Hotel Azur

Kleine hotelsWeer vandaag23°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Azur voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Azur in het Nederlands

2006

modern hotel, ruime kamers, de stoelen in de onbijruimte zouden eens mogen vernieuwd worden,( slecht voor de rug). vriendelijke bediening. de bar is wel niet echt gezellig, gelegen langs de grote baan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azur in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.