Hotel Welkom

Kleine hotelsWeer vandaag21°17°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Welkom voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Welkom in het Nederlands

Mooie rustige plek

Lidie
20-9-2014

Mooi hotelletje, vriendelijk personeel/eigenaar en zijn vrouw Ontbijt goed verzorgd, eten is niet mogelijk alleen een kleine kaart in de bar. De omgeving is heerlijk, het hotel ligt in Hoeke (B)een paar kilometer van Damme (B) en 3 kilometer van Sluis (NL) aan een kanaal waarlangs je kunt fietsen Fietstochtjes naar Brugge en Knokke/Heist

Gereisd Met partner in juni 2014

zeer mooie lokatie

Moe terje
24-10-2011

Het Hotel ligt op een prachtige lokatie,de kamers zijn vrij gewoon en nogal luidruchtig ,de badkamer heeft echt wel een douchescherm op het bad nodig. Ontbijt was goed,enkel spijtig dat allesinclusief de pistolets al om 08:00 klaar stond terwijl we pas om 09:30 kwamen ontbijten.

Gereisd Met partner in oktober 2011

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welkom in Damme-Sijsele, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welkom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.