Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

14 Reviews over Arcato

• 9raoul,fabienne en peggy03-10-2019

zeer goed

fantastisch ontbijt en zeerproper en verzorgt

• 9Willems02-05-2011

Fantastisch hotel

Zeer goede service, steeds met de glimlach! Mooi verzorgde kamers

• 9familie blomme-cauwelier25-04-2011

fantastische plek

hotel arcato in de haan is een uitstekend hotel we hebben dit paasweekend echt genoten van ons verblijf ,en hebben reeds terug geboekt voor november echt vriendelijke mensen en zeer mooie kamers en het zonnetje straalde gans het weekend echt de moeite waard en goed ontbijt

• 9Moers28-06-2010

Juni 2010

War zum 3 mal da einfach ein tolles Hotel! Es sind zwar gute 10 Min bis zum Meer aber ein tolles Hotel mit 1a Frühstück! Sehr Nette Inhaber!!!!!! Werde immer wieder dort hin fahren!

• 9De Bondt Elise26-04-2009

Perfect

Hotel Arcato in de Haan is ons favoriete hotel aan de Belgische kust. We gaan er regelmatig voor enkele dagen en dit al meer dan 10 jaar en we zijn nog altijd super tevreden. Heel ruime, zeer propere kamers meestal met kleine kitchinette (frigo waarin je je eigen drankjes kan bewaren ipv dure mini-bar). Alle 14 kamers met zonneterras. Veilige parking. Heel vriendelijke eigenaars. Verzorgd ontbijtbuffet met verschillende soorten charcuterie en kazen, een versgekookt eitje en vers fruit en youghourt. En heel belangrijk aan zee, je auto staat veilig op de parking achter het hotel. ONGEVEER 500 meter van het strand maar het dorp van de Haan met het pittoreske tramstation en de oude concessie is ook de moeite waard om door te wandelen. Kortom, een aanrader.

• 9swen vogel17-03-2009

klasse preis/leistung

sehr zufrieden, zimmer groß, viele mit kochecke, sehr nett, guter parkplatz

• 10William Depré04-07-2008

William

Wij zijn er eind juni geweest voor twee overnachtingen en waren er zo tevreden over dat we terug geboekt hebben voor het weekend van 15 augustus. Ruime kamers, vriendelijke uitbaatster en personeel, een goed ontbijtbuffet. Klein detail: geen radio en geen teletekst, heb je wel niet echt nodig maar ik kijk graag naar teletekst, vooral naar het weer en zeker als ik aan de kust ben.

• 10Luc & Martine04-05-2008

Reeds 5 jaar brengen we regelmatig een lang weekend door in Arcato. Een hotel waar je je echt thuis voelt. Vriendelijke uitbaters en personeel, prachtige heel ruime kamers, een ontbijbuffet waaraan niets ontbreekt en een onberispelijke service. Waar vind je trouwens nog in De Haan een hotel met gratis parkeerplaats ? Alleen spijtig dat je altijd rap moet zijn om te boeken, maar dat zal wel met de kwaliteit te maken hebben zeker. Het valt trouwens op dat je er vaak bekende gezichten terug ziet.

• 8Robert Godderie09-08-2007

We komen in dit hotel sinds vijf jaar en het is echt een gezellig familiehotel met vriendelijke uitbaters. Zeer goede service, uitstekend ontbijt,ruime en mooie verzorgde kamers, rustig en gezellig, ruime parkeerplaats en fietsen ter beschikking. Echt een aanrader voor wie nog graag een stukje wil wandelen tot aan de dijk.

• 9roels martin14-04-2007

is een modern hotel met ruime kamers vriendelijke uitbaters prive parking rustig gelegen iets te ver van de kust. Gaan er zeker nog terug

Hotel Arcato info

Het complex