Géén boekingskosten

8.2FantastischScore uit 10 reviews

10 Reviews over Auberge des Rois Beach

• 8Mirjan25-07-2015

Geweldig

Mooie nette kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijke locatie

• 9William26-08-2012

Top ligging en super vriendelijk

Schitterende ligging aan de zeedijk. Prachtig terras met zicht op zee. 's Nachts rustig. Wij hadden een niet al te grote kamer maar wel met een kleine koelkast en een zeer moderne douchekamer. Uitstekend ontbijt. onthaal en personeel uiterst vriendelijk.

• 6olivier14-08-2011

4 sterren ?

Klein hokkig hotel. Verouderd hotel met maar 1 oude lift. Kleine kamers, doe de deur open en je ligt ver in bed. Niet gezellig Niet vriendelijk

• 10marcel.baeyens119-08-2010

In een woord Geweldig!

Prachtige vernieuwde kamers...Zeer vriendelijk onthaal...Het hotel personeel is echt top zoals het hotel en de ligging TOP!Een van de beste Hotels aan de Kust.. Ik met ons Maria zijn Fan en zullen er regelmatig verblijven... Een minpuntje door het goede eten en de cava (lekkere) 3kg erbij...

• 6Kamiel03-01-2009

Goede ligging maar zeer oude kamers

De prijs is enkel te verantwoorden voor de lokatie, niet voor de uitrusting.Lekker ontbijt

• 7Marian Ronde06-10-2008

Sloopsuite

Suite geboekt voor120p.p.per nacht. Verwacht dan ook wat.Ontzettend hokje hokje gevoel.Zitje aan het raam met zeezicht kletsnat i.v.m lekkage raam.Door miscommunicatie geen nieuwekamer na terugkomst golfbaan.Alle gebreken waren bekend maar niet bij ons toen we boekten.Ter compensatie 2 glazen champagne.Heerlijk in mijn borrelbad dacht ik.Ook kapot,voegen en douchegordijn smerig.Weer verhaal gehaald en krijgen dan als antwoord dat het bad allang kapot is en dat er op het einde van het seizoen meerdere dingen aan vervanging toe zijn. .Service personeel en vriendelijkheid niets op aan te merken maar bij ons zou ik de directie weekendmelkers willen noemen ,en dat is ontzettend jammer want de ligging,ambiance en het ontbijt krijgen een vette negen Terwijl de kamer niet verder komt dan een magere vier. Maak van de persoonsprijs een kamerprijs en dan zitten ze meer in de richting van prijs kwaliteit verhouding.Jammer want dit weekend was i.v.m.ons 25-jarig huwelijk.

• 10Marthe en Philippe/ Tienen09-08-2008

Klasse hotel

Prima hotel en lekker eten à la carte; Wij hebben een heerlijke tijd doorgebracht , royaal genieten op het terras dat vlak aan het strand gelegen is. Het weer was mooi en wij dikwijls genoten van de zonsondergang. Zeker een aanrader.

• 9J. Rarusch02-04-2008

Direkt am Strand Service und Preise 1a. Zimmer sehr sauber, Personal sehr freundlich für mich das beste Hotel in De Haan allein der perfekten Lage wegen, sie wachen morgens auf und schauen direkt aufs Meer. Nur zu empfehlen!

• 8jan en ina02-07-2006

begin mei waren wij er;slecht weer maar ondanks dat toch paar leuke dagen. omgeving veel te doen - in dorp zelf niet, althans wij hebben het niet gezien -hotel goed maar (niet modern)uitgerust; b.v. geen airco op (onze)kamer. sfeer en kwaliteit eten OK/Prima. Gelukkig weer eens persoonlijke service ipv die lopende buffets.

• 9Els en Henk11-06-2006

Een klein maar mooi hotel aan het strand met uitzicht op zee. Het personeel en de service waren zeer goed. Het ontbijt en diner lekker en prima in orde.Een terras aan zee is ook heerlijk, voeg daarbij nog gratis de zon en je geniet. Zeker een aanrader. Wij waren er van 7 t/m 10 juni, er waren veel oudere mensen, waarschijnlijk de tijd van het jaar.

Hotel Auberge des Rois Beach info