017

Hartelijk, goed georganiseerd, heel netjes, mooi een echte aanrader
Daniel Dewulf, Eigenaar, 7-11-2017
Heel bedankt voor uw waardering. We zien u heel graag terug.

Zeer verzorgde en rustige B&B

Swa en Greet
17-9-2017

Persoonlijk onthaal, huiselijke sfeer, lekker ontbijt met eigen gemaakte producten
Daniel Dewulf, Eigenaar, 7-11-2017
Bedankt voor de mooie waardering.Tot volgende keer .

Zeer goed voor een (zeer) kort verblijf

Julie, Rita en Eddy
30-8-2017

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, uitstekend en uitgebreid ontbijt, goede informatie en tips over bezienswaardigheden in de streek.

Onze kamer (Delvaux) was met een vouwbed uitgerust, met een moeilijke doorgang als gevolg (voor 1 nacht ok, maar voor langere periodes minder interessant omdat vouwbed telkens moet opgeplooid worden om de kamer comfortabel te kunnen gebruiken).

Daniel Dewulf, Eigenaar, 7-11-2017
Wat het vouwbed betreft, daar is geen enkel probleem mee, als men weet hoe te gebruiken. Het betreft een bed van 2 keer een afzonderlijke matras , afzonderlijk te bedienen voor instelling hoofdeinde en voeteinde voor elke matras....Bedankt voor uw waardering van onze B&B.

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Yaca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Yaca in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Yaca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast B&B Yaca scoort een 9.11 uit 10 op basis van 164 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: