Hotel Astel

Kleine hotelsWeer vandaag15°6°

We hebben een aantal aanbieders voor Astel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Astel in het Nederlands

Met jonge kinderen

Het hotel is in 2012 gerenoveerd en dat is te merken: de kamers zien er perfect uit. we zaten in de grote familiekamer en hadden met 3 kinderen (1 in kinderbedje) meer dan genoeg ruimte.

Service en gastvrijheid staan op zeer hoog niveau.

Geen zeezicht, maar het hotel ligt net achter de boulevard. Voordeel van De Haan is dat parkeren gratis is.

De Haan is een pareltje aan de Belgische kust doordat de bouwhoogte beperkt is (grootste deel van de kust is volgezet met betontorens).

Mooi strand, grenzend aan natuurgebied en ruim voldoende keus in eetgelegenheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astel in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.