Hotel Alizee

• Kinderopvang

11 reviews over Hotel Alizee

• 2018
    10CHRIS30-04-2018

zeer mooie B&B valt niets op aan te merken mooie ligging zeer gastvrij en vooral de rust zou ik iedereen aanraden

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

8markengreet12-11-2013

Een authentiek hotel

Hebben met bon geboekt, eerst een moeilijk, maar mail eerst en vraag vrije data. Een echt authentiek "De Haan" hotel, interieur idem dito, enig mooi en toch eenvoudig. Een ontbijt waar niets ontbreekt en met heel lekker brood/ broodjes/koeken. Hou er rekening mee dat er parket ligt en de vloer kraakt maar niet erg het vergroot de sfeer van het hotel.

Gereisd met partner in november 2013

• 9Aldegonda29-06-2010

Hotel in een romantische droomvilla.

Dit hotel ligt in een villawijk net buiten het "centrum" van De Haan. De receptie en de lobby liggen er knus bij. De kamer is niet heel erg ruim, met het bed is het zelfs aardig vol, daarentegen is de badkamer een juweeltje. Er is ook een familiekamer beschikbaar. Het ontbijt mag er zijn.

Gereisd met partner in januari 2006

• 8Jane15-10-2009

Erg sfeervol hotel

Heerlijk lang weekend gehad in de Haan. Hotel ligt op loopafstand van het strand (verwacht overigens geen leuke strandtenten) en ook heerlijk aan bij het zwembad kunnen liggen. Onze verwachtingen waren wat voorzichtig aangezien we op een beetje vreemde manier werden opgedragen een relatief hoge aanbetaling te doen van meer dan de helft van de verblijfskosten (wat we weigerden) en dat een half jaar van te voren. Verder vonden we het niet correct dat er tafeltjes worden gereserveerd tijdens het ontbijt voor Duitse gasten (uiteraard) die vervolgens niet komen opdagen en de andere gasten moeten wachten terwijl er gewoon plek is.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Esther07-06-2009

Super romantisch!!

Wij zijn hier 5 dagen met onze huwelijksreis geweest. Fantastisch!! Schitterende oude villa, romantisch, mooi ingericht, zwembad met ligbedden in grote tuin, prima ontbijt, rustige sfeer en vriendelijke eigenaars die er zijn als je ze nodig hebt, maar verder bijna onzichtbaar zijn, waardoor je het idee hebt dat je het hotel voor jezelf hebt. De Haan is ook een prachtige plaats om te wandelen, geen schreeuwerige toestanden, geen hoogbouw, overal prachtige oude villa's en een leuk levendig centrum. Echt een aanrader!!Verder nog Brugge, Oostende en Knokke om de hoek.

Gereisd met partner in juni 2009

• 10Esther05-06-2009

Super romantisch!!

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Lianne & Roy05-09-2008

Super lokatie

Hotel Alizee, ligt in een de villawijk van De Haan, een onwijs gezellig, knus hotel in brocante stijl. Het was eind augustus nog super weer en konden elke ochtend heerlijk ontbijten op het balkon met uitzicht op het zwembad. Het ontbijt was zeer uitgebreid en meer dan voldoende. 's Morgens rook je de lucht van vers gebakken broodjes door het hele hotel. Ligging is perfect je loopt de straat uit en zit midden in het centrum van De Haan en op 100 meter lopen van het strand. Het enige nadeel was de badkamer, op zich erg leuk ingericht met nog bestaande oude accenten maar nadat je een douche had genomen stond bijna de badkamer blank .. en dat met een houten vloer. Verder natuurlijk redelijk gehorig door alle houten vloeren in het hotel. Maar dat mocht de pret niet drukken. We gaan hier zeker nog eens terug komen.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9veldlichtje09-10-2007

Wij hebben 2 nachten hier gelogeerd en vonden het een sfeervol hotel, gerund door een vriendelijk jong echtpaar. het ontbijt was uitstekend verzorgd en ook de kamer zag er prima uit, met een uitstekend bed. het enige nadeel was dat de sproeier van de douche niet opgehangen kon worden, douchen met de sproeikop in de hand is een beetje lastig.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8gezin van 506-08-2006

Wij (gezin van 5 pers.)hebben net een aantal dagen in dit super sfeervolle hotelletje doorgebracht. De kamer (suite) was echt groot en mooi. Het hotel wordt gerund door een zeer vriendelijk echtpaar. Het hotel is niet echt bedoeld voor gezinnen met kleine kinderen, maar wij hebben er toch prima met onze kinderen (1,4,6 jaar)gelogeerd. Het ontbijt is simpel maar de vrouw die het verzorgd is buitengewoon aardig. Er is een buitenzwembadje en een sauna aanwezig.Wij vinden dit echt een aanrader voor mensen die van knus en intiem houden.

Gereisd in augustus 2006

• 9Mary19-07-2006

Een prachtig wit houten huis dat ingericht is als hotel ( B&B) met 10 kamers, enkele met balkon. Je voelt je meteen welkom en thuis in dit Hotel. Zeer vriedelijke behulpzame eigenaren. Een heerlijke huiskamer met drankenkast. Gewoon opschrijven wat je gedronken hebt! Mooie lichte kamers met prachtige badkamer. Het ontbijt was uitgebreid met veel verse broodjes en vers fruit. ook de eitjes ontbraken niet. Ligging in een rustige wijk dicht bij het strand. Een geweldig hotel om lekker uit te rusten ( ps: er is ook een zwembad in de tuin!). In de omgeving diverse zeer goede restaurants aanwezig.

Gereisd met partner in juli 2006

Hotel Alizee info